Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 26 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Bahama's tripje

    oke bedankt.. we dachten eerst om aan het begin meteen een cruise te doen maar dat werd mij afgeraden door een vriendin die heeft nl een keer een vlucht gemist ( door overstap) en daardoor haar cruisse.. nu dachten we aan het einde.. eerst twee weken vertier in orlando en dan nog even een paar dagen relaxen op de cruise..

    Mag ik vragen welke cruises je gedaan hebt en welke rederij en schip??

  2. Top | #172
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoiii 2x Royal caribbean met freesmachine of THE seas .en afgelopen jaar met carnival het schip carnival liberty en 4 aug gaan we weer met carnival maar dan de carnival dream.wij vinden de carnival toch wat leuker het is allemaal wat losser dan bij Royal caribbean .als je nog vragen heb vraag het gerust Gr. Diana

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Bahama's tripje

    de dream is heel erg mooi net als de oasis van royal caribbean maar ook meteen wel erg prijzig.. ik zoek nu een leuke voor aan het einde van de vakantie dus als ik vragen heb kom ik wel weer in de lucht

  4. Top | #174

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij hebben als afsluiting van onze reis afgelopen juli een cruise van 4 nachten gemaakt met Norwegian Cruise Lines, met de Sky naar de Bahama's. Wij vonden het geweldig. Het was allemaal lekker losjes en relaxt. Overigens zou ik als het financieel haalbaar is absoluut aanraden om voor een buitenhut te gaan!

  5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    22

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Op 16 september vertrekken we met de Carnival Sensation naar Freeport en Nassau! Onwijs veel zin in natuurlijk, alleen ik zit nog een beetje met de excursies. We willen op Nassau een dolphin encounter gaan doen. Nou scheelt het best veel in prijs om het rechtstreeks te boeken, maar ik weet niet of het zo verstandig is om het rechtstreeks te boeken. We hebben wel genoeg tijd op Nassau (7.00 uur aankomst, vertrek 17.00 uur). Heeft hier ook iemand de excursies rechtstreeks geboekt in plaats van bij de cruisemaatschappij? Ik ben zo aan het twijfelen.

  6. Top | #176

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik zou via de cruisemaatschappij boeken. Dan is alles goed en duidelijk geregeld en ben je zeker op tijd terug. Wij vonden de bevolking van Nassau zeer opdringerig en de taxi's zagen er slecht uit. Evenals het eiland zelf..... Uiteraard leven ze van het toerisme en doen ze er alles aan om aan toeristen te verdienen, maar ik zou liever met een door de cruisemaatschappij uitgezochte touroperator gaan!

  7. Top | #177
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Bahama's tripje

    gingen jullie tussen de middag terug naar het schip om te eten?? en ik lees her en der dat het zwembad om 5 uur dicht gaat.. onze cruisse meren we van de 4 dagen al 3 dagen aan op een eiland en vertrekken we iedere keer rond 4 a 5 uur. Dit betekend dus dat we drie dagen geen lunch hebben ( op zich niet heel erg) en dat het zwembad al drie dagen dicht zou zijn ( en de glijbanen) Hebben jullie dit als hinderlijk ervaren?

  8. Top | #178

    Standaard Re: Bahama's tripje

    De eerste dag hadden we een tour en hebben we ter plekke wat gegeten. De tweede dag lagen we op het strand van de rederij waar eten werd geserveerd en de derde dag waren we toevallig al op het schip terug aan het einde van de ochtend, toen konden we gewoon langs het buffet. Het zwembad ging bij ons niet dicht.

  9. Top | #179
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiRo@USA Bekijk Berichten
    Ik zou via de cruisemaatschappij boeken. Dan is alles goed en duidelijk geregeld en ben je zeker op tijd terug. Wij vonden de bevolking van Nassau zeer opdringerig en de taxi's zagen er slecht uit. Evenals het eiland zelf..... Uiteraard leven ze van het toerisme en doen ze er alles aan om aan toeristen te verdienen, maar ik zou liever met een door de cruisemaatschappij uitgezochte touroperator gaan!

    Het voordeel is ook als je schip om een of andere reden niet kan stoppen in Nassau, je niet hoeft te betalen voor de excursie. Heb je zelf geboekt, dan moet je maar zien wat de annuleringsvoorwaarden zijn
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  10. Top | #180
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    22

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik heb inmiddels toch via het schip geboekt. Jammer genoeg was dat achteraf niet nodig, want we blijven langer in Nassau (eerst tot 17.00 uur, nu tot 01.00 uur 's nachts) en dus hadden we meer dan genoeg tijd gehad om terug bij het schip te komen. Maar toch blij dat we langer blijven, want ik heb een mooie wandeling gevonden in Nassau die we ook daarna nog mooi kunnen gaan doen! Nog een weekje geduld...!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •