Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 79

Onderwerp: St. Petersburg / St. Pete Beach

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: st petersburg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armand Bekijk Berichten
    Heb er gisteren overnacht en de hotels in St Pete zijn erg slecht. Ik zou daardan ook niet overnachten maar in Clearwater (Beach).
    Boute uitspraak: "De hotels" in St. Pete zijn slecht. Misschien heb jij een slecht hotel getroffen, maar die heb je overal. Dat zegt nog niets over de algemene staat of dienstverlening van de hotels in een plaats.

    Ik heb enkele jaren terug in het Travelodge in St. Pete gezeten, en dat was matig (kleine kamers, onvoldoende airco). Maar ook in Clearwater Beach in een Best Western een slechte ervaring gehad. Daarentegen ook goede ervaringen in beide plaatsen gehad. Dit jaar ga ik naar het Sirata hotel in St. Pete, een mooi hotel/resort. En als je je eens echt wilt laten verwennen in St. Pete: het (roze) Don Cesar hotel. Ik kan je verzekeren: da's een absoluut top-hotel, en staat toch echt in St. Pete Beach.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: st petersburg

    Sorry voor de verwarring, maar ik bedoelde St Petersburg ipv St Pete Beach.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: st petersburg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik heb enkele jaren terug in het Travelodge in St. Pete gezeten, en dat was matig (kleine kamers, onvoldoende airco).
    Hebben wij ook gezeten, goed is anders, maar wel goedkoop en leuke ligging!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-11-10 om 19:26. Reden: fqe

  4. Top | #14
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: st petersburg

    De meeste hotelrecensies zoek ik op via Expedia en Zoover. Daar haal je al veel uit, maar uiteindelijk zijn het je eigen maatstaven die de kwaliteit van een hotel bepalen. Ik zie op dit forum (heel) veel mensen zoeken naar hotels b.v. goedkoper dan 100 dollar per nacht. Het is wat dat betreft overal in de wereld hetzelfde aan een goede kwaliteit hangt meestal een dito prijs. Ik was in de gelukkige omstandigheid in Florida te zijn en hotels ter plekke te boeken. What you see is what you get.

    Iedereen die bezig is met voorbereidingen. Succes!

    Oant sjen,
    Pieter Postma


  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    7

    Standaard Re: st petersburg

    Ik heb gehoord dat bij St. Pete erg mooie stranden liggen.
    Klopt dit?

  6. Top | #16
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: st petersburg

    Fort DeSoto Park! Ik vond het inderdaad een super mooi strand!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-11-10 om 19:27. Reden: fqe
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #17
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: st petersburg

    Prachtige stranden en er zijn, zoals overal, best aardige hotels met een goede ligging en prima prijs/kwaliteitverhouding te vinden.

    Bijvoorbeeld het Howard Johnson Resort in St. Pete Beach. Wij verbleven er vorig jaar en het ligt aan het strand, met een eigen (mooi) zwembad en redelijke kamers voor een redelijke prijs ( wij betaalden iets van 65 dollar).

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    The Netherlands
    Berichten
    1

    Standaard Re: st petersburg

    Wij hebben dit jaar in een huis gezeten met z'n zessen met uitzicht op Tampa Bay,we hebben de beste vakantie tot nu toe gehad en hebben het huis al weer gehuurd voor volgend jaar.
    Winkels en stranden zijn op 20 min rijden,en The Baywalk het uitgaanscentrum van St.Petersburg is 10 min rijden.
    Je kunt het huis zo online reserveren, het koste ons maar 2500 dollar gedeeld door 6 is dat 417 dollar voor 2 weken.
    http://www.capalborental.com/ je kan de huizen of condos hier bekijken.
    Ik ga nu al 12 jaar hier naartoe en ben altijd tevreden geweest over de hotels in St Petersburg,FL

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    5

    Standaard Is St. Petersburg de moeite waard qua shoppen??

    Hallo Florida-liefhebbers,
    Graag zou ik willen weten of je goed kunt winkelen op modegebied in St. Peteersburg. Zelf ga ik binnenkort op zakenreis daar naartoe en mijn man twijfelt of hij mee wil. Hij zou alleen meewillen als hij daar goed kan winkelen. Hij houdt van Armani, Dolce & Gabbana etc.
    Zon, strand en musea etc. boeit hem niet zo. Is er wel kleding van fashion designers te vinden in St. Pete of nabije omgeving, of moet je dan echt naar Miami o.i.d.?
    In leuke, vooral grote, supermarkten zou hij zich ook goed kunnen vermaken. Evenals in games-winkels. We moeten al snel beslissen of hij meegaat of niet, dus jullie mening is erg welkom!:-k
    De reis kost hem ca. 800 euro, dus de vraag is vooral ook: zouden jullie in zo'n situatie meegaan naar St. Petersburg, of zouden jullie denken ' hij kan beter een keer naar bv. New York gaan... M.a.w. is St. Petersburg vergelijkbaar met slechts een lokaal plaatsje of is het veel meer dan dat?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

  10. Top | #20
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    Die 800 euro wat krijg ie daar voor ?? Kan me voorstellen dat het alleen de vlucht is omdat hij bij jou op de kamer kan slapen ? Dan is de 800 euro nl niet zo goedkoop.

    Je zit vlak bij Tampa en daar zijn genoeg winkels te vinden in alle soorten en maten. Verder is Orlando ook best te doen vanuit st Petersburg en daar heb je wel de nodig outlets en malls waar je naar mode kan zoeken. Denk niet dat St. Petersburg zelf erg bekend staat als modestad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •