Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 95

Onderwerp: Shopping: Supermarkt

  1. Top | #51
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Aldi in Florida

    Net gelezen op Distrifood.nl
    Skimbende slaat hard toe bij Aldi (VS)

    WASHINGTON – Veel betaalautomaten van Aldi-winkels in de Verenigde Staten zijn gehackt door skimmers.
    Inmiddels is vastgesteld dat er al met de passen van meer dan duizend klanten is gefraudeerd. De verwachting is echter dat van tienduizenden klanten geld is afgenomen, aangezien de criminelen tussen juni en september 2010 hebben kunnen toeslaan in een groot aantal winkels. Aldi heeft in de VS 1100 winkels verdeeld over 31 verschillende staten. De gehackte betaalautomaten zijn inmiddels vervangen. Volgens een woordvoerder van Aldi zijn er geen werknemers betrokken bij het skimmen.

    Bende
    De skimoperatie lijkt het werk van een georganiseerde groep criminelen, die het personeel lang genoeg wist af te leiden om de betaalautomaten met een gemanipuleerde versie te vervangen. Naar alle waarschijnlijkheid werden de ingevoerde gegevens op afstand, bijvoorbeeld vanaf de parkeerplaats van de supermarkten, opgevangen.’Er zijn hier zeker bendes actief, voornamelijk uit Oost-Europa. Ze reizen letterlijk op en neer door het land om skimmingapparaten te plaatsen op geldautomaten’, aldus een consultant van Gartner, een onderzoeks- en adviesbureau in het zogeheten informatie technologie speelveld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-10 om 21:21.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Aldi in Florida

    In Clermont is men druk bouwende aan een nieuwe Aldi (gebouw is half af, maar het logo hangt er wel alvast).

    Ik denk dat daar nog geen skimmers actief zijn, omdat er voorlopig nog niets gekocht kan worden.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  3. Top | #53

    Standaard Re: Supermarkt

    wij gaan voor de derde keer naar orlando en vinden de wallmarkt het beste.
    maar voor de warme maaltijd kun je beter een goedkoop restaurantje zoeken, dan ben je zeker voordeliger uit en dan heb je zeker niet die romslomp van afwassen en koken.

  4. Top | #54
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Supermarkt

    Moet je nou niet doen...met missie van mij naar de Walmart gaan... Ik ben 5 uur zoet geweest terwijl zij zich de ogen uitkeek op de prijzen en van alles en nog wat wou meenemen. :roll:

  5. Top | #55
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Supermarkt

    Had ik ook bij mijn eerste bezoeken aan WM, maar nu ben ik wel een beetje gewend geraakt aan dat enorme pand en de gigantische keus aan artikelen. Ik weet nu wat ik hebben wil en waar het ligt ;-)
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  6. Top | #56
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Supermarkt

    Wij zijn een paar weken terug voor het eerst bij een Sweetbay supermarket (aan de 27) geweest en hebben daar o.a. heerlijk brood gekocht. Ze hebben heel veel soorten vers fruit en groenten.
    Ik vond het een superfijne winkel om boodschappen te doen, niet zo massaal als een Walmart en iets kleiner dan een Publix.

  7. Top | #57
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Shopping: Supermarkt

    Get Moving. Have fun!!

    Een leuk filmpje van Publix, een populaire supermarktketen in Florida.



    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-01-14 om 15:01. Reden: +

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Shopping: Supermarkt

    He nou zag ik de link op Facebook en nieuwsgierig als ik ben natuurlijk gauw even klikken en dan staat er. Dit filmpje is privé. Daar word ik nu nog veel nieuwsgieriger van ;-)

  9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Shopping: Supermarkt

    hallo TRAS4USA waar ongeveer vind ik sweetbay supermarkt op de 27?

  10. Top | #60
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Shopping: Supermarkt

    De Sweetbay aan de Hwy27 is inmiddels gesloten : http://articles.orlandosentinel.com/...ay-supermarket dus ik denk dat je even de storelocator op site van Sweetbay moet raadplegen...

    De storelocator vindt je hier : http://www.sweetbaysupermarket.com/c...cate_store.cmd en het valt mij op dat ze in Florida alleen (nog) maar in de 'westkust-regio' zitten.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 31-07-13 om 22:39. Reden: Wat additionele info erbij...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •