Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Moederdag

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: moederdag in orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Als ik kijk bij mij op het werk en de families die daar werken dan wordt moederdag daar helemaal niet echt gevierd dus neem ik aan dat dit in de USA ook zo is. dus verwacht niet echt drukte
    In Florida willen de moeders met moederdag vooral in de watten worden gelegd. Het liefst gaan ze hiervoor naar een hotel aan het strand, of naar een leuk Bed & Breakfast. Mocht je in het moederdagweekend plannen hebben om naar een dergelijke locatie te gaan, dan is het aan te bevelen om vooraf te reserveren.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: moederdag in orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Je houdt het misschien niet voor mogelijk, maar die is klaar... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Weet mijn Tom tom dit ook:!: :smile: anders moet ik weer gaan kaartlezen #-o

    Alleen NU zijn ze weer bezig met de nieuwe Fly-Overs die op de 4 gaan aansluiten...

    Maar de 192 zelf is af...

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: moederdag in orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Tijdens onze vakantie vieren we moederdag in Orlando, of omstreken.
    Wij hadden in gedachte om die dag naar clearwaterbeach te rijden.
    Is dit goed te doen, of sta je dan uren in de file of zo ( zoals zandvoort of scheveningen op een mooie dag).

    Of kunnen we deze dag beter doorbrengen in een waterpark of iets dergelijks.


    Heeft nog iemand enige tips om die dag door te brengen, of iets typisch amerikaans om moerdag te vieren....

    :-D Pascal

    Anderhalve week geleden was ik nog in Clearwater beach, wij waren daar om een uur of 11.00 Er was toen een kleine file. Toen we terugreden rond 15.00 uur stond er een file van minstens een km. en twee rijen dik.
    Tip: je komt vlak voor het strand voor een kleine rotonde te staan, houdt rechts aan en sla direct rechtsaf. Als je dat niet doet volg je normale stroom parkeervakzoekers. Na de 1e afslag rechts zijn meerdere parkeerplekken waar je gratis kunt staan. Er staat wel tow away maar dat is meestal een bangmaker. Wij parkeerden even verderop bij een bank en dat is zker op zondag gratis en zonder gevaar.

    Succes en gniet van het strand hoewel Sarasota een mooier strand heeft,
    bij Clearwater beach zijn er veel kleine schelpjes en zeewier, maar wel heerlijk hoor, wij zijn er twee keer geweest.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •