Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 75

Onderwerp: Feestdagen: Fourth of July / Independence Day

  1. Top | #1
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Feestdagen: Fourth of July / Independence Day

    Deze vraag ook al gesteld op Orlando forum, maar weinig reactie. Wellicht hier een paar goede ideeen. Wij komen volgend jaar aan op zaterdag 2 Juli, en ik geloof dat het die week dan vakantie is in Amerika, vanwege Fourth of July. Wij willen waarschijnlijk 2 nachten in Miami blijven, om eerst de nacht van aankomt te overnachten, de dag erna naar Miami Seaquarium te gaan en de nacht daarna door de Everglades naar de Westkust te rijden om daar een hotel te pakken.

    Maar wat voor dingen worden er op 4 Juli georganiseerd bv. in Miami, wat wellicht het de moeite waard maakt om nog 1 dagje extra in Miami te blijven op 4 Juli ?

    En wat zijn jullie ervaringen qua drukte of reserveren van hotels in die week ? Zal waarschijnlijk niet veel drukker zijn dan het al is in de weken erna, het blijft vakantieperiode. Maar toch, wie weet hebben jullie andere ervaringen en goede idee-en !!!

    Thanks !

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Wat jullie zullen missen is spectaculair vuurwerk. In de VS wordt niet op oudejaarsavond, maar op 4 juli vuurwerk afgeschoten. In een grote stad als Miami zal dat imposant zijn. In de Everglades zul je daarvan natuurlijk niets merken.

    Persoonlijk zou het me een extra nacht waard zijn, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen het geval. Om een idee te geven, al het vuurwerk dat ik ooit gezien heb valt in het niet bij de vuurwerkshow op 4 juli in Washington en San Francisco (de enige 2 steden, die ik meegemaakt heb). Bovendien is het een hele ervaring om de nationale feestdag mee te maken.

    Wat hotels betreft denk ik niet, dat die week veel drukker is dan andere zomerweken, maar op het 4 juli weekend zelf zullen de hotels wel voller zijn.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    15

    Standaard vorig jaar

    Dit jaar waren er o.a. gratis concerten op Miami Beach,.. Hier kun je het programma zien van dit jaar http://www.miamibeachfl.gov/newcity/...ance%5Fday.asp om een idee te krijgen van wat je volgend jaar te wachten staat.
    Zelf heb ik het Fourth of July vuurwerk gezien in Boston, en ik kan je vertellen , het is echt de moeite waard om een dagje langer te blijven !

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    poortugaal
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik heb nog even zelf bij collega's van mij nagevraagd (die op ons kantoor in Miami werken). Die waren niet echt enthousiast moet ik zeggen. Beste advies was om in Orlando in de parken (met name Disney natuurlijk ) fourth of July te vieren. Miami schijnt niet zo spannend te zijn. Wel 's avonds vuurwerk, wat zeker de moeite waard is. Maar in Disney schijnt dat nog mooier te zijn ! Verder gebeurt er niet heel veel overdag in Miami.

    Wij gaan dus twijfelen of we misschien toch niet gelijk vanuit Miami naar Orlando moeten gaan ! Ik ga nog verder informeren.

    MattRob (onder naam van LoKa)
    new york en orlando mei 2000, orlando juli 2005

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard

    Ik ben vaker op the 4th of July op SOBE geweest en het is niet wat we hier hebben met oud en nieuw.
    Een beetje vuurwerk maar dat staat absoluut niet in contrast van wat wij hier de lucht in knallen.
    Op Ocean Drive is het elke avond feest dus zul je met 4 Juli niet heel veel meer merken.

    Ik weet niet of je wel eens meer in Juli in Miami bent geweest maar het is dan wel HEET hoor en dan heb ik het niet over een mooie dag in Augustus in Nederland maar HOT HOT.

    Succes en als je naar de Alligators gaat wel een familie bus insektenspray mee rond die tijd.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Thanks, we hadden al het idee om toch maar niet rekening te houden met 4th of July, en gewoon onze gang te gaan. Dit bevestigt het wel.

    En we zijn in juli al eens in Miami (en Florida) geweest. Dus ja, we weten dat het heet is 8) ! Insectenspray overigens nog nooit nodig gehad ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    1

    Standaard Feestdag: 4 juli

    We gaan op rondreis door Florida.
    Rond 4 juli zullen we in Orlando zijn. Ik ben bang dat het dan best druk zal zijn overal. Kunnen jullie ons iets aanraden?

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: 4 juli

    's Ochtends gelijk naar de verst afgelegen attracties lopen. Iedereen blijft eerst voorin hangen. Ga ook eens naar de kleinere parken. Verder gewoon achter in de rij aansluiten met een fles water. Het is niet anders dan heet en druk. Hoewel misschien valt het in aanvang juli nog wel een beetje mee. Ik ben er zelf nooit in deze tijd geweest. Begin augustus wel en toen was het bloedheet en lang wachten. Mijn favoriete reistijd voor Florida is dan ook mei of sept. okt. Ik vond april en november net iets te weinig weer hebben zoals ik dat graag in Florida zie. Maar daar zullen anderen anders overdenken.

    Goede reis
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 18:41.

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    5

    Standaard Feestdagen: Fourth of July

    Op 4 juli zijn wij in Orlando en wij vragen ons af wat we op die dag het best doen? Zitten de autosnelwegen echt zo vol? En valt er in Orlando zelf ook iets te beleven of ergens in de buurt, ter ere van de feestdag?

    Thanks

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    De wegen en de parken zullen behoorlijk druk zijn. 's avonds wordt er overal vuurwek afgestoken. Overdag worden er allerlei dingen georganiseerd. Als je in Amerika bent moet je maar eens de plaatselijk krant kopen om te zien wat er allemaal georganiseerd wordt.

    Voor het vuurwerk gaan hele families of straten BBQen
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •