Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 79

Onderwerp: Dinner with Shamu

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Ik zie alleen 28 t/m 31 juli staan... kijk ik dan verkeerd???
    Je kijkt goed. Deze zijn alleen nog vrij.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #32
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Oke dan heb ik het helaas toch goed gezien...
    Misschien aan de kassa vragen....

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  3. Top | #33
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Heb nu ook geboekt voor 31 Juli dit jaar. Kan alleen geen tijd terug vinden. Krijg je de tijden daar pas door? Ook staat er op de bevestiging dat het geen E-Ticket is. Heeft iemand al ervaring met deze afhandeling daar terplekke??

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ik heb ook voor de 31e geboekt, maar gewoon telefonisch. Omdat ik ook de AAA korting wilde doorgeven. Ik kreeg te horen dat de tijd nog niet bekend was, die wordt pas eind juni / begin juli bekend. Beetje raar, maar ze zei dat de tijd wsl tussen 15:15 en 17:15 was. Raar voor diner eigenlijk, maar goed ....

    Ik kreeg alleen reserveringsnummer, net als voorgaande keren. Geld is al van mijn credit card afgeboekt. In Seaworld loopt je gewoon naar de plaats voor diner, daar moet je je naam doorgeven en die wordt dan van een lijst gestreept. Echt bewijs heb je dus niet bij je, maar ik neem dus res nummer mee !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #35
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik heb ook voor de 31e geboekt, maar gewoon telefonisch. Omdat ik ook de AAA korting wilde doorgeven. Ik kreeg te horen dat de tijd nog niet bekend was, die wordt pas eind juni / begin juli bekend. Beetje raar, maar ze zei dat de tijd wsl tussen 15:15 en 17:15 was. Raar voor diner eigenlijk, maar goed ....

    Ik kreeg alleen reserveringsnummer, net als voorgaande keren. Geld is al van mijn credit card afgeboekt. In Seaworld loopt je gewoon naar de plaats voor diner, daar moet je je naam doorgeven en die wordt dan van een lijst gestreept. Echt bewijs heb je dus niet bij je, maar ik neem dus res nummer mee !
    Ik hou je wel op de hoogte op welke tijd wij gaan eten. Ik heb wel een bevesting geprint (online). Dus die neem ik mee. Thx voor je info.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #36
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    wie heeft backstage at believe weleens gedaan??
    Ik wilde heel graag dining with shamu doen maar dat is vol...
    wel is backstage at believe er nog...
    Wie heeft dit wel eens gedaan??

    SeaWorld Orlando's Backstage at Believe
    Join us at Backstage at Believe for an insider’s look at the making of this exciting, groundbreaking show. Your exclusive pass includes reserved VIP seating at Believe along with a private poolside buffet backstage hosted by the Believe stage manager. You’ll see footage from the Making of Believe that offers a rare look inside the amazing relationship that has formed between human and killer whale—a bond that makes everything we do possible. Each guest will also receive a hand-carved wooden whale tail necklace as a souvenir. Seating is limited, advanced reservations are recommended.

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  7. Top | #37
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ik heb gewoon geboekt!!!
    Zal vast wel leuk zijn!! Dussss nu niemand meer zeggen dat het stom is haha
    Neehoor zal wel goed komen

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Toch niet die show .... =;=;=;
    Wat een drama ...

    Nee hoor, ik ben er enerzijds nog nooit geweest, anderzijds wil ik er ook erg graag naartoe en derdezijds ga ik hem waarschijnlijk voor komende vakantie ook boeken. Sssssst .... niet doorvertellen .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Ik heb gewoon geboekt!!!
    Leuk dat je hebt geboekt. Laat ook even weten voor die nog niet zijn geweest hoe het was etc.
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 03-06-08 om 18:54. Reden: is = het
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #40
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Dinner with Shamu

    Ja ga ik zeker doen!!!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •