Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 368 Langham Drive

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard 368 Langham Drive

    Hallo floridafans,

    Vandaag het adres van onze villa gekregen. We zitten dit keer in de villa 368 Langham Drive.

    Wie is daar al eens geweest en kan mij zijn/ haar evaringen vertellen cq foto's sturen.

    Groetjes

    Gwen

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: 368 Langham Drive

    Westridge!! Da's de "community" waar de villa is. Dat is aan de US27. Een paar minuten rijden naar de Publix voor boodschapjes en ietsjes langer naar de Walmart. Een goede plek, redelijk dicht bij alle attractieparken.

    In 2003 of -4 hebben wij ook in Westridge gezeten. Vond het zelf wat afgelegen, weinig te doen in de directe omgeving, maar zeg er meteen bij dat dat mijn heel erg eigen mening is. Anderen vinden het er fantastisch, het is er ook erg rustig. Ik zit tegenwoordig liever aan de 192, daar is in de directe omgeving voor mij iets meer te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •