Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 26 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Miami naar Bahamas

    http://www.discoverycruiseline.com/home/homepage

    Ft. Lauderdale is 20 minuten van Downtown Miami.

  2. Top | #62
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami naar Bahamas

    Als je puur en alleen voor een dagje naar de Bahamas wil (dus geen cruise) zou je dat ook (sneller en makkelijker) per vliegtuig kunnen doen.
    Er gaan er genoeg; http://www.geographia.com/bahamas/airservnassau.htm
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #63

    Standaard Re: Miami naar Bahamas

    Ik zit er zelf ook aan te denken om Nassau mee te pakken op mijn reis. Maar ik moet sowieso even kijken hoe duur alles gaat worden. Ik wil volgend jaar Maart richting Miami. Is het overigens niet zo dat het in het orkaanseizoen goedkoper is, het verblijf?

    Ik wil eigenlijk 5 dagen in Miami verblijven, daarna wil ik richting de Bahama's voor 7 dagen. Ik weet niet of het verblijf op de Bahama's erg duur is.
    Laatst gewijzigd door AlwinSitton; 03-04-08 om 21:28.

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Cruise Bahamas

    Hallo allemaal, wij gaan vanuit Fort Lauderdale op het Discovery cruiseschip naar Grand Bahamas, voor 4 dagen. Deze cruise duurt ongeveer 4 uurtjes, vertrek vroeg in de morgen. (retour eind vd dag) Mijn vraag: waar blijft je bagage op zo'n cruiseschip? Wie heeft ervaring met deze cruise? Ook zou ik graag willen weten wat het parkeren in FL kost tijdens deze 4 dagen...

  5. Top | #65
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Hoi,

    Ik kan je geen antwoord geven op je vragen maar ben wel benieuwd naar een antwoord. Wij hadden dezelfde plannen alleen was het al vol. Maar misschien een volgende keer. Het lijkt me wel heel leuk en voor de prijs hoef je het niet te laten. Je kunt volgens mij wel tegen bijbetaling een hut boeken, dan ben je zo en zo je koffers kwijt. Maar ik ben wel benieuwd hoe het werkt als je dus geen hut hebt. Ik hoor straks ook graag van jullie hoe het is bevallen. Wanneer gaan jullie? De hotels zien er daar ook allemaal goed uit en er is van alles te doen aan boord van het schip.

    groetjes Monique

  6. Top | #66
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    http://www.porteverglades.org/cruise-lines.htm

    Wij hebben verleden jaar 12 $ parkeergeld per dag betaald.

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Monique: deze cruise is onderdeel van een rondreis Florida van Exit reizen. We gaan van 28 tm 31 augustus op de cruise. We zouden aan het eind van onze rondreis gaan, maar omdat de schepen van Discovery in de hele maand September voor onderhoud gaan is de hele rondreis wat veranderd en gaan we nu aan het begin van onze vakantie. Op de Bahamas verblijven we in het Flamingo Bay hotel: www.flamingobayhotel.com, ziet er inderdaad heel leuk uit, en vanuit het hotel worden veel activiteiten georganiseerd. Als je tegen het eind van September op mijn website kijkt zul je daar het reisverslag kunnen lezen. www.hetty.come2me.nl
    Jaap, ik had inderdaad al zoiets als 12$ p/d verwacht, bedankt!

  8. Top | #68
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    En vergeet ook niet je cruise-tipgeld. Dat loopt ook behoorlijk in de papieren. Of heb je de tips al afgekocht (inclusief in de cruiseprijs)?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    De bagage geef je af en zie je aan wal weer terug. De cruisetocht duurt langer dan 4 uur maar je hoeft jezelf niet te vervelen. En cruise-tipgeld geldt niet voor deze tocht.
    Zorg wel dat je snel van de boot af bent zodat je met meerdere een busje kan delen anders kost de taxi je nogal wat meer. Wij hebben de overtocht ook gedaan en hebben ook in het hotel geslapen. Als je vragen hebt stel ze maar. Oja doe ook de timesharemiddag krijg je gratis kadootjes, lunch en je mag nog een excursie gratis doen. En dit is gewoon op het terrein van het hotel.

  10. Top | #70
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Hoi,

    Waarschijnlijk ben ik ook via de site van Exit reizen op de site van Discovery terecht gekomen. Je kunt daar gewoon rechtstreeks boeken en een hotel uitzoeken op de Bahama's. De kosten bedroegen ongeveer € 90 p.p. voor de cruise plus overnachting en havengelden etc. Ik had het wel leuk gevonden maar de datum dat wij wilde gaan was vol. Het lijkt me wel heel leuk dus ik ga straks inderdaad je reisverslag lezen. En dezelfde vragen die jij had, had ik ook. Daar zijn er nu dus al een aantal van beantwoord.

    Groetjes Monique



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •