Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Cupra

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Even voorstellen: Cupra

    Hallo ik ben Nancy 31 jaar, en ik ga 28 oktober voor het eerst naar florida, en wel eerst 8 dagen naar orlando uiteraard een paar dagennaar Disney, dan met een auto 3 dagen naar Napels, en dan 8 dagen naar Miami beach.
    Ik ben hier om tips te verzamelen om alles uit de reis te halen wat mogelijk is.
    groeten!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Welkom aan boord van dit gezellige Florida forum Nancy.
    Je eerste keer is altijd erg spannend, en kijk maar uit dat je niet besmet raakt met het Florida virus :-)
    Hoop wel dat je in Orlando ook een auto hebt want anders wordt het toch wel wat moeilijk rond te komen daar. Een auto is echt een must in de USA, de afstanden tussen de steden en attracties zijn te groot.

    In ieder geval have fun ;-)

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Ja we hebben bij alamo een cadillac DTS luxury car gehuurd, dus dat moet goed komen!
    Leuk forum ik heb al heel wat tips opgeschreven, o.a. dat van je koffer dat die niet op slot mag en wat je dan wel kan doen.super tips! want ik had er een naar gevoel bij dat ie niet op slot kan/mag meer dat ik ook bang ben dat door het "gooien" het cijferslot per ongluk vespringt en dus toch op slot zit, of dat mn koffer open springt.
    ik heb al bijna een A4 vol met jullie tips opgeschreven dus bedankt allemaal!!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Hallo Cupra, welkom op het forum.
    Dat met die koffer kun je prima oplossen met een kofferband, op Schiphol hebben ze zelfs banden met een TSA goedgekeurd slot, dus dan ben je helemaal gedekt.
    Mag ik je vragen, wat jullie 8 dagen in Miami Beach gaan doen?
    Mijn ervaring is dat de meeste mensen tijd tekort komen in Orlando, en veel tijd over hebben in Miami Beach.
    Eric

  5. Top | #5
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cupra Bekijk Berichten
    Hallo ik ben Nancy 31 jaar, en ik ga 28 oktober voor het eerst naar florida, en wel eerst 8 dagen naar orlando uiteraard een paar dagennaar Disney, dan met een auto 3 dagen naar Napels, en dan 8 dagen naar Miami beach.
    Ik ben hier om tips te verzamelen om alles uit de reis te halen wat mogelijk is.
    groeten!
    Hallo Cupra, ik ben het mer Eric zijn opmerking eens. Persoonlijk zou ik liever het verblijf aan de Westkust uitbreiden en dus korter in Miami zijn.

    Veel succes en plezier.

    Pieter Postma

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    hallo,
    ja we hebben bewust gekozen voor 8 dagen miami om vanuit daar er opuit te trekken, we willen graag naar de Keys, fort lauderdale, en nog wat van die plaatsen aan die kant bezichtigen, en gewoon een paar dagen helemaal niks doen, met veel geluk van de zon genieten, tot rust komen...
    we hebben er wel over nagedacht langer in orlando te blijven ook omdat we daar wat dagen aan de disney parken aan besteden en er weinig overblijft voor de rest maar wie weet bevalt het zogoed en doen we dat volgend jaar langer...

    maar Miami is dus geen aanrader voor langere tijd? en waarom niet?

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cupra Bekijk Berichten
    maar Miami is dus geen aanrader voor langere tijd? en waarom niet?
    Da's voor ieder weer anders. Miami zelf is vooral voor strand en uitgaan ideaal. Verder is er niet zo heel veel te doen voor de gemiddelde toerist (Seaquarium, bootour Star Island, Parrot Jungle, Monkey Jungle ...). Maar je kunt vanuit Miami natuurlijk ook naar de Everglades en de Keys. Voor Key West zou ik geen "dagtochtje" plannen, het is nl. vanuit Miami ruim 160 mijl, dus een dikke drie uur rijden. Beter een overnachting doen daar in zo'n leuke Bed & Breakfast.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: even voorstellen : Cupra

    Ik persoonlijk heb genoeg aan 3 dagen Miami, maar als je inderdaad een paar dagen naar de Key's gaat (minimaal 1 nacht in Key West blijven), en ook een dagje naar het noorden blijven er al wat minder Miami dagen over.
    Overigens ben ik niet zo'n Miami strand fan, veel liever de westkust, daar zijn veel mooiere stranden.
    Verder zijn hotels in Miami Beach relatief veel duurder dan aan de andere kant.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •