Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 58

Onderwerp: Snorkelen in Florida (excl. Keys)

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard Snorkelen in Florida (excl. Keys)

    We zijn van plan in Florida voor het eerst van ons leven te gaan snorkelen. Wat is jullie advies: hier een snorkelsetje kopen (en hoe professioneel moet dat zijn?), daar kopen of daar huren, als dat überhaupt kan?

    Bedankt alvast!

    Bai,

    Maartje

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    De eerste keer altijd huren. Als het bevalt kan je altijd alles ter plekke kopen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Wij hebben goede ervaring met Quicksilver .
    http://www.quicksilversnorkel.com/index.htm
    Op de vertrekplaats van deze onderneming zijn nog een aantal ondernemingen waarmee je kunt duiken of snorkelen. Om te duiken heb je echter en brevet nodig.
    Harm

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Bedankt! En nee, duiken is echt nog niet onze ambitie. We zijn een groepje van 5 personen, variërend in leeftijd van 9 tot 47 jaar, en kunnen allemaal redelijk zwemmen, maar hebben nog nooit gesnorkeld. Moet toch wel lukken daar, hoop ik?

    Bai,

    Maartje

  5. Top | #5
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    De leeftijd moet geen bezwaar zijn. Het is een hele belevenis, vooral als je het nog nooit gedaan hebt. Onderwater kun je van alles tegen komen. Zie voor een paar plaatjes van zowel onder als boven water mijn hompage en scrol naar 5 mei
    http://home.hccnet.nl/h.de.weert/index1.html
    klik op het plaatje voor een vergroting.
    Alvast veel plezier
    Harm

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Ziet er heel goed uit allemaal, we hebben er ontzettend veel zin in! Jouw verslag had ik al eens gelezen, maar nu heb ik wat meer op dat detail gelet. Leuk verslag hoor, en ook lekker praktisch voor ons als newbies. Nog maar 22 nachtjes!

    Bai,

    Maartje

  7. Top | #7
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Hallo Maartje,

    Snorkelen bij Key largo is heeeel mooi. Ook mooi, zeker om dit eerst te doen, zodat je alvast in zoet water zondergolfslag kunt oefenen, is kelly park.

    Dat is echt fantastisch! Ik spreek wat zowel kelly PArk als Key largo betreft uit eigen ervaring. Wij waren er ook met kinderen (9 en 10).
    Zie ook deze link: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=32

    Veel plezier!

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    18

    Standaard Snorkelen in Florida

    Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, maar kan niet echt vinden wat ik zoek.

    Is het toegestaan en de moeite waard om zelf te gaan snorkelen in Florida. dus zonder begeleiding of vanaf een bootje.

    Ik heb 3 snorkeldiploma's maar zal dan ook niet te ver het water in gaan...

    Wat zijn de beste plaatsen om te snorkelen?

  9. Top | #9
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: snorkelen in Florida

    op de keys zal je leuke plekken vinden waar je kan snorkelen. Ik heb al veel goeds gelezen over key largo.
    Ik weet niet of het toegelaten is om op eigen houtje te snorkelen.
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  10. Top | #10
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Snorkelen en foto's nemen.

    De camera ken ik ook niet, misschien weet je het volgende al, maar als je mooie foto's wilt hebben van familie of vrienden tussen de tropische vissen, even een banaan onderwater pellen, dan in stukjes breken, je krijgt zo ontelbaar veel vissen om je heen, wees niet ongerust, je trekt hier geen barracuda's of haaien mee aan.
    Tropische vissen houden van banaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •