Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Ons reisschema ligt behoorlijk vast. Ik ben toch benieuwd of wij het beter c.q. handiger hadden kunnen doen. Dus als iemand suggesties heeft en/of kan zeggen wat aanraders dan wel dooddoeners zijn, hoor ik het graag.


    16 Juni: Vertrek Schiphol met Martinair 11.55 uur.
    Aankomst Orlando 15.15 uur
    Auto ophalen bij Alamo en naar Townhome in Legacy Park (Kissimmee).
    17 Juni: Acclimatiseren en omgeving verkennen, Boodschappen doen, etc, etc.
    18 Juni: Disneyworld (Magic Kingdom).
    19 Juni: Kennedy Space Center.
    20 Juni: Seaworld.
    21 Juni: Naar Tampa (Clarion Hotel & Conference Center).
    Bezoek aan Ybor City.
    22 Juni: Dali Museum in St. Petersburg.
    Verdere bezienswaardigheden bezoeken?????
    23 Juni: Naar Fort Myers (Shell Beach Resort)
    24 Juni: Stranddag
    25 Juni: Sanibel bezoeken
    26 Juni: Stranddag
    27 Juni: Via Tamiami-trail naar Fort Lauderdale (Ramada Inn Hollywood Beach Resort)
    28 Juni: Naar Key West (Holiday Inn Key Wester)
    29 Juni: Naar Miami Beach (Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort)
    30 Juni: 's-ochtends Sawgras Mills Mall bezoeken en 's-middags Art Deco district en eventueel Downtown.
    1 Juli: Auto inleveren bij Alamo en rondhangen op vliegveld.
    Vertrek Miami IA met Martinair 19.45 uur.
    2 Juli: Aankomst Schiphol 10.35 uur.

    Gr. John

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Jullie zijn duidelijk geen parkmensen neem ik aan, anders zou ik langer Orlando ten koste van dagje westkust plannen.
    Verder ziet het er keurig uit.
    Eric

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Onze kinderen zijn 3 en 4. Het zal al heel erg overweldigend voor ze zijn denk ik. Als ze wat ouder zijn gaan we (als het bevalt) zeker terug om alle 'rides' mee te kunnen maken. Volgens mij zouden ze de helft van de rides niet eens in mogen, vanwege hun lengte.

    John

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Kinderen van die leeftijd hebben een geweldige dag in het MK (helemaal gericht ook op die leeftijd, en er is zat voor ze in MGM en AK.
    Epcot zijn ze nog iets te jong voor. (kan ook wel hoor)
    Eric

  5. Top | #5
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Hoi John,
    Jammer dat jullie maar 1 nacht in Key West blijven. Dat is zo ontzettend leuk. Wij zijn daar de laatste keer in 2000 geweest en onze kinderen waren toen net 3 en net 6. Ze vonden het daar heel erg leuk. We zijn met een trolleytour gegaan, Southern most point (we zaten in het Southern Most Motel), Hemingway House (wij vonden het mooi en de kinderen vonden al die poezen leuk), Mallory Square, het kleine aquarium, we zijn in het hardrockcafé gaan lunchen en ergens aan de jachthaven. Ook lieten onze meiden zich op Duvall Street een tatoo zetten (van verf). Super leuk. Enne....wij waren er op 4th July dus samen met de Amerikanen naar het vuurwerk gekeken wat in zee werd afgestoken. Oh ja, en we hebben gewoon 3 dagen fietsen gehuurd.
    Veel plezier!
    Oh ja nog iets, in het verslag van Njit en Spaceace wordt o.a. over hun bezoek aan het Dali Museum geschreven, misschien is dat met die kleintjes van jullie niet echt iets om te doen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Hoi John,
    Ziet er goed uit, hoor! Miami downtown zou ik overslaan. Dit is echt niet interessant. Miami Beach is gezelliger! Wij hebben een boottocht gedaan langs Star Island en soms zie je dan ook dolfijnen meezwemmen.
    Wat op of bij Key West misschien leuk is om te doen is een boottocht met een glazen bodem. Je hebt dan een mooi zicht op de vissen en koraal. Maar je bent er natuurlijk maar een dag, dus misschien besteed je die liever op het eiland zelf.
    Wij zijn net een paar weken terug met twee kids van 3 en 6 (zie evt. http://letsgoflorida.punt.nl) en wij zijn alleen in Magic Kingdom geweest, ook vanwege hun leeftijden. Dit gaan ze echt leuk vinden. Seaworld hebben wij niet gedaan, maar wel over getwijfeld. Dit is voor kleintjes ook superleuk natuurlijk.
    Ik wens je veel voorpret, maar gelukkig hoef je niet lang meer te wachten.

    Groetjes, Petr@
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York

  7. Top | #7
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnplug Bekijk Berichten
    Ons reisschema ligt behoorlijk vast. Ik ben toch benieuwd of wij het beter c.q. handiger hadden kunnen doen. Dus als iemand suggesties heeft en/of kan zeggen wat aanraders dan wel dooddoeners zijn, hoor ik het graag.


    16 Juni: Vertrek Schiphol met Martinair 11.55 uur.
    Aankomst Orlando 15.15 uur
    Auto ophalen bij Alamo en naar Townhome in Legacy Park (Kissimmee).
    17 Juni: Acclimatiseren en omgeving verkennen, Boodschappen doen, etc, etc.
    18 Juni: Disneyworld (Magic Kingdom).
    19 Juni: Kennedy Space Center.
    20 Juni: Seaworld.
    21 Juni: Naar Tampa (Clarion Hotel & Conference Center).
    Bezoek aan Ybor City.
    22 Juni: Dali Museum in St. Petersburg.
    Verdere bezienswaardigheden bezoeken?????
    23 Juni: Naar Fort Myers (Shell Beach Resort)
    24 Juni: Stranddag
    25 Juni: Sanibel bezoeken
    26 Juni: Stranddag
    27 Juni: Via Tamiami-trail naar Fort Lauderdale (Ramada Inn Hollywood Beach Resort)
    28 Juni: Naar Key West (Holiday Inn Key Wester)
    29 Juni: Naar Miami Beach (Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort)
    30 Juni: 's-ochtends Sawgras Mills Mall bezoeken en 's-middags Art Deco district en eventueel Downtown.
    1 Juli: Auto inleveren bij Alamo en rondhangen op vliegveld.
    Vertrek Miami IA met Martinair 19.45 uur.
    2 Juli: Aankomst Schiphol 10.35 uur.

    Gr. John

    Hee hallo, een prima schema, maar als je dan toch naar een "opmerking" solliciteert, het volgende: op 27 juni gaan jullie naar Ft.Lauderdale en daarna naar Key West. Persoonlijk had ik dit liever omgedraais omdat het wat mij betreft wat logischer is. Jullie zijn vervolgens op Key West slechts 1 nacht. Wij waren er in april en achteraf vonden wij de twee nachten dat we er waren dit nog te kort. Kortom Key West was voor ons een hoogtepunt.
    Afijn, jullie gaan sowieso een fijne vakantie tegemoet.

    groet,
    Pieter Postma

  8. Top | #8
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Onze kinderen vonden op die leeftijd Busch Gardens het leukste park (Tampa), dus dat is misschien ook leuk om in te bouwen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #9

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneefrankrijk Bekijk Berichten
    Onze kinderen vonden op die leeftijd Busch Gardens het leukste park (Tampa), dus dat is misschien ook leuk om in te bouwen.
    Aan de hand van de reacties heeft mijn betere helft mij overgehaald om het Dali-museum te skippen.
    Of we gaan naar Bush Gardens (om de hoek bij ons hotel) of naar Homosassa. We weten het nog niet helemaal zeker. Is Busch Gardens ook echt leuk voor kleine kinderen? Ik krijg het idee dat er alleen maaar heel veel rides zijn. En daar mogen ze nog niet in.

    Gr. John

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema johnplug: Orlando – Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnplug Bekijk Berichten
    Is Busch Gardens ook echt leuk voor kleine kinderen? Ik krijg het idee dat er alleen maaar heel veel rides zijn. En daar mogen ze nog niet in.
    Wij vonden het altijd een leuk park, vooral ook toen onze zoon nog erg klein was. Hij kon enorm genieten van de dieren daar, de duizenden vissen, de leeuw die vlakbij achter het glas lag, en de rest. En de show Katonga was ook fantastisch, helemaal aan hem besteed. En in hetkindergedeelte Land of the Dragons hebben we geloof ik twee uur doorgebracht. Lekker nat worden daar. Verder is er nog zoveel anders te zien en te doen, vooral in het middengedeelte. En je kunt ook nog met de trein het hele park door.

    Kijk maar eens op de map.

    Kijk maar eens in ons reisverslag van 2005, toen zijn we op 19 juli naar Busch Gardens geweest met een zoon van toen 5 jaar oud.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •