Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Hotelervaring: BW Oceanfront Resort/Suites, Bal Harbour

  1. Top | #11

    Standaard Hotelervaring gevraagd: BW Miami

    Over een week 2 1/2 zitten we twee nachten in Miami. Nou twijfel ik tussen het Best Western Atlantic Beach resort op Collins Avenue of het Best Western Oceanfront Resort op Bal Harbour. In welk hotel zit je centraler t.o.v. het strand, winkels, Art Deco district, veilig 's avonds over straat te kunnen en uit eten te gaan?

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Best Western Miami

    Best Western Oceanfront Bal Harbour heb ik afgelopen mei gezeten. Wij hadden de mazzel dat we een gratis upgrade kreden en dus een kamer met balkon en zeezicht hadden. Hotel ligt gelijk aan het strand en ook aan Collins avenue. Het is niet echt luxe en mooi, maar wel functioneel. Ze hebben een klein gratis ontbijt (cereal, toast, jam, jus, koffie/thee) en gratis internet. Ook kan je gratis parkeren maar de ruimte is maar beperkt en als je pech hebt, moet je nog betaald parkeren een stuk verderop. Kamers hebben een keukentje en een Publix zit op loopafstand van het hotel. In datzelfde straatje zitten ook wat eettentjes en winkeltjes. De BalHarbour mall zit ook op loopaftsand maar voor de rest zal je toch echt de auto moeten nemen.
    Succes met het uitzoeken, als je meer wilt weten hoor ik het wel...

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  3. Top | #13
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: BW Oceanfront Resort/Suites, Bal Harbour

    Afgelopen vakantie hier ook weer geboekt en ik kreeg ook een 'upgrade' naar een kamer met zeezicht en een balkon. Je komt dan ook in de keuken binnen ipv direct in de 'woonkamer'. Nadeel is wel dat je 2 'twijfelaars' hebt in plaats van 1 groot bed in een aparte slaapkamer. Maar mij hoor je niet klagen. Het was wel véél rustiger dan vorig jaar, wellicht daarom de upgrade (waar ze niet over spraken, maar ik weet hoe de vorige kamer was). Het zwembad was zelfs leeg.. zwom wel een raar beest in, volgens mij een backswimmer ofzo. Aangezien die dingen ook kunnen bijten heb ik 'm vakkundig uit het water kunnen halen, maar helemaal vrolijk zwem je dan weer niet. Misschien kijk ik ook wel te goed. :mrgreen:

    Al met al weer een prima ervaring en zou er zo weer naar terug gaan. Enkeltje met de bus naar South Beach is 2 dollar, duurt ongeveer 30 minuten. Een taxi is denk ik 20 euro en 15-20 minuten. Het gratis parkeren en de Publix om de hoek blijven een topper.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •