Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 95

Onderwerp: Shopping: Supermarkt

  1. Top | #21
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De meeste filialen zijn tot 11 uur in de avond open.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    publix voor de vers versneden fruit (its vacation!), goed brood, traiteur dienst en vers vlees.
    walmart voor je wcpapier :lol: je confituur, je basic food zoals boter, olie, suiker, koffie en derg. en de witte produkten van walmart (good value) zijn zeer scherp geprijsd en moeten niet onderdoen voor de merken. maar je vindt er maar 1 merk choko: NUTELLA :lol:
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  3. Top | #23
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    website van publix geeft voor de meeste winkels 11 uur om aan maar ze zetten erbij voor de actuele tijden bel naar des betreffende winkel

  4. Top | #24
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Supermarkt

    @ruthytje: die goedkope en goede produkten zijn van het merk Great Value (niet good value). Ik neem ze ook altijd. Aanrader.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Aldi in Florida

    Sinds een tijdje verschijnen er overal Aldi's in Florida. Zelfs in dat kleine plaatsje waar ik mijn buiten heb, is de Duitse discounter aan het bouwen. We zijn afgelopen zomer in Orlando eens zo'n Aldi binnengelopen. Formule is dezelfde als hier: alleen eigen merken, goede kwaliteit, beperkt assortiment, weekaanbiedingen met huishoudelijke artikelen, gereedschap en elektronica en de prijs ligt beduidend lager dan bij de Wal-Mart. De meeste producten zijn Amerikaans, soms zie je wat Duitse spullen die we ook hier kennen (vooral de non-food). Winkels zijn wel veel netter en georganiseerder.


  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aldi in Florida

    Ziet er niet veel anders uit dan de Aldi in Holland. Het enige verschil is volgens mij de kleurstelling. De Nederlandse / Duitse Aldi is meer blauw.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27

    Standaard Re: Aldi in Florida

    Aldi heeft dezelfde formule als Save-a-Lot. Prijzen voor groceries liggen ietsjes (in centen) lager dan wal-mart. Wal-mart heeft wel ruimere keuze aan artikelen. Ik heb ook pas een nieuwe Super Target (concurrent van wal-mart) ontdekt langs de Hwy 192 West.

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Aldi in Florida

    Buiten Duitse producten ook regelmatig Belgische chocolade en Nederlands snoepgoed te koop en speculaas! voor Nederlanders die permanent in Florida wonen zeker een aanwinst.

    Zaken zien er goed verzorgd uit, Amerikanen vinden het muntje voor de kar erg vreemd.

    Groetjes Henke.

  9. Top | #29
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Aldi in Florida

    Ik wist dat de Aldi er zat, maar niet wezen kijken.. doe ik volgende keer wel.
    Wat betreft snoepgoed, bij de (super)Target op de 192 bij de 535 (waar je in de buurt ook een Publix hebt) heb je ook Maltesers (beter dan Whoppers), Werthers Original, Toblerone en ander spul wat we hier kiezen. Trouwens ook bij de Wal-Marts onder de noemer 'Hispanic Food'. Ook Brits spul zoals Spotted Dick zag ik er tussen liggen. Of het kan tippen aan wat de Aldi bied? Durf het niet te zeggen, denk dat Aldi meer te bieden heeft voor Nederlanders als er blijkbaar ook speculaas te koop is.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Aldi in Florida

    We waren een half jaar geleden erg verbaasd toen we een Aldi zagen in de USA (Cocoa (niet Beach)). In het toch al met supermarkten overbevolkte land, begrepen we er niets van. Volgende toch stiekem kijken of ze ook zwerversbier in blik verkopen voor een paar duppies per halve liter (Schultenbrau oid) ...

    En Gulfcoast: deze nieuwe Super Target doet z'n naam eer aan: die is echt super. En een Olive Garden en Longhorn op het terrein!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •