Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 26 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #211
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Leuk verslag! Maar het lijkt me dus niet echt de moeite waard. Bedankt in elk geval

    Maar nu is mijn vraag echter nog steeds niet beantwoord namelijk: waar kan ik info vinden over een minicruise van bv 1 overnachting op de Bahama`s?

    Groet
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  2. Top | #212
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Cozumel vonden wij van de drie plaatsen (Cozumel , Ocho Rios & Grand Cayman)het minst leuke.
    Irritante Mexicanen die je bijna de winkel intrekken , nee ik zal Cozumel niet zo snel aanraden

  3. Top | #213
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik heb deze site (http://www.carnival.com/itinerary/3-...sy/3-days/bad/) bekeken en geprobeerd te boeken. Ik ben alleen niet zeker of we wel met z'n vieren in één stateroom kunnen/mogen. Verder snap ik het fooienbeleid niet echt, is het echt 12 dollar p.p.p.d.? Dat is 4 X 38 euro = 152 extra?? En hoe doe je zoiets dan, waar moet ik die fooien geven?

    Als iemand de antwoorden weet, graag meer info

    ps. De euro ten opzichte van de dollar staat erg zwak, ik wacht sowieso nog wel even met boeken...of is de boot straks vol?
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  4. Top | #214
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Het is in de cruise wereld normaal dat er nog fooien bijkomen. Voor bijvoorbeeld je stateroom host en de servers. De maatschappij heeft een bedrag bedacht maar dat bedrag mag je altijd aanpassen (hoger of lager). Waarschijnlijk betaal je via je account aan boord en kan je bij guest service dit bedrag aanpassen. Soms kan je ook vooraf deze fooien al betalen. In de QandA van Carnival staat een hele beschrijving hiervan. Ook zag ik dat je de verschillende hutten kan bekijken. Er staat dan ook bij hoeveel personen er in 1 hut kunnen en waar iedereen dan moet slapen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-14 om 12:56. Reden: q

  5. Top | #215
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Okay thanx!
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  6. Top | #216
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Toen wij onze 2 cruises boekte bij het inmiddels failliete Fly3Florida , kregen we een prijs dat incl. fooi en havengeld (?) was.
    Wel zo makkelijk, weet je gelijk waar je aan toe bent. Wel af en toe de barkeeper een paar dollar gegeven

  7. Top | #217
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Neerpelt (België)
    Berichten
    9

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hallo iedereen,
    Ik heb me laten vertellen dat je voor van Miami naar de Bahamas te gaan een visum moet aanvragen in de States zelf. Klopt dat? Wij vertrekken 7 maart naar Orlando en zullen op 13 maart een cruise doen vanuit Miami naar de Bahamas (3 nachten). Is het nodig dat we dan in de week voor ons vertrek een visum voor de Bahamas aanvragen? Zou een dag duren voor dat in orde is hebben ze mij verteld.

  8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hallo
    Klopt niets van. Wij zijn een keer of vijf op een cruise in de Bahamhas geweest en nooit een visa oid nodig gehad. Ik denk ook dat het er nooit van komt aangezien de economie draait op toeristen die langs komen met een cruise boot. De laatste keer dat we er waren was in april 2014.

  9. Top | #219
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Neerpelt (België)
    Berichten
    9

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Bedankt Dirk, zijn we meteen gerust gesteld.

  10. Top | #220
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Cruise naar Bahama’s ?

    Vorig jaar zijn wij naar Florida geweest, wat een fantastische reis was.
    Nu zijn we aan het nadenken over een bestemming voor zomer 2019 (of misschien 2020). Ik benadruk: dit kan nog alle kanten uit ! Het zou iets in Azië kunnen worden, of Zuid-Afrika, of Zuid-Amerika, of weet-ik-veel. Of..... toch weer Amerika ???

    Een van de opties is terug naar Florida. Mij lijkt dan
    een combi van ca. 3-4 dagen New York - ca. 4-5 dagen een cruise naar Bahama’s - een villa in Florida (Orlando en/of Cape Coral) ook erg leuk ! Dan hebben we toch twee nieuwe elementen in een reis zitten, namelijk New York en een korte cruise.

    Nu heb ik zitten rondkijken voor die cruises. Maar jee, ik vergis me toch wel in wat dat kost hoor!
    Een voorbeeld via Cruise Travel, met vertrek in juli 2019:
    - cruise van 4 dagen ca. € 1.450,= buitenhut met 2 volwassenen/2 tieners
    - frisdranken pakket á $ 49,50 p.p.
    - verplicht fooi á $ 12,95 p.p.p.n.


    Omgerekend kom ik dan toch op een kleine € 1.800,=. Dat valt me toch wel tegen hoor. En dan heb je nog geen excursie aan land erbij...

    Ik begreep dat koffie, thee, water, sap, en ijsthee wel inbegrepen op een cruise, maar alleen tijdens de buffetten. Dan heb je tussendoor dus geen drinken en ben je voordeliger uit met een drankenpakket.

    ik vind het heel veel geld voor een 4-daagse cruise (feitelijk maar 2 volle dagen he, met want vertrekdag pas om 16.00 uur en terugkomst om 8.00 ‘s ochtends).
    Of zoek ik heel verkeerd?

    oc



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •