Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 26 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #201
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoelang zit je dan op de boot?

    Oops zag het al.. 4 uur..

  2. Top | #202
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Welke cruise maatschappij heeft jullie voorkeur? Royal Caribbean of Carnival? Wij vinden Carnival er leuker (Amerikaanser) uitzien. Maar online lezen we veel goede recensies voor Royal. Royal is ook goedkoper. Wij willen volgend jaar juli 4 dagen een cruise maken naar de Bahamas als we in Florida zijn.

  3. Top | #203
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Royal Carribean al 3x mee gevaren. 2x Westelijke en 1x Oostelijke Carribean gedaan. Vanuit de oostelijke Carribean stop op de Bahamas. Aangelegd in de haven van Nassau vond er niet veel aan. Dit is mijn mening.

  4. Top | #204
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ook ik heb al diverse malen een cruise gemaakt voor ons is het zeker Royal Carribean, vonden wij beter dan Carnival

  5. Top | #205
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij hebben afgelopen zomer de 4-daagse cruise met Norwegian gemaakt. Welleswaar onze eerste cruise geweest, dus geen ervaring met andere maatschappijen, maar super bevallen!
    Vertrek vanuit Miami, volgende dag in Nassau. Daarna Great Stirrup Cay, privé-eilandje van Norwegian en weer terug naar Miami.
    Ik denk dat Royal Carribean en Norwegian ongeveer gelijk zijn, Carnival werd ons bij diverse reisbureau's afgeraden vanwege het 'aparte' publiek. In ons geval was Norwegian iets goedkoper dan Royal.
    Ik moet wel zeggen dat de boot van Royal er wel heel mooi uit zien hoor. In Nassau lagen alle 3 de boten naast elkaar. Succes met jullie keuze.

  6. Top | #206
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij zijn in de zomer 5 dagen op de Carnival ecstasy geweest. (Key West en Cozumel). Wij vonden het cruisen onwijs gaaf. Het eten op de boot vonden wij erg tegen vallen. Key West was erg leuk. Op Cozumel waren wij blij dat we een excursie geboekt hadden, want het is niet echt veilig om daar zelf rond te lopen. Als je van de boot afkomt zijn er allemaal winkeltjes waar ze je van alles willen verkopen. Op Key West heb je hier geen last van.
    Wij hadden twee kamers geboekt met een connecting door. Dit was wel erg prettig omdat de kamers niet echt groot zijn. Ook zijn de plafonds vrij laag. Nu konden wij in de ene kamer slapen en de kinderen in de andere. De tussendeur hadden we vaak openstaan en het geeft dan toch wel wat meer ruimte.
    Het cruisen vonden wij zeker voor herhaling vatbaar, maar dan niet meer met Carnival.

  7. Top | #207
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Bedankt voor jullie ervaringen! Wij gaan de mogelijkheden nog eens rustig bekijken. Gelukkig hebben we alle tijd. Wij gaan met 3 volwassenen en 1 kind. In eerste instantie wilden we allemaal op 1 kamer. Maar we zagen al dat het best krap was. Dus wilden we al kijken naar 2 kamers. Aangrenzend of tegenover elkaar. Maar eerst maar eens kijken bij welke cruise maatschappij. Ik had een site gevonden waar de cruise reizen goedkoper worden aangeboden dan op de site van de cruise maatschappij zelf. Heeft daar iemand ervaring mee? Site heet www.directlinecruises.com

  8. Top | #208
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik kan eigenlijk nergens (of ik kijk weer scheel) bv een twee daagse cruise (bv s'morgens weg en de volgende dag s'middags weer terug) vinden op deze site?! Dus een mini cruise, maar dan met overnachting (één nacht) op de Bahama`s? Of kan dat niet en moet je aan boord slapen?

    Groet
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  9. Top | #209
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Bahama's tripje

    K`had nog nooit van Cozumel gehoort trouwens, is dit een mooie vakantieplek in het voorjaar?
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #210
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Is een eiland dat vaak aangedaan wordt door cruiseschepen. Hier een verslagje van onze dag op Cozumel: http://vanreesdisney2011.blogspot.nl...os-volgen.html
    Wat mij betreft niet het meest fascinerende eiland. Lekker toeristisch, zon, zee en zand maar toch ook wat cultuur zoals je in het verslag kan lezen. Niet een vakantieplek voor 3 weken maar als je een paar daagjes zon en zee zoekt misschien wel aardig.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-14 om 16:57. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •