Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 26 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #141
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Dan moet je rekening houden dat je rond half 9 9 uur ervan af mag. Hangt ervan af hoelang de douane er over doet om toestemming te geven dat iedereen van het schip af mag. Als het schip om 17.00 vertrekt moet je max half 5 terug op schip zijn. Maar dit word je allemaal van tevoren verteld. Tenminste dit was met Carinival en Disney. Ben zelf nog nooit met Majesty of the seas geweest.

  2. Top | #142
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bahama's tripje

    oke, je hebt dus best een hele tijd om nassau te verkennen en om lekker te zonnen/snorkelen op coco cay.

  3. Top | #143
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ja hoor genoeg tijd. Wij waren afgelopen mei met een cruise op Jamaica. Ook van 8 tot 17.00. Hebben in die tijd gekajakt, watervallen beklommen, jungle tour en gewinkeld. Dus lekker zonnen en snorkelen gaat zeker lukken in die tijd.

  4. Top | #144
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Weet iemand of er ook nog een dagtrip is naar de bahama's. Welke site ik ook bezoek overal staat dat deze er niet meer is. Wij willen in augustus gaan.

  5. Top | #145

    Standaard Re: Bahama's tripje

    hey, ik ga ook naar de bahama's met een minicruise. Ik heb gekozen voor de Carnival Imagination, vertrek vanaf Miami.

    Meerdere mensen hier ervaringen mee?

    Ik heb 69 dollar prepaid gratuities betaald, moet ik dit zien als fooi?? Dus ik kan eten/drinken etc wat ik wil verder zonder fooi af te tikken?
    Andere vraag die ik heb is hoe werkt het met bagage? Is dat hetzelfde als wat ik meeneem vliegtuig in, dus 1 koffer inchecken en meenemen op de boot?

    Ik zie 1e dag aankomen Nassau, de 2e dag fun day at sea, kom je dan nog op Nassau zelf?

    Greetz Ronald

  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoi Ronald, Dit zijn coupons die je op de laatste dag aan het personeel kan geven als fooi, dit doe je dan in een envelop en het personeel kan dit omwisselen voor geld, meestal is het wel gebruikelijk om er wat extra's bij te doen.

    Tijdens de gehele cruise wordt geld niet gebruikt, m.u.v. eventuele uitgaven tijdens excursies. Tijdens de cruise gebruik je alleen een pasje van het schip (zie het als een soort creditcard waar je alles mee betaald).

    1ste dag is vertrek vanaf Miami dan een dag op Nassau en de 3de dag blijf heel de dag op zee.

    Volgens mij en Carnival is het schema :

    Friday Miami
    Saturday Nassau, the Bahamas
    Sunday Fun Day at Sea
    Monday Miami, FL
    Laatst gewijzigd door Dennan; 20-02-12 om 15:01.

  7. Top | #147

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hey Dennan, thanx voor de info! Dus op het einde geef je pas Tip en niet na een dinner or something. Weet jij of ik ook frisdrank kan afkopen voor vast bedrag en hoe het met de koffers zit? Moet ik deze afgeven bij check in om vervolgens op te halen op de boot? Dit is mijn 1e cruise namelijk!
    Heb jij ervaring met deze cruise? Was het Fun? :grin:

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door musiclive Bekijk Berichten
    Dus op het einde geef je pas Tip en niet na een dinner or something.
    Klopt helemaal. De tip geef je op de laatste avond van de cruise oa aan de kelner, hoofdkelner, kamermeisje/man:-k. Dit doe je in een envelop, zodat ze niet met allemaal los geld lopen en de een niet van de ander ziet wat hij of zij heeft gekregen.

    Meeste frisdrank zit al bij de cruise inbegrepen. m.u.v. alcoholische dranken hier moet je apart voor betalen.

    Koffer moet je inchecken voordat je aan boord gaat, en wordt dan netjes in je hut neergezet. Op de laatste avond zet je je koffer weer op de gang en deze kan je dan net als op het vliegveld weer bij een bagageband afhalen.

    Ik heb deze cruise ook al eens gedaan, maar dan een tijd geleden (in 2000). Daarna nog een cruise naar de Bahamas vanuit port Canaveral (2006) en in 1998 een cruise door het Caribisch gebied vanuit Tampa. Maar het is echt genieten op een cruise, heerlijk eten, buffet in overvloed evenals a la carte s'avonds. Er is voldoende entertainment en vermaak.

  9. Top | #149

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Klinkt allemaal zeer goed!! Zondag begint de Florida trip 2012!

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Veel plezier en vooral genieten !!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •