Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 66

Onderwerp: WDW Resorts: Ontbijten

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Misschien ontbijtkoek :grin:


  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Ontbijt bij Chef Mickey's Disney's Contemporary Resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen1978 Bekijk Berichten
    Hallo,

    Heeft iemand al eens een ontbijt geboekt bij Chef Mickey's in Disney's Contemporary Resort?

    Hoi Ellen,

    wij hebben vorig jaar ontbeten bij Chef Mickey's in Contemporary Resort.
    We vonden het super! Het eten was prima (en niet alleen eieren en pannenkoeken, maar ook Mickey wafels, vers fruit, croissantjes, koffiebroodjes, muffins etc...), maar daarnaast is de interactie met de Disney-figuren (Mickey, Minnie, Goofy, Pluto & Donald) geweldig. Ze nemen de tijd voor alle kids en komen meerdere keren langs.
    We hadden van tevoren doorgegeven dat onze zoon jarig was (hij werd 3) en hij kreeg een verjaardagsbutton en een minitaartje met kaars!
    De rekening betaal je gewoon na afloop.

    Dit jaar gaan we weer!

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  3. Top | #43
    Banned User
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    7

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Maar wat eten jouw kinderen en partner dan normaal met ontbijt???
    Ik ben toch wel nieuwsgierig...
    Nou 'gewoon' normaal brood. En zo nu en dan vragen ze om cornflakes, wat ze dan een keer eten en daarna nooit maar. Maar in de regel dus gewoon normaal nederlands brood haha

  4. Top | #44
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Gewoon normaal brood is toch bij elk ontbijt te krijgen?
    Het zal niet echt smaken zoals in Nederland maar toch nog toe heb ik bij geen enkel Disney ontbijt dit moeten missen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-11 om 19:22. Reden: fqe
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #45
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Naast Cornflakes heb je nog tig andere soorten Cereals. Ben zelf helemaal gek op Froot Loops:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Ja, die Fruitloop zijn wij ook erg dol op!
    Wordt tijd dat ze die in NL gaan verkopen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-11 om 19:22. Reden: fqe
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  7. Top | #47
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Gruwel! Als je die dingen even in de melk laat staan, heb je één zompige zooi in je mond, brrrrr. Geef mij maar die croissantjes die je zelf in de oven moet bakken, jummie!
    Eet nooit gele sneeuw.

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Ontbijt in WDW

    Hallo,

    Een vraag over ontbijten in WDW. Toen ik 5 jaar geleden in Pop Century Resort verbleef, was het vooral pizza, ei, enz. wat je daar kon kopen. Er waren ook koelingen met vanalles erin, maar ik weet niet meer precies wat.
    Hoe zit het met ontbijt in de duurdere Disney hotels. Is dat bijv. wel in buffetvorm? Of zijn er restaurants in WDW waar je bijv. bruin brood met kaas, of andere wat gezondere dingen kan eten?

    Alvast dank voor jullie reacties!

  9. Top | #49
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Ontbijt in WDW

    Boma in animal kingdom lodge heeft een ontbijt buffet met vanalles .....ook het ontbijtbuffet in the yacht and beach club is super maaar wel aan de prijs natuurlijk .

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resorts: Ontbijt

    Je kan altijd een gezond ontbijt kiezen. Er is in ieder resort wel een restaurant waar je yoghurt, melk, fruit etc. kan kopen. Ik neem bijna altijd een bakje all-bran met Mickey melk, we delen wat fruit en dan nog een kop thee uit de refill mug. Een Nederlandse bruine boterham vind je alleen in Nederland, maar een bagel met jam moet in Amerika ook overal lukken. In de winkels van de Disney resorts is wel brood te koop. Als je een sneetje daarvan roostert (in de foodcourt) en dan met bv jam, waan je je bijna in Nederland (maar dat is vast niet de bedoeling).
    Als je voor een buffet kiest zou ik lekker uitgebreid ontbijten want anders is het wel een beetje zonde van de prijs. In de moderate en deluxe resorts kan je ook ontbijten in de table service restaurants (is soms ook in buffet vorm). De value resorts hebben alleen een foodcourt (met heel wat te kiezen).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •