Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Wachttijden op vliegvelden

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik ga het toch echt proberen, en op het groene formulier staan bij "adres in de states"geen vakjes, dus daar kunnen ze geen commentaar op hebben.
    En ik denk dat ik de eerste keer een reserveformulier invul, toch zat tijd onderweg, maar ik wil het gewoon eens proberen, ook al omdat ik volgend jaar waarschijlijk weer met een jeugdvoetbalteam die kant op ga, en het nu al een klus van jewelste is om al die formulieren van die kinderen goed ingevuld te krijgen.
    Maar ik ben inderdaad ook benieuwd hoe ze reageren, zal ook wel van het humeur van de immigration officer afhangen.
    Eric

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    En het humeur van die officers is over het algemeen (tenminste in mijn ervaring) niet al te goed. In alle amerikaanse plaatsen waar ik met ze te maken heb gehad was de chagerijnogheid en spaakloosheid even groot. Zou dat deel uitmaken van hun opleiding?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Tot een jaar geleden zou ik je volledig gelijk hebben gegeven, het leek wel, of ze ons liever zagen gaan dan komen, maar het afgelopen jaar heb ik meerdere malen ervaren dat er ook aardige officers bij zitten, teminste de laatste 2 keer in Houston had ik beide keren een heel aardige, goeg gehumeurde en zelfs geinteresseerde persoon, die er nog grapjes over kon maken ook.
    Misschien komt het wel, omdat ze in Florida toch een ander soort buitenlander krijgen dan in Houston, of eerder dit jaar in Atlanta?
    Ik weet het niet, maar weet wel dat je ze dus niet over een kam moet scheren.
    Eric

  4. Top | #14
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik ben bang dat ik me bij Michael moet aansluiten. Ik ben zelden een goed gehumeurde Immigration Officer tegengekomen... Jammer want zoals ze zelf zeggen: zij zijn het visitekaartje van de USA.

  5. Top | #15
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    mijn ervaringen met immigration officers is overwegend positief. Als je zelf goedemorgen/middag/avond zegt als je voor ze gaat staan zet je zelf al een positieve toon. Volgens mij horen ze dat niet al te vaak, en wie vindt dat niet leuk om te horen.
    En Eric, veel succes met je sticker. Ik vind het een heel goed idee om een reserveformulier klaar te hebben
    Als het ene niet goed is, tover je gewoon de andere tevoorschijn!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  6. Top | #16
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wordt binnenkort misschien allemaal anders. Was hier (in Seattle) net op het nieuws. In de I94 waiver wordt een antenne ingebouwd (in de strook die je houdt) die je electronisch scant als je de volgende keer de grens weer overgaat. Dit is een proef van de Homeland Security, maar lijkt mij wel handig, als je vaker gaat. Lekker snel door de douane. Op de scan staat alleen een nummer dat weer refereerd aan de gegevens die je zelf op de rest van de I94 hebt ingevuld. We wachten af.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •