Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Inchecken hotel

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Inchecken hotel

    Misschien een hele rare vraag hoor, maar ik heb hier geen ervaring mee...

    Wij hebben de hotels in Florida gereserveerd via het reisbureau (gids Holland International), en ik vroeg me af tot hoe laat je bij een hotel kunt aankomen om in te checken. Op de websites van de hotels kan ik wel terugvinden vanaf hoe laat je kunt inchecken, maar ik heb zelf geen idee of het OK is om pas om 22.00 uur bij het hotel aan te komen als het al gereserveerd is.

    Alle opmerkingen zijn van harte welkom!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: inchecken hotel

    Als je vooraf betaald hebt, is het geen enkel probleem om heel laat in te checken, meestal is de balie de hele nacht open, in ieder geval tot 23:00 uur.
    Als je helemaal zeker van je zaak wil zijn, stuur je ze een mailtje met de opmerking "late check inn" .
    Hou er wel rekening mee, dat hoe later je bent, hoe minder keus betreffende kamers (smoking/non smoking, 1 bed/2 beds etc je hebt.
    Eric

  3. Top | #3
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: inchecken hotel

    [quote=Eric .
    Hou er wel rekening mee, dat hoe later je bent, hoe minder keus betreffende kamers (smoking/non smoking, 1 bed/2 beds etc je hebt.
    Eric[/quote]


    Dit geef je toch op bij je boeking, Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: inchecken hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Dit geef je toch op bij je boeking, Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    Bij boeking geef je een voorkeur op voor bedden en roken. Het hotel probeert daar rekening mee te houden, maar is dat niet verplicht. Dus als je laat aankomt heb je gewoon meer kans dat er geen kamers meer zijn die aan je voorkeuren voldoen.

    Dat je er nog nooit problemen mee hebt gehad .... wees blij. Maar dat het kan gebeuren staat als een paal boven (floridiaans) water. Het is mij ooit gebeurd dat we alleen nog een rokerskamer konden krijgen. Hebben toen geaccepteerd voor de eerste nacht en de volgende dag meteen een andere kamer gekregen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: inchecken hotel

    Wij boeken veel van onze hotels bij http://www.expedia.nl/. Dat al zes jaar achter elkaar. Komen meestal laat aan. Zie het ook niet zo zitten met drie in een bed. We hebben ook nog nooit een rokerskamer gehad.Als we meedere kamers geboekt hadden. Lagen ze ook altijd bij elkaar. Zij wij blijkbaar geluks:smile: vogels.

  6. Top | #6
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: inchecken hotel

    Mijn advies is om altijd even contact op te nemen met het hotel per email of misschien beter (sneller) per telefoon voor alle zekerheid. Dat neemt alle onduidelijkheid weg bij een late check-in.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Laat inchecken bij hotel

    ik wil graag mijn hotel boeken
    alleen vraag ik me af of het een probleem is dat we pas sàvonds na 10 uur daar aankomen, of is dit in Orlando geen probleem,in de hotels,ik weet namelijk hier in nederland dat er hotels zijn waar je zolaat niet meer terecht kan
    Kan ik gewoon mijn hotel boeken of is het verstandig om een nachtje in een hotel op het vliegveld te overnachten

    ik wil trouwens boeken in hotel parc corniche bij discovery cove

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: inchecken hotel

    Zolang je van te voren maar even opgeeft dat er sprake is van een "Late Arrival".
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: inchecken hotel

    Wij zijn zelfs een keer pas 's nachts aangekomen bij een hotel, een uurtje of 2 maar geen enkel probleem. Je hebt de kamer immers al betaald dus maakt hun niet uit wanneer je incheckt.

    Ook komen wij geregeld later in een hotel doordat we de hele dag weg zijn en dan pas tegen 9 of 10 uur pas bij het Hotel in de buurt komen, hebben we ook nooit problemen mee gehad.

    En ik geef nooit aan dat ik later kom of wat dan ook.


  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: inchecken hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    En ik geef nooit aan dat ik later kom of wat dan ook.
    Zoals Corrus al aangaf is het wel handig om aan te geven dat je laat aankomt. Als je dat namelijk niet doet loop je het risico dat het hotel denkt dat je niet meer komt. In het ergste geval wordt je kamer dan gewoon weer verhuurd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •