Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 26 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #81

    Standaard 1 dag trip bahamas

    Ik hoorde van iemand dat je 1 dags trips kan maken naar de bahamas.
    Heeft iemand dat ooit gedaan en zo ja heb je dat hier al geboekt of kan je dat in Miami doen.
    Ik kan wel meerdaagse trips vinden maar dat willen wij niet.
    Ik hoor van jullie
    groetjes danielle
    Wij gaan 1 juni voor een rondreis Florida:-D

  2. Top | #82

    Standaard Re: 1 dag trip bahamas

    Wij hebben een 1 daagste trip naar de bahamas gemaakt, en dat was zeker heel leuk. 's morgens vroeg vertrekt de boot je hebt vervolgens een paar uurtjes op het eiland om vervolgens weer met de boot terug te gaan en 's avonds rond 22:00 uur weer terug te komen.

    Je hebt niet heel veel tijd op het eiland maar het 's lekker wakker worden op het dek van het schip is heerlijk.

  3. Top | #83

    Standaard Re: Bahama's tripje

    heb je de trip hier geboekt of daar in miami?

  4. Top | #84
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    1

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Hoi..

    Je kan de trip gewoon in Nederland boeken..
    Ik ben er vorige week geweest en heb geboekt op deze site:

    http://www.discoverycruiseline.com/home/homepage

    Groetjes..

  5. Top | #85
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Kijk maar eens op www.discoverycruiseline.com. Zij vertrekke vanuit Fort Lauderdale voor 1 dag naar de Bahamas. Een overnachting is ook mogelijk.

    Monique

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Thanks voor deze tips. Helaas valt een 1 dag trip nog niet te boeken in november.

  7. Top | #87

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danielluck Bekijk Berichten
    heb je de trip hier geboekt of daar in miami?
    In eerste instantie in Nederland dat was namelijk een aanbieding met het hotel erbij. Maar toen we bij het hotel kwamen kregen we doodleuk te horen dat het niet door kon gaan. Toen hebben we de dag voor vertrek in Miami nog even geboekt.

  8. Top | #88

    Standaard Miami-Bahamas: documenten nodig?

    Ik ga deze zomer voor de eerste keer naar miami en heb een paar vragen.

    -Hoe zit het precies met documenten en de esta formulier als je vanuit miami naar bahamas wil en weer terug naar miami?

    -Wat zijn de prijzen in de bahamas?freeport, nassau?

    -Zijn er schepen die vanuit freeport of nassau met diensregeling naar miami varen? en de prijs?

    gr Bobby

  9. Top | #89

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Wij willen echt heeeeeeel graag een keer naar het Atlantis hotel. Nu we naar Florida gaan in september, willen wij gelijk naar de mogelijkheid kijken om naar de Bahama's te gaan. Helemaal geweldig om dit met een cruise te combineren.8-)

    Omdat het Atlantis hotel in Nassau staat, heeft het voor ons geen zin om naar Grand Bahama island te gaan. Maar een korte cruisetrip (2 dagen) naar Nassau komen wij bijna niet tegen...........:cry::cry::cry: We hebben al een cuisemaatschappij gemaild met vragen, maar zij hebben niets van zich laten horen..... Met vliegtuig kan natuurlijk ook, maar daarvoor hebben wij nog geen leuke aanbiedingen gezien. Dus afwachten maar.:roll:
    Groet Marc en Monique
    Zijn er hier nog mensen die naar Atlantis geweest zijn?????

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Bahama's tripje

    Ik ben in de meivakantie naar Atlantis geweest, en het was geweldig om te zien, erg sprookjesachtig en prachtige vissen gezien, het hotel zelf ben ik met open mond doorgelopen wat een luxe overal

    ik heb een midweekcruise gedaan, vertrokken vanuit miami, een dag later een hele dag op nassau, daarna een dag op cocacay, ook een onwerkelijke ervaring vond ik, het is een vrijwel onbewoond eiland en wij zijn gaan snorkelen daar, echt een super ervaring, een dag daarna naar key west, ook super en daarna weer naar miami.

    ik kan het iedereen aanraden.

    we zijn gegaan met de majesty of the seas.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •