Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 26 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #221
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Ik lees ff mee. Ben ook al wel eens aan het zoeken geweest maar zie door de bomen het bos niet.

  2. Top | #222
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Ik heb inmiddels begrepen dat Carnival en Norwegian leuke cruiseschepen zijn en dat je ook goed via henzelf kunt boeken.
    Maar qua prijs kom ik ook daar ongeveer op hetzelfde uit.
    Terwijl ik weleens in reisverslagen lees dat men rond de 900-1.000 euro kwijt is voor zo'n korte cruise. Nog veel geld, maar al een stuk acceptabeler dan de 1.800,= waar ik zelf op uitkom voor 4 personen (en de kids al voor de helft zijn)....

  3. Top | #223
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Ook wij willen dit eens gaan doen maar dan zo kort mogelijk. Gewoon om het "cruisen" eens te proeven.
    Wij hadden deze maatschappij gevonden: https://www.bahamasparadisecruise.com/
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #224
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Dat is nog korter ? 3 dagen als ik het goed begrijp ?
    En de meeste cruises zijn vanaf 4 dagen, toch?

  5. Top | #225
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Toen wij wat jaren geleden besloten om een keer een Disney cruise te proberen (en we nog dachten dat wij daar niet de types voor waren), had ik ook het plan om gewoon een paar dagen te gaan. Gewoon om te kijken of het wat was en als het tegenviel dan was het zo voorbij. Mijn meereizende vader vond echter dat een paar dagen niet echt uitproberen was: als je dan toch gaat, doe het dan gelijk goed en dan weet je ook echt wat cruisen is. Wij zijn dus voor een week gegaan en daar hebben we absoluut geen spijt van gehad. Dit jaar gaan we voor de 5e keer en hebben er heel veel zin in.
    Wat prijzen betreft ben ik van 1450 euro voor 4 personen niet onder de indruk. Maar Disney ligt dan ook een stuk hoger in prijs. Bij Disney is dan wel het drinken inbegrepen (frisdrank, koffie, chocomelk en thee voor de hele dag).
    Meestal loont het wel om bij een Amerikaans reisbureau te boeken vanwege de onboard credit al heb ik begrepen dat voor andere maatschappijen deze ook bij Nederlandse reisbureau's beschikbaar zijn. Kijk ook een op youtube, er zijn heel veel adviezen te vinden: bv. cruisetips tv of Don's family vacations.
    Bedenkt ook dat je voor een cruise niet alleen voor de slaapplek betaald maar ook voor entertainment, eten en (deels) drinken.

  6. Top | #226

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    wij hebben royal carribean geboekt. 5 dagen 2 volw en 2 kids a 1750 inc dranken pakket (frisdrank geen alcohol). Ook voor ons de eerste keer. Wij vonden het "meevallen" . Het is denk ik wat je in je hoofd hebt zitten. Vokgens mij via Zeetours geboekt wat weer voordeliger was dan rechtstreeks.
    Dit jaar voor de 2e keer naar Florida. Beide keren zelf veel uitgezocht wat we zouden willen en daarna naar D reizen gegaan. Wat ze daar goedkoper konden via hen geboekt en de rest zelf.

  7. Top | #227
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Ook wij willen dit eens gaan doen maar dan zo kort mogelijk. Gewoon om het "cruisen" eens te proeven.
    Wij hadden deze maatschappij gevonden: https://www.bahamasparadisecruise.com/
    Hier zijn wij 2 jaar gelden mee naar de bahama's geweest. Hilarisch.
    Ondanks dat wij totaal geen cruise ervaring hebben, bestempelde wij onze medepassagiers als tokkie's.
    Maar oh wat hebben we gelachen.
    Verder was alles goed geregeld, een aanrader. Maar waarschijnlijk wel anders dan een echte cruise.
    Kijk op groupon voor een leuke aanbieding. (groupon palm beach of orlando).
    Wij wilde namelijk een hotelletje in Miami beach, maar uiteindelijk was dit goedkoper.

  8. Top | #228
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Wat versta je precies onder tokkie's?

  9. Top | #229
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    Hier zijn wij 2 jaar gelden mee naar de bahama's geweest. Hilarisch.
    Wij kennen onszelf... zijn graag de hele dag bezig op vakantie. Zwembadhangen is voor ons grote stress, dus vandaar dat als we zo iets eens willen proberen, dan graag zo kort mogelijk.
    Relaxmodus is voor ons de hele dag lekker bezig zijn en dingen zien/doen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #230
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wij kennen onszelf... zijn graag de hele dag bezig op vakantie. Zwembadhangen is voor ons grote stress, dus vandaar dat als we zo iets eens willen proberen, dan graag zo kort mogelijk.
    Relaxmodus is voor ons de hele dag lekker bezig zijn en dingen zien/doen.
    Zo zijn wij dus ook en daarom leek cruisen ons eigenlijk niks. Maar dat viel dus heel erg mee. En ik was verbaasd hoe heerlijk ik het vond om ook echt in de watten gelegd te worden. Ik weet natuurlijk niet hoe dat voor de andere maatschappijen is maar bij Disney is er zo’n goede balans tussen luxe en meer ontspannen sfeer. En als je kiest voor een cruise die wat meer plaatsen aandoet, kan je ook aan wal vanalles ondernemen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •