Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 26 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #51
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Bahamas geweest??

    Wij hebben en paar jaar geleden de zelfde cruise gedaan. Key West, Coco Cay vonden wij schitterend. Maar Nassau vonden wij een afgang. Werden gelijk besprongen door volgens mij bijna alle eiland bewoners die of wat te verkopen hadden(rotzooi) of die je een taxirit of per koets het eiland wilden laten zien. Als je die horde genomen had wilde de rest je in een winkel trekken. Nee voor mij geen Nassau meer. Oja het enige wat ik leuk vond was het marktje
    Ik heb alleen in tunis(tunesie) meer troep gezien.

  2. Top | #52
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Bahamas geweest??

    Wij komen dus ook van nasau af en wij vonden het geweldig maar hebben daar ook excusie gemaakt en met ray's gezwommen!
    super belevenis, en dat hotel ATLANTIS is ook adembenemend!:-({|=
    gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #53
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Daycruise bahamas

    Ik zou nog even laten weten hoe ik de cruise voor een dag vond. Het is best ontspannen om op de boot te zijn, ze organiseren best een hoop. Als je aan komt op de boot mag je meteen eten als je wil, het eten is goed. wij zijn daarna naar het zwembaddek gegaan en daar lekker gaan liggen zonnen. Vandaar kan je ook alles goed in de gaten houden wat er gebeurd voordat je vertrekt. Als je daggast bent mag je als eerste van het ship en heb je een paar uur van de boot, je kan een excursie doen als je wil. Terug op de boot moet je wachten tot je weer vertrekt en weer eten natuurlijk, ook nu doen ze spelletjes. Het enig waar ik een beetje van baalde was dat we lang moesten wachten voordat we van de boot mochten. Dit ligt aan de douane, maar als je er eenmaal af bent ben je zo buiten. Want dan krijg je als Amerikaan of vanuit Europa voorrang op de mensen uit de Bahama's.

    Wij zijn ook op de Bahama's geweest voor een paar dagen, voor ons is het te rustig. Maar als je van ontspannen houdt moet je het zeker doen. Of een keer naar Curacao gaan, dat vindt ik mooier.

  4. Top | #54
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Daycruise bahamas

    Beetje late reactie, maar zie deze vraag nu pas.

    Wij hebben dit een paar jaar geleden gedaan en vonden het geen aanrader. Wij verbleven in Miami, moesten heel vroeg naar F.L. je moest ruimtevoren aanwezig zijn. De boottocht kwam geen einde aan, moet erbij zeggen dat het regende, je kon niet naar buiten. De obers waren heel onvriendelijk en zeer fooibelust.Wat de gasten ook achterlieten, ieder kreeg iets nageroepen, ondanks de 15-20% tip.
    Op de Bahama's ben je maar korte tijd, weinig te doen, wat souvenierwinkels en dan weer de lange boottrip terug.
    Wij waren in ieder geval gesloopt.

    Sonja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:10. Reden: full quote eruit

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Re: Daycruise bahamas

    Al ben ik van mening dat je alles zelf een keer geprobeerd moet hebben om er iets over te kunnen oordelen, toch denk ik dit dagtripje niet te doen. Mijzelf leek de boottocht een hele ervaring, maar mijn vriend ziet dit niet zo zitten en je bent inderdaad maar erg kort op de bahamas zelf... :-k Toch nog eens goed over nadenken... maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

    Gr. Tosca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:10. Reden: full quote eruit

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Rondreis Florida & Bahamas

    Wij denken erover om een reis bij Exit te boeken nl. de rondreis Florida & Bahamas. (www.exitreizen.nl)
    Het beginpunt is Orlando, dan via Fort Myers & Naples naar Miami, vanuit Fort Lauderdale een mini cruise naar de Bahamas.
    Mijn vraag :Is er iemand die deze reis heeft gedaan via Exit? Wij hebben goede ervaringen met Exit, en de prijs is volgens mij ook prima.(zilver pakket)
    Alle ervaringen over de hotels, route, cruise, Bahamas is van harte welkom!

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Ik heb de 4 dgn cruise geboekt en vertrek op 23 mei. Ben nog niet eerder geweest maar het lijkt me apart. Als je er wat over wilt lezen kun je naar
    www.cruisecritic.com daar heb je reviews van mensen die geweest zijn.

  8. Top | #58
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Ik heb (lang geleden) 2 jaar achtereen de cruise gedaan. Het is ons zeer goed bevallen, wel verstand op 0. Het is nl oververzorgt en je wordt overvoert als je niet oplet. Wij hadden een huurauto en die eerst teruggebracht naar het verhuur bedrijf. (ALAMO) en die hadden een gratis shuttle naar de haven. Op dezelfde manier ook weer terug om opnieuw auto op te halen. Scheelde een hoop in autohuur.

  9. Top | #59
    Seca
    Guest

    Standaard Re: Miami naar Bahamas

    IK weet dat ze vanuit West Palm Beach dagtochten maken naar de Bahamas.
    Kosten weet ik echter niet meer ff Googlen.

    groet

  10. Top | #60
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Miami naar Bahamas

    Vanuit Fort Launderdale kun je ze uitkiezen en zover is dat niet vanuit Miami. Beetje Googlen en voila.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •