Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Route: Van Miami naar Key West

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Route: Van Miami naar Key West

    Als je van Miami naar Key West rijdt, krijg je op de "1" op een gegeven moment toch ook een afslag richting de Everglades? Kun je zo op die manier ook ergens een Airboat tour doen?
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Norbert Bekijk Berichten
    Als je van Miami naar Key West rijdt, krijg je op de "1" op een gegeven moment toch ook een afslag richting de Everglades? Kun je zo op die manier ook ergens een Airboat tour doen?
    Je komt bij Florida City deze alligatorfarm tegen.. (maar het staat niet aangegeven)
    Je kunt eerst een stop maken bij het information center aan de 1 want daar hebben ze kortingsbonnen.
    Eric

  3. Top | #3

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Die Alligatorfarm is heel makkelijk te vinden, op de 1 kom je bij een groot kruispunt bij Florida City. Rechtdoor ga je naar de Keys, linksaf naar Homestead en rechtsaf staat de Everglades aangegeven. Als je die kant op ga rij je door tot je de "Robert was here"-fruitstand (en probeer daar de Key Lime Milkshake ) ziet. Daar moet je linksaf, langs de fruitstand, en als je die weg uitrijdt dat kom je vanzelf op de Alligatorfarm. Je rijdt ook nog langs de "Dade Correctional Institution" oftewel de bak! In season 1 van CSI:Miami speelt er nog wat scenes hier af.

    Kom vroeg want het programma begint al om 10 uur / half 11 geloof ik. Daarna kan je nog op de Everglades zelf kijken aangezien de ingang toch dichtbij zit.

    De informatiestand zit vlakbij het kruispunt, naast de Burger King!
    Laatst gewijzigd door Pat Riley; 22-05-07 om 17:43.

  4. Top | #4
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Weet je hoeveel km het rijden is naar Robert was here fruitstand vanaf het kruispunt op de 1?
    Arie

  5. Top | #5

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Als ik via Google Earth kijk is het dichterbij dan ik dacht, ongeveer anderhalf mijl.

    Hieronder zie je rechts het kruispunt en bij de linkerpijl Robert is here (gelukkig staat het op dak geverft ).

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Het gebeurt niet vaak, maar hier is gewoon helemaal niets aan toe te voegen.
    Prima beschrijving (ik wist de naam van de fruitstand niet meer), en inderdaad, kom op tijd.
    Eric

  7. Top | #7
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Bedankt, ik had namelijk van Robert is here gehoord via de mail die ik vorig jaar van Doubletree KW kreeg.
    Maar ja er was zoveel te doen, het kwam er niet van.
    Dit jaar misschien een fruit-onbijtje halen als we uit de Sofitel,Miami komen.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Helemaal super, dank!
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  9. Top | #9

    Standaard Re: Van Miami naar Key West

    Die aligatorfarm is idd een hele goede keuze. Wij hebben ons toen tussen 10 en 1 uur vermaakt. We hebben 3 shows gezien. Een aligatorshow,slangenshow,en een voedershow. Verder zit er natuurlijk een airboatride bij en je kan een stuk wandelen om een vijver met kroko's. Ook heb je een aantal kleintjes. De eerste show begint idd iets van 10 uur. Maar volgens mij zijn er s'middags ook shows.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •