Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 41

Onderwerp: Bezienswaardigheden in Miami

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Ocean World of Flamingo Garden

    Hallo,

    Ik heb een vraag mbt Ocean World en Flamingo Garden in Fort Lauderdale. Wat zijn de ervaringen van deze twee parken en welke zou je mij aanraden om hier in januari naar toe te gaan?

    Alvast bedankt.

  2. Top | #32

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    De gratis metromover die door downtown gaat is dat een beetje veilig? Na kantoortijd en in het weekend? We zitten namelijk naast een station en is wel leuk/handig om zo naar Bayside te gaan paar blokken verderop.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  3. Top | #33

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Wij verblijven met onze rondreis helaas maar 1 nacht in Miami en dan vliegen we weer naar huis. Vanuit Key West zullen we naar Miami gaan en wat is dan echt een must om toch gezien te hebben deze ene dag? Ocean drive of iemand goede tips? Wij verblijven die nacht in het Delano hotel dus wel mooi gelegen in elk geval.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Absoluut Ocean Drive zien!! Misschien nog leuk om mee te doen met de Duck Tours, korte rondleiding Miami Beach omgeving van anderhalf uur. www.ducktoursmiami.com

  5. Top | #35
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Eindhoven, Netherlands
    Berichten
    7

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Hey leuke tips van die Duck Tours.

    Ik vertrek maandag naar Florida voor een rondreis en heb daarna nog 1 volle dag in Miami Beach. Dat moet dus gaan lukken!
    Nog meer tips zijn welkom, maar dan meer voor het avond/nachtleven :-)

    grt Q

  6. Top | #36

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Duck Tours ziet er idd leuk uit, maar je moet dit zeker wel van te voren reserveren? Ben nl. op vakantie niet zo van het vastleggen van tijden e.d.

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Iemand ondertussen ervaring met Duck Tours? Leuk?



    Waar ik me een beetje zorgen om maak is dat je zoveel te zien krijgt in 1.5 uur... kun je nog wel fatsoenlijk een plaatje schieten of wordt het een wazige streep omdat ze overal doorscheuren/varen?
    Laatst gewijzigd door stefimke; 15-10-09 om 14:53.

  8. Top | #38
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Wij hebben het vorig jaar ook gedaan, ducktours. We zijn gewoon 30 min voordat een nieuwe tour zou starten er naartoe gegaan en de kaartjes daar gekocht.
    Je ziet best wel leuke dingen, zoals het huis van Dr. Phill, het huis van "Miami Vice" etc. En foto's maken is tijd genoeg voor. Ik zou het in ieder geval iedereen willen aanraden om een 1e indruk te krijgen.
    Anders kijk ff op http://chicco68.blogspot.com/ daar heb ik bij dag 2 een korte beschrijving en wat foto's geplaatst.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Ook wij hebben het vorig jaar gedaan, ducktours. We vonden het een leuke trip. Kort maar wel leuk. Het gedeelte waar je rond rijdt is wat lastiger met fotograferen. Maar in het water kan je veel foto''s maken. We hadden zelfs nog dolfijnen rond onze boot. Zie ons reisverslag van Florida 2008 dag 04 en ook de foto's van dag 04.
    grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 15-10-09 om 16:25.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Bezienswaardigheden in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Ook wij hebben het vorig jaar gedaan, ducktours. We vonden het een leuke trip. Kort maar wel leuk. Het gedeelte waar je rond rijdt is wat lastiger met fotograferen. Maar in het water kan je veel foto''s maken. We hadden zelfs nog dolfijnen rond onze boot....
    Klinkt goed! Kun je niet beter LINKS gaan zitten dan? vanaf het water moet je waarschijnlijk toch gaan zoomen om wat op de foto te krijgen (kun je door de mensen die rechts zitten "heenzoomen", terwijl je aan land wellicht meer de wideangle kunt gebruiken (dan zou je last hebben van mensen die nog rechts van je zitten).

    Goed... Ducktours lijkt een goede optie, komt er ook goed uit op TripAdvisor en kost niet al teveel tijd. Iemand bekend met alternatieven?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •