Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 79

Onderwerp: St. Petersburg / St. Pete Beach

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Inmiddels zowel St. Pete Beach en St. Petersburg bezocht. Mijn voorkeur gaat uit naar St. Petersburg. Mooie, gezellige stad en leuke pier (ook dolfijnen gezien). Voor ons was St. Pete Beach te saai. We zaten in het Dolphin Beach resort. Helaas geen uitzicht op het strand of zwembad. Vond het ook geen bijzonder hotel, zeker niet voor die prijs (voor minder geld in betere hotels verbleven, en met ontbijt). Ligging op het strand was natuurlijk wel ideaal. We verbleven nu 2 nachten in St. Pete Beach maar hadden toch liever in St. Petersburg verbleven. Volgende keer zou ik St. Pete Beach dan ook overslaan (heel het stuk tussen Clearwater en St. Pete Beach trekt ons trouwens niet zo). Voor een paar dagen strand verblijf ik veel liever in Sarasota. Geweldige stad en mooie stranden (Anna Maria Island en Coquina Beach waren onze favorieten), veel mooier dan het strand van St. Pete Beach naar mijn mening.
    Laatst gewijzigd door kimm82; 12-06-11 om 13:54.

  2. Top | #42
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Wij willen een volle dag naar Fort de Soto park, hebben jullie daar ervaringen mee en hoe is het/was het...We hebben al een Hotel geboekt in St. Petersburg (hampton inn) we gaan in de avond naar een wedstrijd van de Tampa Rays en de dag erna wilden we wel naar Fort De soto gaan.

    Gr. Dennis

  3. Top | #43
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Over Fort de Soto is een onderwerp op het forum. Niet al te groot, maar wel waard om wat nieuw leven in te blazen.

    Fort de Soto

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #44
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    In Fort de Soto kun je makkelijk een dag doorbrengen, fietsen huur, ferry nemen, picknicken, strandwandeling, of luieren op het strand, het is er schitterend. Veel wildlife en prachtige natuur.

  5. Top | #45
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Op zaterdag 6 augustus gaan wij naar een honkbalwedstrijd van de Tampa Bay Rays, dat is in de avond.

    Wat raden jullie aan om daarvoor naar toe te gaan? We komen uit Orlando met de auto.

    Fort de Soto park?
    St. Pete Beach?
    Clearwater?

    Alvast bedankt
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  6. Top | #46
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Als je een lekker dagje naar het strand wilt ... dan maakt het niet zoveel uit welke je kiest; het is overal mooi! Redelijk brede witte stranden, warme zee met beperkte golfslag. Clearwater is wat verder van het stadion af (nog ruim een uur rijden), dan zou ik liever kiezen voor iets dichterbij, zoals de andere twee opties die je aangeeft. Die zijn op ca. 20-30 minuten van het stadion.

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #47
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Ik ben vorig jaar op Fort de Soto park geweest, maar dat is vrij groot en ik wist niet echt waar je dan moet gaan liggen (waar andere mensen ook liggen). Er staat wel wat info hier, maar niet echt veel.

    Clearwater is ook een schitterend breed strand ja, alleen eromheen is er weer niet zoveel te beleven volgens mij. St. Pete beach ben ik heel even geweest, dus weet niet of daar iets te beleven valt.
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  8. Top | #48
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Het advies van Michael66 is echt het beste, Clearwater ligt een uur rijden van Tampa. In St Pete kun je heel goed naar het strand, kijk eens naast het Dolphin beach resort, 4900 Gulf Blv., daar is een public parking en een schitterend strand, restaurantjes in de buurt en evt ook een supermarkt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-07-11 om 03:31. Reden: fqe

  9. Top | #49
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Clearwater ligt een uur rijden van Tampa.
    Tampa Bay Rays ligt niet in Tampa, maar in St. Petersburg (althans veel dichterbij).

    Verder bedankt voor je reactie, denk dat we dan toch maar naar St. Pete Beach gaan.
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  10. Top | #50
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Het advies van Michael66 is echt het beste, Clearwater ligt een uur rijden van Tampa. In St Pete kun je heel goed naar het strand, kijk eens naast het Dolphin beach resort, 4900 Gulf Blv., daar is een public parking en een schitterend strand, restaurantjes in de buurt en evt ook een supermarkt.
    hebben wij vorig jaar ook gezeten...goed hotel...niets aparts maar wel schoon en direct aan het strand...recht tegenover winkelcentrum, waar wij s'morgens lekkere verse broodjes haalde.....zit een lekker bbq restaurant op loopafstand....vond het strand daar ook geweldig....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 20:10. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •