Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 79

Onderwerp: Dinner with Shamu

  1. Top | #51
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Geen idee over de tijd. Tour start rond 1030 en zou 7 uur duren, dus tot 1730 waarbij wel de show ´believe´ gezien wordt. Helpt dit mij te helpen?

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    We hebben deze zomer Dinner with Shamu gedaan. We hadden het "dinner" van half 7. Het was leuk om Shamu van zo dichtbij te zien (1,5 meter). Je krijgt een idee hoe de orka's getraind worden. Je zit er letterlijk met je neus bovenop.

    Het dinner deel vond ik beduidend minder. Het is een standaard buffet wat je in ieder buffet restaurant terug ziet. Wat ronduit vervelend was dat het geheel net aan een uurtje duurde. Je moet dus flink dooreten en dat is toch best lastig als je aandacht op Shamu in het water gevestigd is. We werden er letterlijk om half 8 uitgestuurd.

    Als je bereid bent om toch een behoorlijke prijs te betalen voor het dinner with..... dan moet je je echt instellen dat je betaalt om Shamu van zo dichtbij te zien en niet dat je lekker relaxed gaat eten.

    Spijt, nee:lol: Het Shamu deel was een unieke ervaring.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    Het dinner deel vond ik beduidend minder. Het is een standaard buffet wat je in ieder buffet restaurant terug ziet. Wat ronduit vervelend was dat het geheel net aan een uurtje duurde. Je moet dus flink dooreten en dat is toch best lastig als je aandacht op Shamu in het water gevestigd is. We werden er letterlijk om half 8 uitgestuurd.

    Wij hebben het deze zomer ook gedaan maar dan om 12.30, wij mochten echter al om 12.10 binnen en konden gelijk aan het buffet. om 13.00 was de show afgelopen en toen kregen wij onze "privevoorstelling" Er was ruim de mogelijkheid om foto's te maken en wij werden om 13.30 ook wel buitengezet maar hadden gelukkig wat meer tijd dan jullie. Mij viel het geheel niet tegen en we hebben het ook goed naar onze zin gehad.
    weer aan het werk

  4. Top | #54
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ons viel het ook niet tegen... ook wij waren 20 minuten voor tijd al binnen. Wij hadden een Dinner om 15.00 uur. Ruim de tijd gehad om te eten, ligt misschien ook aan ons... met 2 ongeduldige jongetjes was het lang genoeg om te eten en naar Shamu te kijken. Overigens vonden wij het eten echt heel prima!

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ons viel het ook niet tegen...
    Het kan natuurlijk aan het tijdstip hebben gelegen. Wij hadden de laatste Dine van die dag. Eerder naar binnen was er niet bij. Je hebt dan echt een krap uurtje de tijd en dat houdt niet over. Gelukkig verschillen de smaken voor wat betreft het buffet....;-)

  6. Top | #56
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Wij hebben op 14 aug. een VIP Tour gedaan in Sea World en daar zat Dine with Shamu bij. Omdat onze tour een beetje was uitgelopen kwamen we een kwartier te laat aan, gelukkig was Shamu (of vervanger) nog met Believe bezig en hebben we niets gemist . Echter, het klopt wel dat je een uur hebt want na 45 min. stonden we gewoon weer buiten.

    Je moet niet gaan voor het eten want dat is niet slecht maar dan heb je ook alles gezegd, je gaat voor de ervaring, de sfeer en Shamu van wel heel dichtbij bekijken. Top!

  7. Top | #57
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Je moet niet gaan voor het eten want dat is niet slecht maar dan heb je ook alles gezegd, je gaat voor de ervaring, de sfeer en Shamu van wel heel dichtbij bekijken. Top!
    Je vat het geheel op deze wijze perfect samen.

  8. Top | #58

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Wij gaan ook de vip tour doen, maar dat eten met Shamu is maar een extraatje. Hoogstaand eten verwachten we ook niet,maar friet en nuggets is voor ons ok. Lekker eten doen we in de rest van de 3 weken wel. Onze kleine van 2 gaat ook mee, zijn er vaker kleine kinderen bij of niet? Want in tegestelling tot Disney mogen kleine kinderen wel mee.
    Laatst gewijzigd door Orangedevil; 09-09-09 om 16:28.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  9. Top | #59
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ik vond het wel meer dan friet en nuggets hoor... er waren ook pastas, vis, hotdogs voor de kids en het toetjes buffet was ook erg lekker! Ik vond nog een foto van de toetjes... de andere foto's van onze Dine with Shamu staan hier






    Laatst gewijzigd door cloggie68; 09-09-09 om 16:44.

  10. Top | #60

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ik vond het wel meer dan friet en nuggets hoor... er waren ook pastas, vis, hotdogs voor de kids en het toetjes buffet was ook erg lekker! Ik vond nog een foto van de toetjes... de andere foto's van onze Dine with Shamu staan hier
    Ja ik noemde ook maar wat, we moeten het nog meemaken dus we laten ons verrassen.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •