Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 75

Onderwerp: Restaurants op The Keys

  1. Top | #21
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Favoriete restaurants of bars in Key West

    Naast de andere restaurants die ik hier en in de andere topics heb genoemd, heb ik nog een restaurant die ik kan aanbevelen. Restaurant Bagatelle in Duval Street. We hebben hier twee keer heerlijk gegeten. We zaten buiten op de veranda met uitzicht op Duvel Street. Wat ik een pluspunt vind aan dit restaurant is dat je ook kleine porties kan bestellen. Meestal heb ik daar wel genoeg aan. Met een lekker glaasje wijn erbij en een dessert na, is het diner compleet.

    Geen superfoto, maar het geeft wel een indruk van de sfeer van Bagatelle.

    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 07-03-09 om 12:20.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker moppie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    belgium
    Berichten
    18

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    Wat ik zeker kan aanraden is 'The Cafe', zo noemt het idd, op een zijstraat van Duvalstreet (Southardstreet). Wij hebben er erg genoten van de uitgebreide keuze aan vegetarische gerechten en het was allemaal lekker vers met veel groenten.

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    Wij hebben vorig jaar ook bij Bagatelle gegeten. Echt een aanrader.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    zo wie zo duvals Beach club.
    http://www.kellyskeywest.com/kellysbeachclub-main.html

    leuke tent.
    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-07-09 om 13:30. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #25
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    Louie's Backyard......






    Adres:
    700 Waddell Ave
    Key West, FLorida
    33040

    Website:
    http://www.louiesbackyard.com/


    Op Islamorada moet je echt een keer gaan dineren of lunchen bij Morada Bay Café. Met je voetjes in het zand, genietend van de zonsondergang en lekker eten...heerlijk toch!


  6. Top | #26
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L. Bekijk Berichten
    Op Islamorada moet je echt een keer gaan dineren of lunchen bij Morada Bay Café. Met je voetjes in het zand, genietend van de zonsondergang en lekker eten...heerlijk toch!

    Moet je lang rijden om daar te komen.
    Is het ook leuk om overdag heen te gaan.
    Heb hem bij mijn favorieten gezet.
    Kun je daar ook een paar uurtjes lekker in het zand liggen, en zwemmen in de zee.

    ander vraagje.
    Bestaat jou weblog nog over keywest..
    Heb hem gezocht, mijn vrouw wilde iemand iets laten zien.
    Stupid me toch gevonden, stond bij mijn favorieten alleen niet op de goede plek...
    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 22-07-09 om 21:37.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Key West: Favoriete restaurants of bars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Moet je lang rijden om daar te komen. Is het ook leuk om overdag heen te gaan.
    Het Morada Bay Beach Café ligt op Islamorada, ruim 80 miles van Key West. Dat is met de snelheden die daar worden gereden al snel 1 uur en 3 kwartier rijden. Ik zou het niet als een dagtripje doen, maar als stop inplannen op de heen- of terugweg. Indien je gaat dineren en je wilt graag op het strand zitten, dan zou ik aanraden om even te reserveren. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Het restaurant is namelijk behoorlijk populair, ook onder de locale bevolking. Overdag valt de drukte overigens wel mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Kun je daar ook een paar uurtjes lekker in het zand liggen, en zwemmen in de zee.
    Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit iemand de zee in zien gaan. Waarom weet ik niet. Wellicht dat het daar niet mag. In de omgeving zijn overigens genoeg andere leuke strandjes waar je kunt zwemmen, snorkelen en vissen zoals bijvoorbeeld Anne's Beach (MM 73).
    Laatst gewijzigd door Guus; 25-07-09 om 15:30.

  8. Top | #28
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Restaurants op The Keys: Tips!

    We zijn net terug uit Key West en heb weer wat restaurantjes. Zoals bijvoorbeeld Santiago's Bodega (Petronia Street). Hier kun je heerlijke tapas eten. Ze hebben goede wijnen, prosecco en sangria. Aan te raden is dat je tapas niet in één keer besteld. Laat de menukaart bij je liggen en bestel telkens een paar tapas. Bestel je alles in één keer, dan krijg je alles op tafel. Zonde van de warme gerechtjes...die koelen dan snel af. Je kunt hier binnen en buiten zitten.





    http://www.santiagosbodega.com/

    A&B Lobtser House bij de Key West Harbor is ook een aanrader. Ietsje duurder dan het gemiddelde restaurant in Key West, maar wel een goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooi uitzicht op de boten die in de haven liggen. Je moet hier wel naar boven, want beneden zit het restaurant Alonzo's. Ga hier vooral naartoe als je vis wilt eten.

    http://www.aandblobsterhouse.com/

    Happy Hour bij Conch Republic Seafood Company. Van 4pm tot 7pm. Uitzicht op de haven, live muziek, heerlijke snacks/appetizers. Wij vonden de Coconut Shrimp en Conch Fritters erg lekker! Leuke sfeer; geliefd bij de toeristen en locals!

    http://www.conchrepublicseafood.com/

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Restaurants op The Keys: Tips!

    Na de goede berichten van Natasja een paar weken geleden Bagatelle bezocht voor een lunch. Niets teveel gezegd, leuke kaart, goede sfeer en bediening en heerlijk gegeten en gedronken. Prijzig, maar hartje Key West, dus geen verrassing! Aanrader!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  10. Top | #30
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Restaurants op The Keys: Tips!

    Islamorada Bay Cafe hebben wij bezocht nadat ik hier de info had gelezen. Schitterend uitzicht!!

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •