Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 95

Onderwerp: Shopping: Supermarkt

  1. Top | #11
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Shopping: Publix supermarkt

    Het schijnt dat bij dit kruispunt een nieuwe Publix is gekomen. Op zich wel vreemd want de afstand naar de Publix bij Champion's Gate is klein.

    Weet iemand al welke restaurants en overige winkels zich bij deze Publix hebben gevestigd?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Nieuwe Publix kruising Old Lake Wilson Rd en Osceola Polk Line

    Hoi Renee,

    Deze 2 PUBLIX-filialen liggen inderdaad heel dicht bij elkaar heb ik gezien toen ik er afgelopen september langsreed. Over 3 weken zit ik in een villa op Sandy Ridge, dat ligt er vlakbij ( 3 min ) dus dan zal ik wel even een 'onderzoek' instellen.

    Ik denk dat er net als bij alle andere filialen zeker een pizza-takeaway, chinese-takeaway en een fish-and-chips-takeaway zal zitten.

    In Champions Gate zit in ieder geval een keur aan restaurants.

    Maar ik hou je op de hoogte !!

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-09 om 22:45.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #13
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Nieuwe Publix kruising Old Lake Wilson Rd en Osceola Polk Line

    Wij hebben Aviana en ook Solana nog op ons verlanglijstje staan voor een verblijf dus ik ga zeker een 'sneak-peak' doen!

    Ik hoorde vanavond van een forumlid die net terug is van Sandy Ridge dat er bij die nwe PUBLIX alleen die 'afhalers' zitten, dus voor 'echte' restaurants ben je echt aangewezen op Champions Gate

    Groetjes
    P
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-05-09 om 04:53.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  4. Top | #14
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Openingstijden supermarkten

    Wij komen aan op zaterdagavond. Ik kan me herinneren van ons vorige verblijf in Orlando (13 jaar geleden.....) dat de winkels/supermarkten tot laat open zijn.
    Weet iemand of er ook supermarkten open zijn op zondag ? Volgens mij zitten wij in de buurt van een Wallmart.

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Openingstijden supermarkten

    Walmart Supercenters zijn 7 dagen per week 24 uur per dag open. andere supermarkten meestal van 7.00u tot 10-11.00u.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Openingstijden supermarkten

    Openingstijden? Gewoon bijna altijd open
    Sommige afdelingen zijn wel op bepaalde tijden open zoals de Apotheek.

    Maar je kan op zondag gewoon je boodschappen halen hoor. Lang leve de 24 uurs economie in de USA.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Naar welke winkels, supermarkten gaan jullie in orlando? Welke zijn het meest aan te raden? De Walmart is voor mij ook de gekendste maar vind ik daar ook de beste producten? En prijs / kwaliteit?

    En is alles daar in super grote verpakkingen of valt dat nog wel mee?

  8. Top | #18
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Ja de verpakkingen zijn groot groter grootst maar denk dat dat voor heel amerika op gaat.

    Zef zijn we in de Publix geweest maar meeste toch in de Walmart, vind dat zelf een gezellige winkel en de prijs/kwaliteit verhouding goed, van de andere en gewone winkels weet ik niet.
    De Target is er ook nog maar vind dat net een ziekenhuis als je daar binnen stapt maar dat is mijn gevoel zeg maar.

  9. Top | #19

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    De Winn-Dixie schijnt ook wel goed te zijn, al zijn we er zelf nog nooit geweest.
    Zelf zijn we Publix mensen. o.a. veel beter brood dan de walmart en veel keus in vers.
    Al kun je bij de walmart wel weer véél meer non-food vinden, en zijn veel walmart's 24 uur open (mocht het nodig zijn)

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Is de Publix ook 24 uur open? En zo niet, wanneer is dat dan juist gesloten 's avonds?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •