Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 54

Onderwerp: Tips voor SUV's

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    voor de prijs van een intermediate ?
    Honolulu, Los Angeles, Miami, New York, Orlando, Salt Lake City, San Fransisco, Seattle, St Louis

  2. Top | #12
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Ik heb een SUV bij Hertz zien staan voor 48 euro per dag! Ik vind dit niet duur. Ik zag het staan in één van de reisgidsen. Ik heb Hertz vergeleken met Alamo en andere autoverhuurbedrijven en Hertz was de goedkoopste. (inclusief alle verzekeringen, extra bestuurders en volle tank etc.)

    Vorig jaar hadden we ook een SUV geboekt bij Hertz voor 47 euro per dag. In plaats van de 'standaard' SUV, kregen we er één uit de Prestige Collection. De Cadillac Escalade (ESV (=verlengde versie). Ik zag dat Petr@ 56 euro voor haar SUV heeft betaald, maar het kan nog goedkoper zie je wel!



    Wat een geweldige wagen was dat zeg, van alle luxe voorzien. Ik noem: Lederen bekleding, elektrische stoelverstelling met geheugenposities voor twee bestuurders. Alles geheel automatisch. Een ruimte voorin dat wil je niet weten en ook achterin niets te klagen. (nog 2 rijen met stoelen en de kofferbak. In de Prestige Collectie hebben alle auto's standaard Neverlost. Een Bose Discrete Surround Sound System, Tri-zone automatic electronic climate control with individual settings, Ultrasonic Rear Parking Assist en Xenon verlichting. Een Bulgari klokje en een elektrische kompas.
    We hebben gewoon mazzel gehad!!





    Het jaar daarvoor hadden we een Ford Explorer. Niet te vergelijken met de Cadillac Escalade, maar wel een hele fijne auto om door Florida te rijden. Ik zou zeker weer voor een SUV kiezen!

    Haal wat reisgidsen bij het reisbureau en vergelijk de prijzen van de autoverhuurbedrijven én reisorganisaties met elkaar. Het kan je veel voordeel opleveren. (tussen Alamo en Hertz zat al een prijsverschil van zo'n 8 euro per dag....op 2 weken is dat toch al een bedrag van 112 euro, 3 weken = 168 euro voordeel) Ik dacht zelfs dat het verschil nog wat hoger was dan 8 euro, maar dat zou ik moeten nakijken.
    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 06-06-07 om 09:26.

  3. Top | #13
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50 Bekijk Berichten
    Ik heb via Arke een compact car besteld bij Alamo Orlando Intl Airport. Nou zit ik erover te denken om naar een SUV te upgraden als ik bij de Alamo balie op OIA sta. Heeft iemand ervaring met zo'n upgrade? Wat kan het kosten, en welk model SUV is een aanrader? Alamo biedt namelijk maar liefst de keuze uit 7 SUV modellen. De compact SUV lijkt me wel wat, het is een Pontiac Vibe.
    Ervaringen / tips welkom! O

    IK heb ook een up-grade aangeboden gekregen (Alamo) en reed in mijn vakantie in een Chevrolet Impala. Echt een geweldige wagen met in de kofferbak ruimte voor 3 koffers! Ik wil maar zeggen, wat is de reden dat je van een compact car naar een SUV wilt?

    Groet,
    Pieter

  4. Top | #14
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    gewoon uit nieuwsgierigheid Pieter. Maar het is dus uiteindelijk een chevy impala geworden. Ook niet mis. Zachtjes optrekken is met die auto haast niet mogelijk, wel met piepende banden....
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterpostma Bekijk Berichten
    IK heb ook een up-grade aangeboden gekregen (Alamo) en reed in mijn vakantie in een Chevrolet Impala. Echt een geweldige wagen met in de kofferbak ruimte voor 3 koffers! Ik wil maar zeggen, wat is de reden dat je van een compact car naar een SUV wilt?
    Niets, zolang het maar gaat om de Tim the 'Tool Man' Taylor's MORE POWER Chevy!!! Tim's taken car-shopping to the extreme when he went to Chevrolet with a request for a 1996 Chevy Impala SS with some custom modifications. The mods Tim was looking for included a 446 HP Corvette ZR1 V8 engine, custom transmission, driveline and steering. Of course you can't forget the custom exterior, the leather and wood interior, and of course the custom Bose sound system. Auuuughhhh, Auuuuughhhhh, AUUUUUUGHHHHHHHHH!!!!!!

    Maar ik ben bang dat ze deze versie niet hebben bij Alamo ;-) .

    Maar nu even zonder dollen. De Impala is zonder meer een fijne auto. Geen commentaar wat dat betreft. Maar een SUV heeft gewoon een aantal voordelen t.o.v. een normale auto. Zo vind ik persoonlijk de hoge zit erg fijn. Het zit, zeker op lange ritten, comfortabeler dan een lage zit. Daarnaast heb je een beter over- en uitzicht op het verkeer, de weg en de omgeving. Dat laatste is natuurlijk nooit weg als je lekker aan het toeren bent. Tot slot is de SUV over het algemeen wat ruimer dan een normale personenauto waardoor je wat gemakkelijker in en uit kunt stappen en wat meer bagage kwijt kunt. Dat laatste is in ons geval niet geheel onbelangrijk, aangezien we de auto gedurende de vakantie altijd gebruiken als grote verzamelbak. Kortom, het is natuurlijk erg persoonlijk maar ik zou zelf nooit iets anders meer willen. Dat weet het kabinet trouwens ook. Vandaar dat ze lekker dit soort auto’s in Nederland zwaarder gaan belasten:evil: . Ze weten toch wel dat mensen nooit hun auto zullen opgegeven. Zeker niet de mensen die het genot van een SUV hebben mogen ervaren.
    Laatst gewijzigd door Guus; 06-06-07 om 12:56.

  6. Top | #16
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Niets, zolang het maar gaat om de Tim the 'Tool Man' Taylor's MORE POWER Chevy!!! Tim's taken car-shopping to the extreme when he went to Chevrolet with a request for a 1996 Chevy Impala SS with some custom modifications. The mods Tim was looking for included a 446 HP Corvette ZR1 V8 engine, custom transmission, driveline and steering. Of course you can't forget the custom exterior, the leather and wood interior, and of course the custom Bose sound system. Auuuughhhh, Auuuuughhhhh, AUUUUUUGHHHHHHHHH!!!!!!

    Maar ik ben bang dat ze deze versie niet hebben bij Alamo ;-) .

    Maar nu even zonder dollen. De Impala is zonder meer een fijne auto. Geen commentaar wat dat betreft. Maar een SUV heeft gewoon een aantal voordelen t.o.v. een normale auto. Zo vind ik persoonlijk de hoge zit erg fijn. Het zit, zeker op lange ritten, comfortabeler dan een lage zit. Daarnaast heb je een beter over- en uitzicht op het verkeer, de weg en de omgeving. Dat laatste is natuurlijk nooit weg als je lekker aan het toeren bent. Tot slot is de SUV over het algemeen wat ruimer dan een normale personenauto waardoor je wat gemakkelijker in en uit kunt stappen en wat meer bagage kwijt kunt. Dat laatste is in ons geval niet geheel onbelangrijk, aangezien we de auto gedurende de vakantie altijd gebruiken als grote verzamelbak. Kortom, het is natuurlijk erg persoonlijk maar ik zou zelf nooit iets anders meer willen. Dat weet het kabinet trouwens ook. Vandaar dat ze lekker dit soort auto’s in Nederland zwaarder gaan belasten:evil: . Ze weten toch wel dat mensen nooit hun auto zullen opgegeven. Zeker niet de mensen die het genot van een SUV hebben mogen ervaren.

    Het is me weer helemaal duidelijk. Bedankt en succes.

    Pieter :-\"

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterpostma Bekijk Berichten
    Het is me weer helemaal duidelijk. Bedankt en succes.

    Pieter :-\"
    Geen dank, graag gedaan!

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    ik kan niet wachten...26 july is et zover!! Die equinox ziet er al geweldig uit...dan nog te weten dat ze bij orlando, volgens mede forummers, vaak een upgrade aanbieden vanwege te weinig aanbod van deze SUV.

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BimaM6 Bekijk Berichten
    ik kan niet wachten...26 juli is et zover!! Die equinox ziet er al geweldig uit...dan nog te weten dat ze bij orlando, volgens mede forummers, vaak een upgrade aanbieden vanwege te weinig aanbod van deze SUV.
    Nou, ik zal voor je duimen. En als je iets krijgt wat je niet aanstaat, aarzel dan niet en ga gewoon terug. Je moet er per slot van rekening de hele vakantie mee gaan rijden. Dan is het wel zo fijn dat je een leuke auto meekrijgt die volledig aan je wensen voldoet.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Nou, ik zal voor je duimen. En als je iets krijgt wat je niet aanstaat, aarzel dan niet en ga gewoon terug. Je moet er per slot van rekening de hele vakantie mee gaan rijden. Dan is het wel zo fijn dat je een leuke auto meekrijgt die volledig aan je wensen voldoet.
    hehe nou ik zit niet echt te aasen op een upgrade hoor, natuurlijk groter is beter, maar ik zal zeker laten weten wat ik wil...en ik denk dat het allemaal wel goedkomt :smile:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •