Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 26 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #131
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: vraagjes over bahama's

    Er is ook een schip dat de overtocht doet, is vijf uur en je kunt er zwemmen en eten. Wij hebben dit gedaan en was leuk.

  2. Top | #132
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hallo,

    wij zijn in 9-2007 met discoverycuiseline naar grand bahama geweest voor 9 dagen en dit was een ons super bevallen. Koste ons ongeveer 800 dollar! Nu willen we ook evt. naar Nassau maar twijfelen over bookit.com... We zagen een aanbieding voor 900 dollar 7 nachten wyndham icl. vlucht maar lezen niet zo'n goede verhalen over de site zelf...
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-08-11 om 16:36. Reden: 80 dagen verwijderd

  3. Top | #133

    Standaard Re: Bahama's tripje

    wij willen een 4 daagse cruise gaan maken naar Bahama's vanuit Miami met majesty of the seas. Heeft iemand ervaring hiermee? Ik vroeg mij af hoe het gaat als je aankomt op cococay en nassau. Ben je dan meteen ter plaatse (strand en winkeltjes) of moet je eerst nog een taxi oid nemen om daar te komen?
    Ook nemen we onze peuter mee. Weet iemand hoe het met bagage is op het schip? Is er een limiet? Mag de kinderwagen mee?
    Ik hoop wat leuke tips te lezen!! Grz marleen

  4. Top | #134

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij gaan eind oktober ook met de Majesty of the Seas maar dan 1 dagje langer met Key West. Ik ben ook wel benieuwd naar tips voor Nassau en Coco Cay.

  5. Top | #135
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik ben 2 jaar terug met de Disney Wonder naar Nassau geweest. Daar leg je met het schip gewoon aan bij de pier. Dus je kunt gewoon van het schip af lopen en dan ben je meteen in de buurt van de boulevard. Bij ons mochten mensen de kinderwagen gewoon meenemen. Ik zou wel als ik jou was op Nassau een excursie plannen. Kan je bijv op het schip doen. Want ik vond zelf dat er op de boulevard en daar in de buurt weinig te doen was. Met Coco Cay heb ik geen ervaring.

    Veel plezier!!!

    Groetjes Carmen

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Re: Bahama's tripje

    @mlfranken;
    je bent meteen in de stad Nassau met veel winkels en een grote souveniermarkt van cococay weet ik niets bij onze trip was het te veel storm om daar naar toe te varen dus 1 dag extra aan boord
    Bagage was normaal word niet moeilijk over gedaan
    het was een geweldige korte trip

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij zijn afgelopen augustus met de Majesty mee geweest.

    Coco Cay: je gaat met kleine bootjes van het schip naar het eiland, deze varen bijna af en aan;
    Nassau: je ligt inderdaad aan de kade en kunt eenvoudig van en op het schip. Wij vonden Nassau niet zo geweldig, een grote winkelstraat met voornamelijk juweliers. Een excursie is daar zeker aan te raden;

    Wij hadden bijna al onze bagage in onze auto laten liggen en slechts 1 grote en 2 kleinere koffers meegenomen. De hutten zijn niet zo heel groot en als je veel bagage hebt is dat niet zo handig.

    Over buggy's doen ze niet moeilijk, ik heb er op de boot overigens niet veel gezien.

  8. Top | #138
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bahama's tripje

    weet iemand of er een mini koelkastje in de binnenhut aanwezig is, ik heb namelijk medicijnen die koel moeten blijven?
    Ik lees veel, dat je wel echt een excursie moet plannen op nassau, omdat daar weinig te beleven is... Maarre waar moet ik dan aan denken? En hoelang heb je ongeveer om op de eilanden door te brengen?? Kost natuurlijk veel tijd om van de boot af te komen en er weer op te komen toch?

    alvast bedankt

  9. Top | #139
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hallo,

    We zijn in totaal 4 keer weg geweest met een cruise schip. 2 keer met Disney cruise line en 2 keer met Carnival. Op Carnival was de laastste keer geen koelkast Disney cruise had er wel een (kleintje). Met welke rederij gaan jullie?? Stuur anders een mail, dan weet je het tenminste zeker.

    De duur dat je op de eilanden verblijft is per rederij verschillende. Normaal gesproken staat dat ook op de vaarroute van het schip. Heb je daar al op gekeken.

    Nassau vond ik persoonlijk niet veel te beleven. Wel mooi maar niet veel te doen in de buurt van de kade, ik zou zeker een excursie boeken. En dat van de boot afkomen duurt niet lang. Tenminste de keren dat wij met een cruise schip zijn weg geweest was het max 10 15 minuten om er van af te komen. Er weer opkomen ongeveer dezelfde tijd.

    Veel plezier gewenst!

    Greetz

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bahama's tripje

    we gaan met majesty of the seas en 4 dagen, van miami, naar cocoy cay, daarna naar nassau en dan terug naar miami. we komen beide dagen om 8.00uur aan en 17.00uur varen we weer weg....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •