Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Reisschema Calenzia: Orlando okt. 2007

  1. Top | #11
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Reisschema Calenzia Orlando okt. 2007

    Calenzia,

    Ik las dat jullie op 7 juli getrouwd zijn, nog gefeliciteerd!

    12 jaar geleden, zijn wij ook vanuit JKS richting Palmbeach gegaan, toen zijn we iets doorgereden naar Pompano Beach en hebben toen overnacht in het Pompano Beach Resort Hotel in Fort Lauderdale. Hebben toen de Sawgrassmill Mall bezocht en je kon er toen ook met een boot, langs huizen van beroemde mensen (had ons erg leuk geleken, maar we waren toen te laat op de dag en de boot was net weg, helaas). De afstand van JKS naar Key Largo is 360 km, als je over de snelweg gaat is het best te doen. Wij hebben er toen voor gekozen om de hele weg over de A1A te rijden, dan zie je ook nog wat, maar dan doe je er veel langer over.

    By the way, ik zou vanuit de Everglades niet weer terug gaan naar Key Largo, maar ik zou de Everglades bezoeken op doorreis vanuit Key Largo naar Naples.

    En zou ook van Naples doorrijden naar bijvoorbeeld St. Pete Beach en daar nog een nacht doorbrengen. Lekker een rustdag aan het strand en 's avonds met een boot de zee op om dolfijnen te spotten!

    Jolanda

    P.S. waar heb je het zwemmen met de Manatees geboekt?

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema Calenzia Orlando okt. 2007

    Deze Mannatee excursie hebben we geboekt: http://www.floridadolphintours.com/m...ture_tours.htm



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •