Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 54

Onderwerp: Tips voor SUV's

  1. Top | #41
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raygwencaith Bekijk Berichten
    Bij ons stond er alleen nog maar een jeep liberty en we hebben heerlijk gereden maar deze auto zoop wel benzine zeg met zijn 3.8 motor. Dus voor de bensine kiezen we niet meer dit type. De man achter de balie vertelde ons dat ze geen equinox meer in hun collectie hebben.
    Hee hoi,

    Wij hadden ook alleen maar keuze uit een stuk of 10 Jeep Liberty's.
    Ik vondt het gebruik wel meevallen, ondanks dat ik regematig 4000+ rpm draaide met de 3.7 liter. Nadeel vd Liberty vindt ik de beperkte beenruimte aan de bestuurderskant. Ik ben maar 1.85 maar kon mn rechterbeen niet goed krijgen, zodat ik gauw last had van een slapende rechtervoet.
    ( dus daarom af en toe de 'kickdown' vd automaat gebruikt ;-) )

    Volgend jaar ga ik , net als vorig jaar, weer voor de Chevvy TrailBlazer ( als ze die dan nog hebben he ).
    Al is het alleen maar voor de beenruimte, en voor de heerlijke 4.2 liter motor......:-)

    Overigens vindt ik de Liberty, in verhouding met TrailBlazer, ook erg stuiteren over de weg maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat de Liberty een echte 4x4 is.

    Groetjes vanuit Kissimme op onze voorlaatste dag,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door PENPE; 22-06-07 om 04:48.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    ik kom in orlando rond 18.00 uur aan, waarschijnlijk zijn de Equinox's al uit, of heeft dat niets met tijd te maken? ik ga iig geen liberty nemen, vind hem persoonlijk namelijk niet zo mooi als enige suv.
    Florida 26 July - 8 Aug :lol: :lol:

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Het heeft niets met de tijd te maken, de hele dag worden er auto's teruggebracht en weer klaar gezet.
    Als er echt geen auto staat die je wil hebben, moet je gewoon even wachten, regelmatig komen ze weer nieuwe neerzetten.
    Maar zelf zou ik er niet zo'n punt van maken, het zijn allemaal prima auto's, en als ie echt niet bevalt, kun je hem gewoon de volgende dag omruilen !!
    Eric

  4. Top | #44
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BimaM6 Bekijk Berichten
    ik kom in orlando rond 18.00 uur aan, waarschijnlijk zijn de Equinox's al uit, of heeft dat niets met tijd te maken? ik ga iig geen liberty nemen, vind hem persoonlijk namelijk niet zo mooi als enige suv.
    Heeft niets met tijd te maken, Alamo heeft op dit moment geen Equinox in de verhuur denk ik.
    Je ziet ze ook niet als rental rijden , als ik er een zie is het er een van een 'particulier'. Maar het is best mogelijk dat ze nu in een omruilfase zitten en ze over een paar weken weer wel beschikbaar zijn.

    Groetjes vanuit Kisssimmee ( onze laatste dag :-( )
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #45
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    2 jaar geleden had Alamo ze in ieder geval wel. Wij hadden toen een reservering voor een Trailblazer (althans, een standard size SUV) en ze probeerde ons een Equinox aan te smeren. Omdat ik wist dat die een klasse lager zat, heb ik dat niet geaccepteerd. Na een kwartiertje wachten hebben ze toen een Dodge Durango gegeven.

  6. Top | #46
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Ik heb ze in Maart ook nog wel zien staan/rijden bij Alamo.
    Misschien te populair...... of een terugroepactie wegens te zuinig ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tips voor SUV's

    In 2013 een intermediate SUV gehuurd vanuit Nederland. Aan de balie op Orlando Int. bij Alamo deed men moeilijk want de beoogde auto (Toyota RAV4) zou te klein zijn. Ik heb stug volgehouden dat die auto prima was voor ons vieren. De man aan de balie verdween toen opeens, er kwam een ander en het was zo geregeld. Eenmaal in de parkeergarage kun je daar altijd zelf kiezen. Er stonden alleen twee lelijke Dodge SUV's die ons niet bevielen. Drie minuten gewacht en toen had ik een hagelnieuwe witte Ford Edge 2013 met navi. Die beviel prima, reed lekker en ik paste er met mijn 190 cm lengte nog goed in ook.
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Tips voor SUV's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Het heeft niets met de tijd te maken, de hele dag worden er auto's teruggebracht en weer klaar gezet.
    Als er echt geen auto staat die je wil hebben, moet je gewoon even wachten, regelmatig komen ze weer nieuwe neerzetten.
    Maar zelf zou ik er niet zo'n punt van maken, het zijn allemaal prima auto's, en als ie echt niet bevalt, kun je hem gewoon de volgende dag omruilen !!
    Eric
    Hoe werkt dat dan, dat omruilen? Gewoon het terrein weer oprijden en een medewerker zoeken?

  9. Top | #49
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Tips voor SUV's

    Terrein inderdaad op rijden, en dan aangeven dat je hem wilt omruilen. Wij hebben de auto eergisteren om een andere reden geruild, de auto gaf oil change aan. Op zich was alles nog goed, waarschijnlijk had hij een beurtje nodig. We reden bij Orlando Airport naar binnen bij de rental cars, en gaven aan dat het lampje oil change brandde. Auto neergezet, even melden bij de uitgifte van de auto's en we konden een andere uitzoeken. Met de sleutel moesten we terug naar het hokje, en daar werden de papieren omgezet naar de nieuwe auto. En wegrijden weer.

  10. Top | #50
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Tips voor SUV's

    Suv of fullsize wat denken jullie.
    We zijn met 4 volwassenen en ong 5 koffers.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •