Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 58 van de 58

Onderwerp: Snorkelen in Florida (excl. Keys)

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Snorkelen in Florida? Waar?

    Ook een goeie tip Ruud, bedankt! Wij slapen 2 nachten in het Silver Springs State Park, vermoedelijk kunnen we daar ook snorkelen? Of in de buurt ergens.

    Ondertussen heb ik ook geboekt voor de snorkeltrip met de Happy Cat vanaf Islamorada. Bedankt voor de tip dus PetraJessy! De trip duurt inderdaad 2,5 uur, ideaal eigenlijk!

    Snorkelen in John Pennekamp SP leek me ook leuk, maar komt minder 'handig' uit in ons reisschema.

  2. Top | #52
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Snorkelen in Florida? Waar?

    Leuk Kaya, krijg je geen spijt van! Robbie's Marina is een superleuke stop dus zorg dat je er twee uur eerder ben of plan daarna nog tijd in om rond te kijken, wat te eten etc.
    Voor de kids maar ook voor ons was dit een superleuke dag.

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Snorkelen in Florida? Waar?

    Ja, ik zag al dat er heel wat te doen was. Tarpoenen voeren staat alvast ook op de planning!

  4. Top | #54

    Standaard Re: Snorkelen in Florida (excl. Keys)

    Blue Heron Bridge at Phil Foster Park is more than one of the world’s best dive sites. It is also a great place to snorkel for those looking for a simple way to experience the wonderful array of fish and sea creatures that inhabit the area. Riviera Beach, Florida,

    Bovenstaande is ook een geweldige lokatie om te snorkelen

  5. Top | #55
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Snorkelen in Florida? Waar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaya Bekijk Berichten
    Ook een goeie tip Ruud, bedankt! Wij slapen 2 nachten in het Silver Springs State Park, vermoedelijk kunnen we daar ook snorkelen? Of in de buurt ergens.
    Nou, dat weet ik niet. Wij hebben in het Silver Springs State Park het nodige aan Alligators en slangen (zelfs apen) gezien. Even goed informeren voor je het water in duikt! Het is daar trouwens ongelofelijk mooi!
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Snorkelen in Florida? Waar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud2004 Bekijk Berichten
    Nou, dat weet ik niet. Wij hebben in het Silver Springs State Park het nodige aan Alligators en slangen (zelfs apen) gezien. Even goed informeren voor je het water in duikt! Het is daar trouwens ongelofelijk mooi!
    Ik dacht gelezen te hebben dat er een afgebakende zone is om te zwemmen? Maar mogelijks vergis ik me hoor...

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Snorkelen in Florida (excl. Keys)

    Op deze site staat ook dat het niet mag/kan.

    http://www.silversprings.com/frequen...ked-questions/
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Snorkelen in Florida (excl. Keys)

    We mochten inderdaad niet zwemmen in het Silver Springs State Park! Veeeel alligators hahaha! Supermooi wel daar, een absolute aanrader!

    Wat het snorkelen betreft vonden wij de uitstap met Robbie's wel een tegenvaller... Echt bijna geen vis gezien. Ze brengen je naar een 'rif' (amper een rif te noemen vind ik) midden in de zee (dus niet bij een eiland of zo). De zee was vrij ruw, maar dat kan natuurlijk toeval zijn) en het rif is vrij diep (zo'n 5 meter schat ik), dus als je al vissen ziet zitten ze ver onder je. Ik heb al meerdere duik- en snorkelervaringen achter me en dit was echt niks in vergelijking met wat ik al eerder zag...

    De boottocht van en naar die locatie was wel fijn, maar alleen daarvoor moet je het niet doen natuurlijk.

    Robbie's marina en de tarpoenen voeren was dan wel weer een erg leuke ervaring. Ook het eten in The Hungry Tarpon, het enige restaurant bij Robbie's was erg lekker.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •