Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 79

Onderwerp: Dinner with Shamu

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Kan iemand mij helpen?
    Ik wil graag tickets boeken voor Orlando's Dine with Shamu.
    Nu worden er 3 tijden voorgesteld: 12.30, 3.30 pm en 6.30 pm
    Welke is de beste tijd ivm de shows?
    Als je deze tickets boekt, kun je dan de reservering gewoon printen of moeten de tickets worden opgestuurd?
    Heeft iemand een promo code hiervoor?
    Alvast bedankt.

  2. Top | #42
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    De tickets worden niet opgestuurd en ook hoef je de reservering niet te printen. Bij binnenkomst moet je je bij de balie melden en daar krijg je de verdere informatie over hoe laat waar je moet staan enzo. Welke tijd het beste is dat is afhankelijk van welke shows je graag wil zien. De shows overdag zijn bijna hetzelfde, alleen de avondshow is afwijkend. Het dinergedeelte bestaat uit een lopend buffet met diverse gerechten. Wij deden het altijd als avondeten, maar hadden dan de seating van 16.30 uur. Deze staat er nu niet meer bij zie ik. Half 4 is wat vroeg voor het avondeten, maar half 7 kan prima en volgens mij kan je daarna ook nog naar een avondshow. En half 1 is een mooie tijd om te lunchen. Dus een beetje afhankelijk wat je zelf precies wil.

    Zorg in ieder geval dat je je fotocamera klaar hebt om meteen foto's te schieten, want de orka's komen redelijk dichtbij.

    Groetjes,

    Bianca

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Om je even een indruk te geven hoe dichtbij dan ook dichtbij is een 2 tal foto's van onze dine with Shamu. We vonden het trouwens heel erg mooi om zo dichtbij te kunnen komen.
    Grz
    Ton




    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    We zijn met 4 personen. Zijn er tafels voor 4 personen die zo dicht bij het water gelegen zijn? Weten jullie misschien het tafelnummer?
    Alvast bedankt.

  5. Top | #45
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Je weet pas op welke tafel je zit als je daadwerkelijk naar binnen loopt. De kans is echter aanwezig dat je geen tafel aan de rand heb. Deze worden meestal ingenomen door groepen van meer dan 4 personen. De verdeling is over het algemeen 8 persoonstafel tegen de rand en dan een kleine ruimte en dan een 4 persoons tafel. Ik heb alleen de onderstaande foto, maar daar is het niet duidelijk op de zien. Misschien dat Mattrob nog een betere foto heeft van de tafel verdeling. Ze zaten namelijk achter ons bij Dine with Shamu. Laat je echter hiervan niet weerhouden om niet te gaan. Het is opzich al een belevenis om zo dicht bij te mogen komen. Als we weer terug gaan zullen we dit zeker weer doen.
    grz
    Ton

    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Bedankt Ton,
    Ik heb al geboekt dus we gaan zowiezo.
    Ik las ergens op het internet een mevrouw haar reisverslag en die zei dat ze tafel 18 had en dat ze heel goed zat.
    Nu dacht ik, als ik een goed tafelnummer weet, dan vraag ik om dat te reserveren voor ons (nee heb je, ja kun je krijgen)
    maar misschien moeten we het gewoon maar afwachten.

  7. Top | #47
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Hoi Katty,
    Je moet inderdaad afwachten, maar proberen kan je altijd. Laat je bevindingen eens weten in dit topic. Zo krijgen andere ook een indruk.
    Veel plezier met dine with Shamu
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #48
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    We hebben een guided VIP tour 'behind the scenes' geboekt. Hierin is ook een dinner with Shamu opgenomen. Weet iemand welke show dit dan betreft middag of avond?

  9. Top | #49
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Egadet, weet je ook hoe laat de tour is, misschien kun je het hieruit afleiden? Dinetijden zijn volgens mij nu 12.30, 3.30 pm en 6.30 pm.

    Ton, bedankt voor je link naar je verslag. Ik heb nog eens zitten genieten van de mooie foto's!

  10. Top | #50
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Graag gedaan.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •