Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Kleding Florida in .... (maand)

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Kleding Florida in .... (maand)

    Wij gaan met pesen 8 dagen naar Orlando.
    Natuurlijk houd ik de temperatuur daar al een beetje in de gaten.
    Met de temperaturen van hier verlang ik naar de zon.

    Wat mij opvalt is dat het overdag wel aangenaam is, zo tussen de 20 en 25 graden, maar 's avonds toch flink afkoelt naar tussen de 9 en 12 graden.
    Als ik dit zo zie, lijkt mij overdag een korte broek en t-shirtje genoeg, maar voor 's avonds heb je dan toch echt een lange broek en dikke trui nodig. (misschien zelfs een jas?). Een afrits broek zou makkelijk zijn, maar daar hangt hier nu nog weinig van.

    Aangezien wij alleen de Disney parken gaan bezoeken en er een shuttle vanuit het hotel naar de parken rijd hebben we dus geen wagen waar we kleding in kunnen leggen.

    Kun je een kluisje huren en daar kleding kwijt?
    Hoe hebben jullie dit gedaan?
    Alle info is welkom.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: kleding Orlando in maart?

    Kun je een kluisje huren en daar kleding kwijt?
    Hoe hebben jullie dit gedaan?
    Alle info is welkom.
    Bij de ingang van ieder Disneypark zijn kluisjes om kleding en zo op te bergen, maar ik meen me iets te herrinneren dat die zijn afgesloten i.v.m. terroristische aanslagen. Maar het kan best zijn, dat ze weer open zijn, omdat je spullen nu voor entree van het park nagekeken worden.

    Eric.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Re: kleding Orlando in maart?

    Bij de ingang van ieder Disneypark zijn kluisjes om kleding en zo op te bergen, maar ik meen me iets te herrinneren dat die zijn afgesloten i.v.m. terroristische aanslagen. Maar het kan best zijn, dat ze weer open zijn, omdat je spullen nu voor entree van het park nagekeken worden.

    Eric.
    Ik heb oop de Disney site gekeken maar ik kon er niets van vinden.
    Het enige dat ik zie is dat er bij de waterparken kluisjes zijn.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: kleding Orlando in maart?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Bij de ingang van ieder Disneypark zijn kluisjes om kleding en zo op te bergen, maar ik meen me iets te herrinneren dat die zijn afgesloten i.v.m. terroristische aanslagen. Maar het kan best zijn, dat ze weer open zijn, omdat je spullen nu voor entree van het park nagekeken worden.

    Eric.
    Ik heb oop de Disney site gekeken maar ik kon er niets van vinden.
    Het enige dat ik zie is dat er bij de waterparken kluisjes zijn.
    De kluisjes in bv. MK zijn onder het station, maar ik weet dus niet of ze nog ingebruik zijn.
    Maar ik maak me sterk, dat iemand anders op dit forum betere info heeft !!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Ik heb idd de kluisjes gezien bij MK, MGM en Animal Kingdom. En ze zijn weer in gebruik. Verder kan het idd best wel afkoelen 's avonds en dan is een broek en trui of vest toch wel handig. Zelf hebben we nog een zomerjack gekocht mn ook voor de regen. Maar je kunt daarvoor ook een cape bij de K-mart kopen voor weinig.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beppie
    Ik heb idd de kluisjes gezien bij MK, MGM en Animal Kingdom. En ze zijn weer in gebruik. Verder kan het idd best wel afkoelen 's avonds en dan is een broek en trui of vest toch wel handig. Zelf hebben we nog een zomerjack gekocht mn ook voor de regen. Maar je kunt daarvoor ook een cape bij de K-mart kopen voor weinig.
    Ik heb inmidddels 2 afritsboeken bijgehaald. Lijkt me wel handig. :wink:
    Zo'n jas heb ik nog liggen, dus die gaat ook mee. Wel fijn om te weten dat de kluisjes in gebruik zijn. Kunnen we de rugzak daar laten en gewoon een heuptasje meenemen.

    Bedankt voor alle info.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Hoi Monique

    vergeet vooral niet een trui of i.d. mee te nemen. Wij zijn net terug van 16 dagen Orlando en daar konden we 'savonds niet zonder. Mijn suede jasje heb ik meegenomen en dat ook daar een aantal keren gedragen.
    Vergeet je het dan moet je :? helaas :? gaan shoppen en dat is erg vervelend.
    Maar even serieus. Wij hebben dagen gehad met behoorlijk veel zon eind februari en begin maart, zodat we aan het zwembad hebben gelegen en het al in de middag soms behoorlijk te warm was om te lopen.
    Ook dagen gehad dat we een trui of jas overdag aan moesten en dagen gehad met regen. Wij hadden een dun regenjasje meegenomen wat je een in een zakje kon oprollen en dat was erg handig. Is het dan weer over (en dat is heel dikwijls zo) oprollen en in je tas.

    Ik wens je in ieder geval heel veel plezier.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 51Vegas
    Hoi Monique

    vergeet vooral niet een trui of i.d. mee te nemen. Wij zijn net terug van 16 dagen Orlando en daar konden we 'savonds niet zonder. Mijn suede jasje heb ik meegenomen en dat ook daar een aantal keren gedragen.
    Vergeet je het dan moet je :? helaas :? gaan shoppen en dat is erg vervelend.
    Maar even serieus. Wij hebben dagen gehad met behoorlijk veel zon eind februari en begin maart, zodat we aan het zwembad hebben gelegen en het al in de middag soms behoorlijk te warm was om te lopen.
    Ook dagen gehad dat we een trui of jas overdag aan moesten en dagen gehad met regen. Wij hadden een dun regenjasje meegenomen wat je een in een zakje kon oprollen en dat was erg handig. Is het dan weer over (en dat is heel dikwijls zo) oprollen en in je tas.

    Ik wens je in ieder geval heel veel plezier.
    Ik ga idd mijn bagage maar wat uitbreiden met wat warmere kleding.
    Dit weekend pakken dus nog even een hoop zomerkleding wassen.
    Enneeh... weer of geen weer, wij hebben er zin in!!! =P~

    Iedereen bedankt voor de info.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Één vestje en één lange broek is meer dan genoeg, hoor. Toen wij zondag vertrokken begon de temperatuur al aardig op te lopen tot de 80's. En dat wordt alleen maar meer. Je moet ook wat ruimte in de koffers laten voor de aankopen aldaar, toch ? :wink:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Één vestje en één lange broek is meer dan genoeg, hoor. Toen wij zondag vertrokken begon de temperatuur al aardig op te lopen tot de 80's. En dat wordt alleen maar meer. Je moet ook wat ruimte in de koffers laten voor de aankopen aldaar, toch ? :wink:
    jaja Vrouwen he, sjouwen altijd het liefst de hele kledingkast mee, je weet nooit wat voor weer het wordt, hoe hard het af kan koelen, bijpassende schoenen, die ook nog leuk zijn en makkelijk zitten, weer een jurkje om te gaan stappen en daar kunnen weer geen gympen onder, PFFF wat hebben wij het zwaar. [-X

    Nee, zonder gekheid, 1 sporttas moet genoeg zijn en zorgen dat je van alles kunt combineren met elkaar. :-s
    Ruimte hoef ik niet over te laten. Ik heb vorig jaar al veel plezier gehad van een opvouwbare sporttas. Als heel klein pakketje mee heen en propvol terug. :wink:

    Ik hou de temperatuur dagelijks in de gaten en het ziet er gelukkig goed uit. Hopen dat het zo blijft of inderdaad oploopt. [-o<
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •