Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Key West

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Mooie foto's van the Keys vanuit de lucht

    Mijn foto's zijn echter, maar dan alleen van Key West vanuit een Waco UPF-7 biplane uit de jaren '40. Leuke rondvlucht gedaan rond het eiland op zo'n 500 voet. :mrgreen:
    Maargoed, je buurvrouw van 70 ziet denk ik niet het verschil tussen een flightsimulator en in het 'eggie'.

    Tis jammer dat FSX (Flight Simulator) zulke platte beelden gebruikt, maar 10 jaar geleden zag het er helemaal niet uit. Met Google Earth heb je het in elk geval niet slechter nu van de Keys. Ik heb trouwens ook zo'n idee dat ze met de Google auto nog eens rond zijn rijden want sommige Street View plaatjes in bijv. Kissimmee zijn ook erg scherp, ongeveer net zo scherp als in Nederland.

    Hier even een verkleinde foto van die vlucht. Stukje Mallory Square. Helaas geen cruiseschip en het was een beetje bewolkt die dag.



    Er gaat jammergenoeg veel detail verloren naar 640x480.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Dolphins Playground Key West

    Hieronder een impressie van onze boottrip naar de Dolphins Playground in Key West:



















    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 24-05-10 om 05:31. Reden: Filmpje toegevoegd

  3. Top | #13
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Flora & Fauna Key West

    Onze trip naar Key West was weer geweldig! Keer op keer geniet ik met volle teugen van o.a. de flora en fauna van de Florida Keys. Hieronder zo maar wat foto's van Big Pine Key, waar je de Key Deers kunt zien. Verder wat foto's van palmbladeren, bloemen enz. De rest van de foto's van onze trip naar Key West volgen over een weekje. Ik heb helaas geen tijd meer om de rest te plaatsen. Morgen vertrek ik naar Nederland.

























    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-07-12 om 18:41.

  4. Top | #14

    Standaard Key West: Sunset

    Hallo,

    Hierbij wil ik onze vakantie video plaatsen die gemaakt is op key west.
    Zodat mensen die er nog niet zijn geweest een indruk kunnen krijgen van de sunset.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-10-10 om 19:53.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Key West: Sunset

    Roep weer herinneringen op. De man met kettingen is volgens mij dezelfde als die wij in 2008 zagen.

    Grz
    Ton

    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #16
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Key West

    Hier wat foto's van onze laatste trip naar Key West...





































































    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-07-12 om 18:39.

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Key West

    Via Sylly een linkje gekregen van dit filmpje. Krijg meteen zin om heerlijk ontspannen aan het mooie strand te gaan liggen ....


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Key West

    Hoi hoi. Wij wilde volgend jaar oktober toch maar een keer key west aandoen zijn al vaak in Florida geweest maar nog nooit key west .nu had ik een paar vragen en misschien weten jullie hier een antwoord op. Is het in de avond ook leuk en levendig op de keys dit omdat we met 3 ouderen kids gaan van 17 19. En 20 jaar en ik wilde vragen of iemand van jullie een leuk schoon en een beetje goedkoop hotel weten bij het strand alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Diana

  9. Top | #19
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Key West

    Ik kan iedereen aanraden rechtstreeks naar Key West te vliegen. Wij hadden een vlucht vanaf New York en overstap in Fort Lauderdale (helaas wel met 8,5 uur vertraging). Vanaf Fort Lauderdale of Miami ga je verder met een klein propellor vliegtuig met 19 zitplaatsen. Deze vliegt laag over de Everglades en Keys en bij het landen vlieg je over Key West. Wij vonden het een geweldige ervaring.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Key West

    Een propelorvliegtuigje lijkt me eng..Wij vliegen in oktober brussel/ atlantaEn vanaf atlanta door naar key west met een jetKey west is qua uitgaan erg leukEn savonds is er daar niets te gekWij gaan voor de tweede keer naar key westHelaas is uitgaan voor ons daar niet weggelegd, met een kindvan tien jaar
    Wij vinden het southermosthotel een emorme aanrader
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •