Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Inchecken hotel

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Inchecken hotel

    Misschien een hele rare vraag hoor, maar ik heb hier geen ervaring mee...

    Wij hebben de hotels in Florida gereserveerd via het reisbureau (gids Holland International), en ik vroeg me af tot hoe laat je bij een hotel kunt aankomen om in te checken. Op de websites van de hotels kan ik wel terugvinden vanaf hoe laat je kunt inchecken, maar ik heb zelf geen idee of het OK is om pas om 22.00 uur bij het hotel aan te komen als het al gereserveerd is.

    Alle opmerkingen zijn van harte welkom!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: inchecken hotel

    Als je vooraf betaald hebt, is het geen enkel probleem om heel laat in te checken, meestal is de balie de hele nacht open, in ieder geval tot 23:00 uur.
    Als je helemaal zeker van je zaak wil zijn, stuur je ze een mailtje met de opmerking "late check inn" .
    Hou er wel rekening mee, dat hoe later je bent, hoe minder keus betreffende kamers (smoking/non smoking, 1 bed/2 beds etc je hebt.
    Eric

  3. Top | #3
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149