Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 26 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Bahama's tripje

    Ik heb in een discussiegroep een vraag opgepikt met betrekking tot een mini cruise vanuit Miami naar de Bahama's.

    Heeft iemand ervaring met dit soort cruises en zijn deze cruises geschikt voor kinderen tussen 8 en 10 jaar. :?:

    Alvast bedankt voor alle info.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Mijn ouders hebben net een cruise met Carnival gedaan naar de Bahama's en Cozumel. Zij vonden het eten aan boord geweldig. Maar ze vonden wel dat er veel "ordinaire" Amerikanen tussen zaten...
    Het lijkt mij dat het voor kinderen van 8-10 jaar superleuk is. Misschien is het een idee om even op Internet te zoeken naar cruises die zich richten op kinderen? Volgens mij heb je ook een soort Disney cruise, maar dat weet ik niet zeker...

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Wij hebben 14 jaar geleden een dagcruise vanuit Miami naar de Bahama's gedaan. Ik vind dit geen aanrader met kinderen.
    Het is in verhouding erg duur, en voor de kinderen is er weinig te doen.
    Je bent ook maar een paar uurtjes op de Bahama's
    Wij hebben eind augustus 10 dagen op de Disney Magic gevaren met onze kinderen van 6 en 10 jaar, en we hebben allevier genoten.
    Ook onze kinderen, terwijl wij de enige Nederlanders waren.
    De cruise heeft 3 dagen langer geduurd i.v.m. Frances, maar onze kinderen hoorde je niet klagen.
    Disney heeft 2 schepen. Het ene vaart 3 of 4 dagen, en het andere dus 7 dagen. Beide bezoeken de Bahama's (Castaway Cay) en varen vanaf Port
    Canaveral.
    Ik denk dat ik met de kinderen niet op een andere cruise zou gaan dan die van Disney.
    Succes

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Cruise

    Hallo allemaal,

    Ik wilde even inhaken op de topic cruise.
    Cruisen met Carnival is helemaal te gek leuk ook voor jonge kinderen zeker geen hoog bejaard gehalte wat iedereen er altijd van denkt absoluut niet!!!!! Het is een vlotte leuke rederij.
    Wij hebben zelf met onze dochter (die was 5 ) voor het eerst gecruisd we zijn er helemaal verslaafd aan geraakt wij gaan dit jaar voor de 3e. Wij hebben gevaren met de Triumph de oostenlijke route van het carribisch gebied en met de Victory het westelijke deel van het carribisch gebied.
    Echt waar absolute aanrader je wordt verwend als een prinses aan boord geloof me! :lol: :lol:

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Wij hebben voor onze vakantie (aankomende juli) een 3 daagse cruise naar de Bahama's geboekt met Carnival. Ze schijnen een speciaal programma voor kinderen te hebben, wat redelijk geprezen wordt door meerdere personen. En daar kan je ze (eventueel natuurlijk :lol: ) 's ochtends vroeg al brengen om 9 uur en 's avonds om 24:00 weer ophalen. Zijn ook verdeeld in verschillende leeftijden, met eigen 'klasjes'. Onze kinderen zijn beide 9 jaar.

    Ziet er dus allemaal redelijk goed uit. En je betaalt gewone additionele prijs voor kinderen, dus niet echt heel goedkoop, maar nog altijd de helft van wat je bij Disney betaalt. Die is echt duur, maar misschien ook wel een stuk leuker. We hebben nog getwijfeld, maar omdat het onze eerste cruise ervaring was, toch maar Carnival gedaan.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard cruise geen spijt

    Nou let maar op krijgen jullie geen spijt van en kids die hebben het helemaal te leuk op de kinderspeelafdeling!!!

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Niet aan te raden, heb het een keer gedaan van af Ft. Lauderdale. Het is een vijf uur durende boot tocht en het af meren is een langdurige bedoening. De lokale bewoners moeten namelijk alles van het vaste land importeren en deze spullen worden als eerste van de boot geladen. Hoogte punten... een strand tent waar ze verse conch serveren, de half blinde eigenaar toont je het exemplaar voor dat hij hem om zeep helpt. De man is een bejaarde taxi chauffeur, dus we hadden een aanknopings punt. En een lokale bar waar ze pussers rum verkopen. De enigste vraag die de bartender stelt is, hoe zwaar is je hoofdpijn??
    http://askmen.com/fashion/saturdayni...day_night.html

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard cruise

    Hoi nogmaals met Brenda.
    Ik bedoel een 8 a 9 daagse cruise is toppie.
    Die korte cruise naar de Bahamas ken ik niet ik weet wel dat je daar kunt varen met carnival en carnival vind ik superrrrrrrr!!! Ik gaat weer lekker 24 oktober op naar de South Carribean en daarna nog ff lekker 9 daagies Miami Beach (SoBe) 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Wij gaan in juni met Royal Caribean een 5-daagse cruise maken naar de Bahama's (Nassau), Coco Cay (prive eiland van de cruise maatschappij, zoiets als Castaway Cay van Disney) en Key West.

    Wij wilden eens een cruise ervaren en vonden een 5-daagse cruise lang en kort genoeg om het eens te proberen

    Ik ben trouwens erg benieuwd naar alle ervaringen van mede-forummers.

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    Ga je dan met de Majesty of the Seas?
    Wij willen deze cruise in februari gaan maken, dus ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen! Mag ik vragen waar je geboekt hebt en voor hoeveel?

    Groetjes, Jez



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •