Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Restaurants in Miami en omgeving

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Restaurants in Miami en omgeving

    Een lekker en veelzijdig en super gezellig restaurant is Monty's aan de haven van Miami kan je ook heeeel mooi de grote cruiseboten voorbij zien gaan. Er is ook een bar een dansvloer zelfs een buiten zwembad bij dat restaurant je kan er ook gewoon iets drinken super plek!!!! Niet vergeten Monty's

    En ook een lekkere haptent is ook Outback (weliswaar australisch maar heerlijk goede ambiance!!!) Die zit onder Holiday inn collins avenue 17e straat.
    Eet ze :lol:

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Outback is inderdaad lekker eten. Probeer eens de prime rib of beef en als toetje New York Cheesecake (niet proberen in je eentje een hele punt op te eten!)...

    Monty's ken ik niet... Heb je toevallig ook een website?

    Daniel

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Monty's

    Weet ik niet of die een website hebben ik denk het vast wel check anders gewoon ff google maar echt een waanzinninge tent slasa muziek ook andere soorten muziek heel veel barretjes een dansvloer een zwembad waar je gewoon in kunt plonzen heel leuk!!! :lol: :lol:

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Outback is idd errug lekker....maar ik ben ook een groot voorstander van Carrabba's Italian Grill en TGI Friday's
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  5. Top | #5

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    The Addison in Boca Raton, prachtig onder twee prachtige bomen, net als le deux garsons in Aix.

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Is eigenlijk te veel om op te noemen, maar vooruit; TJ's (Steakhouse) aan de 192, Tony Roma's Famous Ribs, Olive Garden, hoewel dat per filiaal erg verschilt, Daryll's op I-Drive en voor de eenvoudige en zeer goedkope hap, de Cracker Barrel. En nog een paar honderd :wink: Oh ja, niet vergeten #-o Tanaka of Tokyo (of Kobe's) voor de orientaalse inbreng.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Restaurants in Miami

    Hallo,

    Ik weer met zo een vraag.

    Als we in September ook voor 4 daagjes naar miami gaan wil ik ergens heel knap gaan eten.
    Nu is mijn vraag weten jullie ergens zo een plaats?
    En een site met meer info?
    Ik heb hier al ergens fotos zien voorbij komen van een restaurant of een eetgelegenheid met een heel knap zicht op stad en daarvoor water dus de oceaan.

    En ook eentje op een strand.
    Kunnen jullie me zoiets geven, het is vooral voor men vriendin want ik wil een romantische avond daar .
    alle avonden

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waar eten?

    In Miami is The Rusty Pelican een mooie plek (daar heb je ook de foto van gezien denk ik).

    Zie http://www.therustypelican.com/key_biscayne/

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Waar eten?

    Niemand anders die toffe plekjes kent ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •