Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: WDW Resorts: Ontbijten

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard WDW Resorts: Ontbijten

    Hoi,

    Weet iemand wat je zoal kan ontbijten in dit hotel?? Behalve dan de pancakes en eieren met spek. Is er ook gewoon brood beleg je kent het wel gewoon wat wij hier in NL ook eten.

    Groetjes van Jannie

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wat ik weet van allstar-resort( Zelfde soort idee)is dat er geen hollands bruin brood te krijgen is als je dat bedoeld.
    Ze hebben heel ander soort brood als wij gewend zijn en is vaak wit en heel degerig( Weinig granen ) Vult dus niet!
    Ik kan gerust een heel brood op daar!
    Wat ze wel volgends mij hebben zijn bagels.
    En de rest horen wij wel van iemand anders, Ik ga zelf dit jaar ook 10 nachten in Pop-Century en ken het hotel ook nog niet!
    Ik hoor wel veel goede dingen en dat het zelfs mooier en nieuwer is dan Allstar resort.
    Enze hebben hier ook gratis refill bekers met een eenmalige uitgave van de beker 13 dollar ongeveer kun je je hele verblijf gratis bij tanken.
    En ze hebben ook Ice's , Dat is een soort slush en die mag je ook in de bekers schenken!
    Groetjes marisca. :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Hoi Marisca,

    Wij zijn ook in all star's geweest en wat ik mij daar nog van kan herinneren is dat ze croissants en brownies hadden en die waren best prijzig, en brood heb ik toen niet gezien wel van die sandwich's. En wat kost dat dan zo'n brood?

    Groetjes Van Jannie

  4. Top | #4
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik zou het echt niet meer weten, Op vakantie pakken wij gewoon waar wij zin in hebben en slikken niet zo snel meer van prijzen.
    Behalve vorig jaar bij NBA-City daar bestelde wij 3 milkshakes voor bijna 25 dollar incl tip en tax.
    Maar lekker dat ze waren en grooooot...!
    Je krijgt ook altijd dat ijzeren bekertje erbij.
    Dan heb je nog meer, Jammie Jammie Smikkek Smikkel!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Je hebt ook wel gelijk om er niet zo op te letten wat alles kost, maar ik geef mijn geld dan weer liever uit aan kleding en souverniers enzo, ik ga altijd met lege koffers heen en met stampvolle koffers terug. Maar die milkshakes dat was wel even schrikken zeker?? De bekers drinken die je in usa krijgt zijn ook echt abnormaal groot vooral bij Mac Donalds, ik krijg die dingen niet eens leeg en dan mag je hem nog een keer bijvullen.

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Op allearsnet.com staat alleen maar dit:

    The Everything Pop Food Court opens for breakfast everyday at 5:00 a.m. A limited menu of drinks and baked goods is available until 7:00 a.m., when the kitchens open for hot food. All Ears Net™ does not seem to have the breakfast menus posted yet--we'll have to take care of that!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ontbijten in Pop Century Resort??

    Brood met beleg zoals we hier kennen, vind je nooit bij een Amerikaans ontbijt.
    Zoetigheid kennen ze helemaal niet, brood is Japie Kingkorn brood, en beleg is ook heel anders.
    Als je al dat vette warme spil niet lust bij je ontbijt, kun je beter biij de supermarkt brood halen, en beleg van huis meenemen.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-10 om 19:54. Reden: full quote eruit

  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Halen ze je potje pasta niet uit je koffer dan? :roll:
    Ik heb vorig jaar bij zo'n sleezy benzine pompje nog wel een pot nutella kunnen kopen voor 6 dollar! Koopje he! :shock:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dichte potjes mag je gewoon meenemen, maar chocopasta hebben ze inderdaad ook overal in Amerika.
    Hagelslag em muisjes zijn echter onbekend.
    Eric

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dichte potjes mag je gewoon meenemen, maar chocopasta hebben ze inderdaad ook overal in Amerika.
    Kan soms best lastig zijn. Bij een Publix hebben we ons gek gezocht, maar uiteindelijk het laatste potje Nuttella uit het schap weggekaapt. (stond naast de - vele soorten en maten - pindakaas)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •