Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 26 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #121
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wat leuk Lindje, wij gaan dezelfde cruise doen met Majesty of the Seas, maar dan 2 augustus. Ben benieuwd naar je ervaringen in mei. Wij hadden overigens een beursaanbieding bij 1 van de Amerika aanbieders, daar waren we met die aanbieding toen goedkoper uit dan dat we het rechtstreeks boekten. Maar heb wel gezien dat het inderdaad ook vaak goedkoper is via de cruisemaatschappijen zelf.

  2. Top | #122

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Bedankt voor de tip! Ik koop dan leuke kleren vooraf i.p.v. aan bood.
    Ik weet dat nette kleren ook al genoeg zijn. Maar ik heb nog nooit de kans gekregen bij een gelegenheid te zijn waar je een gala jurk kon aandoen. En ik vind zo'n jurken zo mooi!!

    bleudolph1n: ik hou je op de hoogte van onze ervaring! Spannend hè!

  3. Top | #123

    Standaard Minicruise Bahama's

    Hallo allemaal,

    Wij hebben vorig jaar een 5 daagse (mini) cruise gemaakt naar de Bahama's met de Majesty of the Seas van Royal Carribean
    Dit is ons echt super bevallen !

    De sfeer aan boord is echt heel relaxed en ontspannen je bent overdag altijd aan land en 's avonds en 's nachts vaar je naar een nieuwe bestemming.
    Wij zijn beide rond de 30 en voelden ons prima thuis tussen de andere gasten aan boord. Het publiek aan boord is heel divers, er is voor iedereen genoeg te doen aan boord.

    Wij zijn tijdens onze cruise op de volgende plaatsen geweest:

    Nassau
    Coco Cay
    Key West.

    Mochten er mensen zijn die iets willen weten over het maken van een cruise vanuit Miami, dan hoor ik het graag.

    Gr
    Jeroen

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Aanbiedingen bij Groupon USA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten

    Miami: Two-Night Cruise for Two or Two-Night Cruise and Two-Night Stay in a Bahamas Resort for Two from Celebration Cruise Line. Two Options Available.
    Zou dit mogelijk zijn voor Nederlanders? Klinkt best gaaf om 2 nachten op een cruiseschip en 2 nachten op de Bahamas te verblijven voor 500 dollar. Vraag me alleen af of je geen gedoe krijgt met paspoorten en zo!

  5. Top | #125
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aanbiedingen bij Groupon USA

    Hoi Laredo,
    Lijkt mij ook gaaf. En er zijn de laatse tijd regelmatig vragen over tripjes naar de Bahama's. Vandaar dat ik die aanbieding hier op het forum heb gezet.

    Voor praktische vragen over tripjes naar de Bahama's (o.a. over paspoorten, visa waivers etc) kun je het beste eens het onderwerp daarover doorlezen: Tripje Bahama's. Als je vragen hebt kun je ze daar ook stellen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #126
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Lees aub wel de recensies van deze 'cruise' line voordat je boekt.
    Dan boek je namelijk waarschijnlijk niet.....
    http://www.yelp.com/biz/celebration-...ort-lauderdale

    MVG
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-06-11 om 19:01. Reden: 1+1
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #127
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aanbiedingen bij Groupon USA

    @A3;
    Wat ik ervan lees is het niet veel anders als bij heel veel andere reviews: Veel klagers, want die laten meestal het eerst (en meest) van zich horen.

    Een hele goede tip staat in de eerste review die ik zie staan: Manage your expectations!
    Second, you've heard the old adage, you get what you pay for, right? This is as true as ever with this cruise line. They are a budget cruise line. As such, you are getting less because you are paying less. Our motto for this trip was "manage your expectations" and that is the best advice I can give.
    NB: Deze post en andere reacties verplaats ik z.s.m. naar "Tripje bahama's" of het cruise-topic. Zo hou ik dit topic lekker fris-en-fruitig voor de aanbiedingen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-06-11 om 19:03.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #128

    Standaard Re: Bahama's tripje

    In 2008 een 4 daagse cruise rechtstreeks geboekt naar de bahama,s bij carnival cruises, en dat was prima! Ok voor de drankjes ben je een stuk meer kwijt dan op het vaste land!

  9. Top | #129
    Newbie wesley's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    purmerend
    Berichten
    8

    Standaard vraagjes over bahama's

    he allemaal ik zit met een vraagje ik ga in mei naar florida en zou ook graag een paar dagen dagen (ongeveer 5) op de bahama's (freeport) willen door brengen weet iemand of er een soort van boot is die meerdere keren per dag daar heen en weer vaart of kan het alleen met het vliegtuig ???

    alvast bedankt

    wesley

  10. Top | #130
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: vraagjes over bahama's

    Kijk even op www.spirit.com. Vaak is vliegen net zo goedkoop of goedkoper dan met de boot.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •