Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 79 van de 79

Onderwerp: Dinner with Shamu

  1. Top | #71
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    zijn er mensen die onlangs DINE WITH SHAMU hebben gedaan
    ben benieuwd naar ervaringen
    kun je het buffet vergelijken met het buffet in discovery cove of in aquatica
    wij zouden dan voor het dinner kiezen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #72
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Wat is 'onlangs', we hebben met de kerst gedineerd met Shamu. Het buffet is goed, verwacht geen Gaylord Palms kwaliteit, maar men doet oprecht zijn/haar best en het is best smakelijk. Ik vond echter de Orca meeting zo de moeite waard, daar kan geen buffet tegenop . Geen ervaring met DC of Aquatica.

  3. Top | #73
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Wij hebben geboekt voor 23 september. Ik dacht dat je af een toe een orca voorbij zag zwemmen maar na het bekijken van de verschillende youtubefilmpjes blijkt het veel meer dan dat te zijn. Werd er wel enthousiast van. Ik weet niet wanneer je van plan bent te gaan maar na 23 september kan je op mijn blog lezen hoe het was. Er waren trouwens al wat data vol toen ik vorige week reserveerde voor het diner (of wel abendessen mit Shamu, bij attractioticketsdirect.de ).

    http://vanreeshakunamatata.blogspot.nl/

  4. Top | #74
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    dank je voor de reacties
    wij zijn van 12 t/m 20 okt in orlando
    met op 19 okt. seaworld op de agenda
    dus ben benieuwd naar de bevindingen op 23 sept.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #75
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Zijn er nog mensen die hun ervaring willen delen. Het lijkt me echt gaaf voor ons zoontje van 4. Is er nog iets veranderd?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  6. Top | #76
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Het is erg leuk om de orkas te zien terwijl je zit te eten
    mits je aan het glas zit,anders valt het tegen. ..
    En eerlijk..... Het eten is te slecht voor woorden
    alleen de desserts zijn goed
    Al met al het geld niet waard
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Zijn er ook veel plaatsen niet aan het raam dan?
    Als ik de foto's zo zie staan ze allemaal aan het raam, of lijkt dat maar?
    Maar als ik je zo goed begrijp is het de 80,- niet waard?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  8. Top | #78
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    vooral de grotere groepen zaten aan de glaskant,
    tafeltjes van 3 of 4 personen niet
    in ons geval waren we met 6 personen en hadden een tafel aan het glas
    het zal per dag veel verschil maken aan de hand van het aantal reserveringen en indeling van de tafels
    de ervaringen zijn zeer verschillend op internet, de vind het het geld waard, de ander niet
    de orkas voeren tussen door enkele kunstjes op , in een heel klein zwembadje..dus verwacht daar ook niet veel van
    aan de andere kan zit je er met je neus op natuurlijk, wat mooie fotos geeft want je ziet het indrukwekkende dier van heel dichtbij (als je al aan de rand zit)
    iniedergeval wij waren met 5 volwassenen variërend van 30 tot 70 en een kind van toen 11 jaar
    en nee, wij vonden het tegenvallen , kip die niet gaar was, macaroni/pasta die droog was, vlees wat was aangebrand, sauzen die enorm zout waren
    verder word er enorm gehaast omdat je ook niet erg veel tijd heb om te eten en was de bediening zeer onvriendelijk
    maar goed dit was in oktober 2013

    wij zijn het jaar daarvoor in het restaurant geweest bij de haaien
    in dat restaurant heb je een mega wand met aquarium met haaien en grote vissen
    het eten was daar heerlijk! en de beweging in het aquarium was echt heel leuk om te zien
    dat zou ik eerder aanraden
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 23-08-15 om 10:25.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Er zijn ook tafeltjes die niet aan het raam zijn. Je hebt de tafels ah raam daarnaast een looppad en dan nog een tafel er naast. Dus niet heel ver van het raam maar wel met een hele tafel er tussen. Het eten is een buffet en niet heel erg duur (28 euro en dat voor een buffet met drinken / wijn / bier) maar inderdaad niet het beste buffet dat je tegen kan komen. Je krijgt er ook nog een foto bij. Ik vond het wel leuk om een keer te doen. Maar of een 4 jarige het heel erg leuk gaat vinden? De orca zwemt aardig dichtbij en doet wat kunstjes en er wordt veel verteld. Het is niet zo'n spetterende show als die je in het stadium kan zien. Ik weet niet of je ons verslag al had gezien? Wij hadden echt prachtig weer . Het kwam dus met bakken uit de hemel en het eten is wel overdekt maar niet helemaal binnen. http://vanreeshakunamatata.blogspot....-in-water.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •