Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 79

Onderwerp: St. Petersburg / St. Pete Beach

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    5

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    Hallo Mafo, bedankt voor je reactie.
    Die 800 euro is wat het hem in z'n geheel kost, dus de vlucht, trein naar Schiphol, paspoort etc. We hebben ruim gerekend.
    Heb je misschien een voorbeeld waarmee je St. Petersburg vergelijken qua stad/plaats?

  2. Top | #22
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    Misschien heb je hier wat aan ; http://www.mallseeker.com/

  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    St. Petersburg is zeker geen shopping-paradise. Wij gaan er alleen maar naartoe voor het honkbal en een bepaalde scrapbook-winkel.

    Zoals hiervoor gezegd: Orlando is het shopping center van centraal-Florida. Op iets meer dan een uurtje rijden vanaf St. Petersburg vind je alles (en meer!!) wat je hartje begeert!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    Ben nooit zolang in St Petersburg geweest hier heb ik wel wat foto's staan. Je kan er Pelikanen voeren op de pier dat is wat ik weet

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Is St. Pete de moeite waard qua shoppen??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Ben nooit zolang in St Petersburg geweest hier heb ik wel wat foto's staan. Je kan er Pelikanen voeren op de pier dat is wat ik weet
    St. Petersburg is (gelukkig) meer dan dat. Alhoewel het allemaal niet zo spectaculair is als Disney en Busch Gardens is er toch wel een heleboel leuks te doen.

    Een greep uit de mogelijkheden:

    De Pier. Zoals genoemd kun je er pelikanen voeren. Maar ook vissen, het aquarium bezoeken, eten in de food court, lekker shoppen of gewoon even uitwaaien.

    Het Dalí-museum. "...I am painting pictures which make me die for joy, I am creating with an absolute naturalness, without the slightest aesthetic concern, I am making things that inspire me with a profound emotion and I am trying to paint them honestly." -- Salvador Dalí

    De Tampa Bay Devil Rays. Tropicana Field is het overdekte stadion waar deze groep zeer getalenteerde jonge honkballers hun wedstrijden spelen van april tot en met september.

    St. Pete Beach. Een leuke badplaats met o.a. het meest roze luxe dure hotel: Don Cesar.

    Races. Jaarlijks de Honda Grand Prix of St. Petersburg door destraten van de stad en geregeld ook allerlei powerboat-, superboat- en weet-ik-veel-wat-voor-boat-races.

    Science Center of Pinellas. Dieren, planetarium, telescoop, zeeleven en nog veel meer.

    Sunken Gardens. "Sunken Gardens is a botanical paradise in the midst of a bustling city. As St. Petersburg's oldest living museum, this 100 year old garden is home to some of the oldest tropical plants in the region."

    Parken. St. Peterburg is een erg groene stad, met meer dan 135 parken. Lekker om eens even niets te doen,uit te rusten van alle drukte op andere plaatsen.

    The Pinellas Trail, a 47-mile hiking/biking trail, connects St. Petersburg with central and north Pinellas County-the longest urban linear trail in the Eastern U.S.

    Het superdeluxe Renaissance Vinoy Resort & Golf Club. Als ik ooit veel geld heb wil ik daar heen!

    Baywalk, your total shopping, dining and entertainment experience. Niet zo spectaculair, wel een vestiging van TooJays waar je heerlijk kunt eten. En een Ben & Jerry's, Dan Marino's, Johnny Rockets', Starbucks etc.

    Boyd Hill Nature Preserve. Zo'n vijf kilometer aan "trails and Boardwalks" door de prachtige natuur.

    En .... nog veel meer! Hier vind je nog 50 dingen die je kunt zien en doen in St. Petersburg.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-07 om 05:56.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Tampa - St. Pete

    wij willen een tussenstop maken van een dag of 3 in Tampa-St. Pete. Wij willen deze dagen een aantal dingen doen met name naar bush gardens.
    Omdat wij een hele dag in een park eigenlijk te lang vinden gaan we meestal 's ochtends vroeg en gaan dan tegen de middag ( uur of 1) een paar uur weg om dan tegen de avond evt weer terug te komen.

    Ik heb een aantal vragen:
    Is Bush Gardens ook in de avond de moeite waard?
    Weet iemand een leuk Priceline hotel wat centraal ligt t.o.v. strand/Bush gardens en de city.

    Een andere vraag is. we willen vanuit Orlando naar Chrystal Springs of Homassa om te snorkelen/duiken met de zeekoeien welke plaats heeft de voorkeur? Iemand nog een suggestie voor een hotel. Ik denk dat de afstand vanaf Tampa te groot is om er heen te rijden.

    Alvast dank Didier

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tampa - St. Pete

    ik heb via priceline 2 nachten Tradewinds Sandpiper In St Pete Beach gewonnen voor $73per nacht.
    Eigen site van het hotel staan er prijzen vanaf $189.

    Hotel staat zeer hoog in lijstje Hotels in St Pete Beach--Tripadvisor

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Tampa - St. Pete

    Heb onlangs ook de Sandpiper gewonnen voor in oktober.

    Is toch nog altijd wel een eindje rijden tot aan Busch Gardens.

    Een hotel dat aan het strand ligt én dicht bij Busch Gardens ga je niet direct vinden (volgens Google Maps toch ongeveer 45 minuten rijden)

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    28

    Standaard Jacksonville en St. Petersburg

    Hoi Floridakenners,

    Kan iemand mij vertellen of Jacksonville en st.Petersburg leuke plaatsen zijn om te bezoeken? En wat er te beleven valt. Dat mag van alles zijn, ik hoor het graag.

    Groetjes chalesa

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Hoi,

    wij willen in ons reisschema in mei 3 nachten verblijven in St. Petersburg, St. Pete beach of Tampa. Vind het erg moeilijk kiezen.
    St. Pete beach zal waarschijnlijk veel weg hebben van Clearwater, daar zijn we wel eens geweest. Ook op het strand van Indian Rocks zijn we geweest.

    Is St. Petersburg een grote plaats? En is het strand daar net zo mooi als in bijv. Sarasota?
    Dit zijn we trouwens van plan te doen: naar Clearwater (alleen voor de kerstwinkel), een keer ergens shoppen, in de avonden lijkt Tampa ons leuk (Ybor City en Tampa theatre) en gewoon een dagje relaxen op het strand.
    Vinden jullie Tampa trouwens een mooie stad? Is het er erg chaotisch/ druk?

    Misschien domme vraag, maar is Tampa Bay nou eigenlijk ook officieel een plaats? Als ik het intoets bij Google maps krijg ik 3 vage opties. Waar ligt het dan precies?

    Dus welke plaats is volgens jullie het leukst/ gezelligst? Tampa (bay?), St. pete Beach of St. Petersburg?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •