Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: WDW Resorts: Villas en clubs

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Je kunt een villa in Kissimmee niet echt vergelijken met een studio op Boardwalk. Niet in geld, niet in sfeer.

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Je kunt een villa in Kissimmee niet echt vergelijken met een studio op Boardwalk. Niet in geld, niet in sfeer.
    Snap ik ook wel.. Ziet er ook wel mooi uit op http://disneyworld.disney.go.com/wdw...alkLandingPage
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Daarom zeg ik dat je die moet huren. Dat doe je eenmalig, van een DVC-deelnemer die daar dit jaar geen gebruik van wil/kan maken. Je betaalt ca. $10/$12 per punt en hebt voor een week studio op Boardwalk bijvoorbeeld 85 punten nodig. (voorbeeld checkin september 2007, info tagrel.com). Als ik een quote opvraag op disneyworld.com voor dezelfde periode en studio, dan betaal je $2575 ex. tax. Als ik uitga van $12 per gehuurd punt, dan betaal je via DVC-rental $1020 voor diezelfde studio in diezelfde week. Toch een aardig kostenvoordeel lijkt me.
    Heb jij ervaring met punten huren?
    Ik wist namelijk ook niet dat je ook punten kon huren... We zijn afgelopen april wel naar zo'n bijeenkomst geweest van de DVC maar we hebben besloten dat het voor ons toch een te duur "grapje" werd. Voor een keer huren lijkt me wel wat.

    Groet,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Ik heb het zelf (nog) niet gedaan, omdat wij meestal te lang gaan en het dan nog erg duur is. Maar voor maximaal 1 week lijkt het me wel de moeite waard en gaan we het ook proberen. Je kunt meer info vinden op www.mousesavers.com

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Ja, voor meer dan één week wordt het inderdaad vrij kostbaar maar voor een week lijkt me het wel wat voor een keer. Voorlopig zijn we net geweest maar ik houd het in gedachten voor een volgende keer.

    .
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Ok, dank!
    We moeten maar even kijken wat voor ons het gunstigste is en wat we belangrijk vinden. Een gewoon ontbijt kunnen we natuurlijk ook in een hotelkamer nemen. Als de lobby/bar in het restaurant maar toereikend is om te relaxen, dan heb ik geen probleem met een hotelkamer. Maar of ik het zo ideaal vind om dat drie weken te doen, weet ik niet. Ik denk dat we dan naar een ander hotel verhuizen buiten Disney.

    Maar het huren van punten snap ik nog niet helemaal, daar moet ik me nog even in verdiepen!!

    Groet,
    Hannah

  7. Top | #17
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Zelf zou ik absoluut gaan voor een hotel.
    Een villa klinkt mooi maar uiteindelijk zit je toch met het huishouden. Weer diezelfde plichten.
    Wat is nu heerlijker dan op je kamer komen, alles opgeruimd en schoon en chocolaatjes op je kussen?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Hannah,

    Wij huren dit jaar voor de 3e keer een appartement in Liki Tiki Village, aan de 192 vlakbij de Publix en Wallmart supermarkt. Het is wel een timeshare complex, maar als je aangeeft daar geen interesse voor te hebben, vallen ze je er niet mee lastig. De appartementen zijn voorzien van een compleet ingerichte keuken, en te boeken bij o.a. Hotelplan en Americanvacations (www.americanvac.nl). Wij ontbijten meestal op het balkon en soms maken we 's avonds zelf iets te eten klaar. Misschien is het iets voor jullie?

    Gr Mirjam

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    ja! Wie weet! Ik zal eens kijken! Dankje!

  10. Top | #20
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Villas en clubs op resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Je kunt een villa in Kissimmee niet echt vergelijken met een studio op Boardwalk. Niet in geld, niet in sfeer.

    Sorry, maar even voor de duidelijkheid: is een villla in Kissimmee nou slecht vergeleken met een studio op Boardwalk of is het juist andersom?

    oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •