Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 26 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #71

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Ook wij doen tijdens onze fly and drive door Florida deze cruise naar de Bahamas en wel op 8 juli a.s. We overnachten 2 keer in Hotel Port Lucaya Resort & Yacht Club in Freeport.

    Ook wij hadden dezelfde vragen, waar laat je de koffers en wat is het parkeergeld. Die zijn nu beantwoord.

    Maar weet iemand hoe lang de transfer is van de haven in Freeport naar Hotel Port Lucaya Resort en wat de prijs is van een taxi?

    Tips voor excursies, winkels, ontbijt, luch maar ook diner zijn van harte welkom. Is er in de avond ook nog wat leuks te beleven?

    Helaas is de Bahama forum zo goed als uitgestorven. Vandaar onze posting hier.
    Laatst gewijzigd door ricketick; 16-06-08 om 08:26.

  2. Top | #72

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    He hallo, ben nieuw hier! Heb me zojuist aangemeld omdat ik graag meer hier van wilde weten..gaan in oktober voor 10 dgn naar Miami inc. de cruise naar de Bahama's.
    Las dat er een aantal mensen meer hier waren die de cruise gingen maken?
    Zijn er al mensen terug met een verslag??
    Wij hebben overigens alleen tickets besteld bij Exit reizen en de cruise gewoon online geboekt.

  3. Top | #73
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Ik heb net voor het eerst een cruise van 3 dagen gemaakt.
    Corry,
    Kun je wat meer vertellen over de cruise?
    Welke cruiseline,wat heb je allemaal gedaan ,op de boot,en in Nassau.
    Wat voot hut hadden jullie etc.
    Ik zou ook graag volgend jaar deze cruise maken.
    Alleen mijn man moet nog öm"

  4. Top | #74
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Geen probleem hoor. We gingen met Royal Caribbean en hadden de cruise vanaf Port Canaveral naar de Bahamas(Nassau) en weer terug.
    We hebben gestopt op Coco Cay (gezwommen met de roggen) en op Nassau en daar zijn we gaan kayakken. Allebei erg leuke excursies. Was ongeveer
    $ 800.- kwijt met 2 personen en we hadden een kleine hut. Geen uitzicht maar we hebben er niet veel tijd doorgebracht. Ik vond het leuk om een keer te hebben meegemaakt.
    Mijn volgende boottocht wordt de Queen Elizabeth van Southhampton naar New York maar dat is in de toekomst. Lijkt me super zo'n oversteek.
    Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Vlaardingen, The Netherlands
    Berichten
    21

    Standaard Bahama's

    Bahama's

    Chicago Downtown




    Er komen nog meer foto's.....

    Under construction!
    Laatst gewijzigd door Dave en Marsha; 19-08-08 om 00:53.

  6. Top | #76

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Wij hebben van 4/8 t/m 8/8 een cruise gedaan naar de Bahamas, Cococay en Key West met de Majesty of Seas van Royal Carribean. Ik heb deze cruise rechtstreeks bij RC geboekt via internet. Was voor twee volwassenen en 2 k 10 en 13 jaar $1500
    wij vonden het echt een geweldige belevenis. Hut was werg klein, maar daar slaap je alleen. Boot is prachtig, eten is heerlijk leuke shows. maandag 1700 uur aan boord
    di Bahamas naar hotel Atlantis prachtig hotel mooie locatie om prachtige fotos te maken. wo Cococay leuk eiland mooi strand hebben we matrassen gehuurd voor op het water heerlijk was erg warm 'middags BBQ do Key West auto ghuurd 2 uur over eiland gereden. Erg leuk. Cruise is zeker de moeite waard
    gr Claudia

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Ja, sorry: zal even reageren. De cruise was geweldig! 5 uurtjes is net lang genoeg om alles op het schip te zien en mee te maken. Prima buffeteten, leuke entertainment aan boord. Een hele leuke ervaring. Voor het reisverslag: www.hetty.come2me.nl

  8. Top | #78
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric55 Bekijk Berichten
    Ik lees dit nu voor het eerst. We zijn net terug uit FL. Maar we gaan in september weer terug en ik lees dit nu voor het eerst. Heeft iemand meer informatie over waar te boeken, etc? Alvast dank.
    Eric wij hebben net voor november geboekt, in ons geval dit hotel met de eendagscruise. Je wordt dan bij het hotel opgehaald en weer teruggebracht.

    We hebben ook even online gekeken, misschien dat je dan goedkoper uitkomt wij hebben in dit geval gekozen voor het gemak en het "vertrouwde" holiday inn om onze creditcard gegevens door te geven.

    Voor 2 personen, 2 hotelovernachtingen incl cruise betalen wij $452.88 USD

    Waarschijnlijk heb jij inmiddels zelf de weg gevonden, maar het zou kunnen helpen voor anderen.

    Ja afgelopen november zo een cruise gedaan, wij hebben aan boord een 1 dags excursie bijgeboekt. Hierbij wordt je met een bus naar een hotel met groot zwembad en gelegen aan het strand hier verblijf je dan het grootste deel van de tijd. Hierna ga je met de watertaxi naar het stadje waar je een uurtje kan rondlopen. Moeilijk te zeggen of het voor jullie de moeite is ligt er een beetje aan wat je ervan verwacht. Wij vonden het wel leuk maar niet spectaculair, het was in ieder geval wel een prima dagje uit.

    Je kan overigens ook op zonder excursie op stap je moet dan met taxibusje vanaf de haven naar waar je heen wilt. Ander vervoer als taxis hebben ze niet bij de cruise terminal en er is niets interessants binnen loopafstand.

    Voordeel van de excursie is dat je als eerste van boord mag en niet in een taxibusje hoeft te wachten tot deze vol is. Tijdens de excursie vertrokken wij rond 15:45 weer richting de boot.

    Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.




    Ja we zijn echt 1 dag gegaan, je bent dan ongeveer 3 uur op het eiland.
    De excursie koste $30 per persoon, hierbij zat een welkomstdrankje inbegrepen.
    Overigens was het water in het zwembad aan boord erg onrustig, niemand er in gezien terwijl de zee toch erg rustig was.

    In eerste instantie had ik het geboekt via Holiday Inn Fort Lauderdale Sea-n-Beach (het hotel is een absolute afrader). Alleen bij aankomst bleek het hotel niet meer het geboekte pakket te hebben, ook niet voor ons terwijl we hiervoor wel een reservering hadden.

    Uiteindelijk vanuit de receptie (ivm slechte WiFi ontvangst) in het hotel geboekt bij Discovery Cruise zelf geboekt voor de volgende dag. Wat wij wel raar vonden dat we bij het aan boord gaan onze paspoorten moesten inleveren, dit gold alleen voor de eendagspassagiers.



    Zelf zijn wij met Discovery Cruises erheen gegaan, ter plaatse gereserveerd.
    Een retourtje voor 2 personen inclusief alle belastingen was iets van $180 dollar.
    We zijn maar 1 dag gegaan dus hadden geen verblijf op de Bahama's. Maar op hun website hebben ze ook combipakketten staan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:14. Reden: samengevoegd

  9. Top | #79

    Standaard

    Wij zijn afgelopen oktober vanuit Miami naar Grand Bahama Island geweest, rondom het resort is het super, eiland zelf vonden we wat minder. Met de Discovery Cruise Line overigens.

    Wij hebben deze cruise twee maanden geleden gemaakt, in de haven van Freeport staan taxi busjes klaar om je naar de resorts te brengen. Transfer duurt ongeveer een klein half uur niet al te duur ongeveer 8 dollar per persoon?
    We zijn 3 nachten in het Taino Beach resort geweest echt een aanrader!

    In Lucaya zit in het kleurrijke ''winkelcentrum'' een super lekkere griek Zorba genaamd.
    Verder is het belangrijke om je niets aan te laten smeren over het Xanadu Resort, ze vertellen zogenaamd dat je daar alles gratis kunt krijgen als je alleen het hotel komt bezoeken maar uiteindelijk willen ze je een of andere investering laten doen!

    Rondom de resorts is het super, verder is het eiland minder paradijselijker als we verwacht hadden maar toch wel een bezoek waard.

    Hebben geen excursies gedaan , wel een auto gehuurd niet veel te zien eigenlijk, zijn in 1 dag het eiland rond geweest..

    De cruise was overigens van de Discovery Line vanuit Fort Lauderdale.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 03:15. Reden: samengevoegd

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Cruise Bahamas

    Ik heb even een vraagje.

    Zijn er ook mensen die zo'n 1 daagse cruise hebben gedaan?
    Is het de moeite waard?
    De tijden die erbij staan is:
    Fort Lauderdale: 7.45 am
    Bahama's 1.00 pm
    Bahama's 4.45 pm
    fort Lauderdale 10.00 pm

    Hoe lang is het van de boot naar een plek waar we iets kunnen bekijken?
    Hoe laat moeten we vanaf daar weer richting boot?

    tips allemaal welkom



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •