Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 26 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #111
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    6

    Standaard 5 daagse cruise NCL Bahama's

    Wie heeft er ervaring met deze cruise-line? En nog leuke tips voor Grand-Bahama en Paradise-Island?
    Alvast bedankt!!

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij gaan 30 oktober vanaf Port Canaveral een mini cruise doen met de Royal Carribean naar de bahamas. Het is de eerste keer dus hoe het is, ik heb geen flauw idee. Ik heb er wel zin in.
    Volgens mij doen ze op de boot ook nog iets aan Halloween, maar ook dat is nog even afwachten.

  3. Top | #113
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    3

    Standaard Cruise day trip van Ft Lauderdale naar de Bahama's

    Hallo,

    We zijn van plan on op 25 Dec een dag cruise te maken vanaf Ft. Lauderdale naar de bahama's.
    Ik heb al heel wat gelezen wat de cruise inhoud en de slechte reviews, waar we toch wel van schrokken, maar we laten ons niet afschrikken en gaan toch.
    Mijn vraag is: als je op de Bahama's aankomt, waar moet je dan heen?, we houden erg van snorkelen en hopen koraal en vissen te zien.
    Moeten we een taxi nemen en ons ergens naar toe laten brengen?, let wel we zijn er maar een paar uurtjes.

    Gr.
    Dally

  4. Top | #114
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Cruise day trip van Ft Lauderdale naad de Bahama's

    Hoelang is een paar uurtjes, ga je een dagtrip naar Nassau doen? Als je naar Nassau gaat, kan ik www.stuartcove.com voor de snorkeltrip adviseren.

  5. Top | #115
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    6

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Kan iemand mij vertellen of je zo'n cruise vanuit Miami het beste hier in Nederland al kunt boeken? Via onze reisorganisatie kost een 5daagse cruise naar Nassau, Cococay en Key West 381 euro (voor 2p.). We vertrekken dan eind oktober.

    Is dit een goeie prijs of is het slimmer om gewoon in Miami zelf te kijken?

    Groetjes Bo

  6. Top | #116
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij hebben vorig jaar rechtsreeks op de site van Royal Caribian geboekt, zeer vlot verlopen en staan regelmatig aanbiedingen op:lol:

  7. Top | #117
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    6

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Goeie tip, bedankt! Ik zie inderdaad dat je op hun eigen site maar 123 p.p. betaalt, dat is toch 'n stukje minder dan bij onze reisorganisatie!

  8. Top | #118

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik vertrek 10 mei met de Majesty of the Seas naar Nassau, Cococay en Key West. Ik ben erg benieuwd! Kun je op dat schip gala kleren kopen? Dan hoef ik hier geen jurk te halen.

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Bahama's tripje

    je kan er inderdaad GALA kleding kopen, maar stel je daar niet te veel van voor. Je kunt beter gewoon netjes gekleed gaan ,dan met een opgetutte iets daar ga\\/an paraderen , want daar doen vele het gewoon voor. Even opvallen en denken dat ze een filmster zijn. Blijfgewoon jezelf en geniet van de welverdiende vakantie.

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Dan kun je beter een Macy's binnenlopen of zo. Daar hebben ze vanalles voor een prikje. Aan boord betaal je de hoofdprijs.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •