Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 172

Onderwerp: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Het Harry Potter gedeelte is echt prachtig ondanks dat wij helemaal geen Harry Potter fans zijn, mijn vriendin die dat wel is vond het heel mooi en tot in de details nagemaakt!
    De Forbidden Journey vonden we echt helemaal te gek, prachtig gedaan zeg, de attractie is eigenlijk onbeschrijfelijk, zeker een aanrader!
    Je moet er wel wat voor overhebben, rond 16 uur was de wachtrij 120 minuten, rond 18 uur was het 90 minuten, toch maar in de rij gaan staan en het was zeker de moeite waard!!! De Forbidden Journey is veeeele malen leuker dan Spiderman! veel plezier allemaal!!

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Toch maar een jaartje wachten ipv aanstaande oktober. Jammer, had me er wel op verheugd. Maar ja, als ik wil wachten ga ik wel op het perron van Leiden Centraal staan )
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Wij hebben maar 30 minuten gewacht, op het bord bij de ingang stond 45 minuten, uiteindelijk was het maar 30 minuten :-):-)
    Het was zondagavond rond 19:00 (vandaag precies een week geleden)

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Ja dat vond ik bij de meeste attracties, het scheelde altijd ruim 15 minuten, met wat er op het bord bij de ingang stond, ging altijd sneller, ook bij harry potter! wachten is zeker de moeite waard!

  5. Top | #75

    Standaard

    Hoi allen,
    ben van gisteren terug
    Harry Potter is iets wat je nog nooit zag , Spiderman en de Simpson zijn graaf maar dat!!!. Ga er niet veel over vertellen, gewoon eens gaan en als je buiten komt ga je zeggen. Dit heb ik nog nooit gezien.
    Wat de wachttijden betreft heel op 3/6 10 min op 4/6 15 min en ja op 8/6 een schatting om in het dorp te geraken van 5 a 6 uur om 9uur s'morgens, dan is het nog 90 min tot in de attractie. Heb de indruk dat het zaterdag en zondag beter gaat.
    Wie nog vragen heeft laat maar komen.

    Om een idee te hebben hoelang de rij was op 8/6, tot bij de attractie van Spiderman

    Beste rollercoaster --> Bush Garden, net iets beter.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-07-10 om 00:18. Reden: berichten samengevoegd

  6. Top | #76
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Ik wilde dit jaar eigenlijk niet naar Island of Aventures gaan omdat we de afgelopen 2 jaar al zijn geweest. Toen was het Potter park nog in de maak. Maar nu ik dat zo lees ben ik toch aan twijfelen. Ik denk dat het het wel waard is om er nog eens heen te gaan. En hopelijk zal in september niet z'n lange wachtrijen staan.

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Het ligt echt aan welk tijdstip je gaat. Ik heb in de child swap/single riders 25 minuten gewacht en eigenlijk moet je daar 5 min. aftrekken omdat ie was vastgelopen.
    De normale rij was 60 minuten. (dit was om 20.00 uur)
    Hoe lang sta je in de rij voor de python? Daar is 90 minuten ook geen uitzondering toch?
    En dan nog, HP is ZO de wachttijd waard.....
    Denk eraan, niet gelijk bij openingstijd naar Hogsmeade, maar 's middags. De winkels en Olivander blijven de hele dag druk met een wachttijd van een uur. (toen ik er was in ieder geval).

  8. Top | #78
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Wij gaan gewoon hoor ;-) Dan maar wachten, dat hebben we er wel voor over. Voordeel is natuurlijk wel dat we Flex tickets hebben en gewoon terug kunnen komen als we de drukte te extreem vinden. Daarbij heb ik de stille hoop dat het een klein (heel klein) beetje rustiger zal zijn als wij gaan, aangezien de scholen in de US dan weer zijn begonnen
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #79
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    Ik hoorde net breaking news op baynews9, in het hp gedeelte heeft een attractie geweigerd, en mensen hebben een poosje upsidedown gehangen... Geen idee welke, dat hoorde ik niet zo snel. Maar we houden toch niet van parken.

    Geef mij de boeken en de film maar!

    Update: het was de new Harry Potter and the Forbidden Journey roller coaster
    http://wap.wftv.com/wap/news/text.js...tle=Local+News
    Laatst gewijzigd door weimar; 24-07-10 om 05:43.

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker moppie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    belgium
    Berichten
    18

    Standaard Re: Harry Potter gedeelte in Universal Orlando

    wij hebben daar ook paar minuten in stil gezeten, was ook wel blij toen het terug begon en gelukkige zaten we niet overkop. Maar dat zal mij toch niet tegenhouden om terug te gaan, want vindt het super de moeite :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •