Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 172

Onderwerp: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

  1. Top | #111
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    uhmmmm dan is hij erg pittig, vonden wij dan, hier ook 2 mensen met hevige motion sickness, maar zeker de moeite waard om te doen,
    dus de misselijkheid achteraf waard ;-)

  2. Top | #112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    Normaal ben ik ook niet zo'n achtbanenfanaat oid maar omdat ik de boeken en films van Harry Potter helemaal geweldig vind wilde ik deze attractie toch doen. Ik vond het erg heftig en had na afloop wel even nodig om bij te komen, zie mijn reisverslag http://villavacationflorida2010.blog...-augustus.html

    Het is echt de moeite waard hoor :?

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe Bekijk Berichten
    Heeft iemand de nieuwe HP ride al gedaan? Is er veel vliegwerk in het verhaal? Mijn vrouw heeft nogal last van motion sickness, spiderman kan nog net qua bewegingen.
    Ik kan normaal ook totaal niet tegen dit soort atracties maar bij spiderman ginghet net. Op tijd ogen dicht knijpen en dicht houden tot ergste stuk voorbij is.

    Voor harry Potter geld het zelfde. is wel erg heftig vooral omdatje veel beelden ziet en daarbij ook alle kanten op bewogen word je hebt geen vast punt waar je naar kan kijken om te zorgen dat je niet misselijk word als dat mocht gebeuren. maar hij is wel heeeeeel gaaf en inderdaad de moeite waard om hem te doen. Dan maar even heel diep ademhalen bij buitenkomst en even bijkomen. Twee keer ahcter elkaar er in gaat dnek ik bij heel weinig mensen iedereen komt er beetje wiebelig uit. Had een ketting om en die hing regelmatig ergens achter mijn oor omdat je ongemerkt achterover schuin op je rug ligt en dan weer sterk naar voren hangt je gaat alle kanten op maar wel behoorlijk soepel.

    Simpsons te ride is wat dat betreft voor mij met motion sickness een veel grotere ramp. Wist niet hoe snel ik daar uit moest. brrr

  4. Top | #114
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    dan misschien toch maar passen ofwel een reispilletje op voorhand.
    Hoe zit het met mission space? Ikzelf vind dat veel minder erg dan bv the simpsons. Welke ervaringen hebben mensen met motion sickness?

  5. Top | #115

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    HP and the Forbidden Journey is werkelijk fantastisch, mooiste ride die we ooit gedaan hebben. Meerdere keren gedaan, soms wat evenwichtsprobleempjes na afloop, maar absoluut de moeite waard.
    Wellicht een handige tip: er is een 'single riders' mogelijkheid, maar die is een beetje verstopt: gelijk na de ingang (bij de lockers) is er een trap links omhoog voor de single riders. Kan veel wachttijd schelen.

  6. Top | #116
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    Goede tip! Hier wordt er uitgebreid over geschreven: http://wizardingworldpark.com/ride-f...es/2010/09/22/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker Rickie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    De single riders lijn werkt inderdaad erg goed. Bij veel attracties hebben wij maar 5-10 minuten hoeven wachten als er een normale wachttijd van 30-60 minuten stond.

    Wij hebben gemerkt dat als je bij harry potter via het winkeltje naar de lockers loopt er bijna geen controle is of je alleen een tas uit de lockers haalt of dat je doorloopt naar de rij vor de attractie. Je kan dan ook doorsteken naar de single riders lijn.

    Dit werkte afgelopen week goed bij ons.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Harry Potter en het Verboden Lettertype

    Blijkbaar zijn er kwade krachten aan het werk in de Wizarding World of Harry Potter in Orlando, Florida ... en dit allemaal omdat de gift shops merchandise verkopen waarop gebruik gemaakt word van een gestolen LETTER TYPE.....aldus een nieuwe rechtzaak.



    Het bedrijf achter deze rechtzaak is P22 Type Foundry -- En zij claimen eigenaar te zijn van het copyright op het Cezanne Regular font (Zie bovenstaande foto) ... en dit is, blijkbaar een erg tovenaars-achtig uitziend lettertype.

    Volgens de rechtzaak, welke dinsdag is ingediend bij de federal court in NY, claimed P22 dat het genoemde font gedropt was over alle mogelijke Potter t-shirts, hoeden, pins tassen en nog veel meer -- maar niemand die gelinkt is aan deze merchandise heeft ooit toestemming gekregen om het genoemde font voor commerciele doeleinden te mogen gebruiken.

    Momenteel gaat P22 achter NBCUniversal aan -- de eigenaar van het theme park -- maar ze gaan ook achter de bedrijven aan welke de merchandise maken ... en eisen minimaal $1.5 MILLION voor de schade.

    Bron: http://www.tmz.com/2011/07/07/harry-pot ... -gift-shop
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #119
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Uitbreiding Harry Potter

    Geloof het of niet, een jaar na de feestelijke opening van de Wizarding World of Harry Potter in Islands of Adventure krijgt al een make-over. De populaire rit 'Harry Potter en de Verboden Journey' zal een snelle uitbreiding krijgen van de wachtrij. De plannen voor een nieuwe CAL outdoor pad aan te leggen naast kasteel van Zweinstein's, verbonden aan de bestaande wachtrij, waardoor je meer gasten in de rij kunt plaatsen.

    Bron: http://www.orlandofuntickets.com/Blog/
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal Studios Resort Orlando: Harry Potter gedeelte

    Berichtje: De rollercoaster in het Harry Potter gedeelte van Islands of Adventure is aangepast na enkele lichte incidenten.
    Changes made to Harry Potter roller coaster
    ORLANDO, Fla. (AP) -- Universal Orlando is making a change to its roller coast ride at the Wizarding World of Harry Potter after a second park patron was injured in two weeks.

    WKMG ( http://bit.ly/quUr0B ) reports that the injuries happened on the Dragon Challenge dual roller coaster. In the most recent case, a 19-year-old from Ohio riding on the coaster with his sister said something struck him in his foot, arm and face. Another rider also reported being struck by something at a point in the ride when the two coaster trains come close together.

    Universal spokesman Tom Schroder says that as the park studies what happened, both coasters will operate without their usual intersection points.

    Information from: WKMG-TV, http://www.local6.com/index.html
    Bron.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •