Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 60

Onderwerp: Reisschema Sandy: 2008

  1. Top | #31

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Hey Mickey .. dat we daar nu niet aan gedacht hadden !!
    En Eric dat is inderdaad iets wat we onszelf afvroegen .. of we tussentijds het park kunnen verlaten. Ik denk dat het 1 van deze opties gaat worden.

    Overigens Jaap dat jouw kinderen dat zolang trekken, vind ik wel bijzonder. Vorig jaar in Italie deden mijn kinderen van destijds (5, 2x6 & 8 jaar) ook goed mee tijdens onze culturele uitstapjes. Beklimmen van de Vesuvius onder andere. Maar het was altijd een dagdeel. Ik merk nu nog steeds als we ergens zijn, al is het een speeltuin of dierentuin, op een gegeven moment hebben ze het toch gehad en willen ze lekker naar huis.

    -

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Als wij met onze dochter op vakantie gingen dan hadden wij ook een bucky bij ons en dan inderdaad rond de lunche wat langer blijven zitten op een rustig plekje, vaak viel ze dan wel even in slaap en kon ze er daarna weer tegenaan. Vaak maakt het zoveel indruk dat ze wel wakker blijven en dan daarna in de auto was ze meteen in slaap. Mijn dochter wil het liefst nu nog steeds een wagentje in de parken maar ja ze is nu al 10 en dat past toch echt niet meer. Voor de spullen vind ik het vaak nog wel handig. :grin:

  3. Top | #33

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Boeken jullie vooraf overigens de parken van Disney World?
    Wij zijn van plan om dat daar te doen .. wat is het voordeligst?

    Wij gaan maar 2 dagen naar Magic Kingdom en waarschijnlijk MGM

    Sandy

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Vooraf boeken is iets voordeliger, maar vooral voor een langere periode.
    Ter plaatse boeken geeft je veel meer vrijheid, je kunt op het laatste moment besluiten wat je gaat doen.
    Voor 2 of 3 dagen is het verschil nihil.
    Eric

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Wat laat, want ik ben aan het teruglezen, maar dat "ontbijt" kun je gerust een "brunch" maken, rond een uur of half elf bijvoorbeeld. Crystal Palace is onze favoriet. Bijkomend voordeel: je hoeft niet voor de lunch te stoppen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esther-disney Bekijk Berichten
    is sarasota verder wel leuk om te bezoeken? wij besteden er ook 1 dag aan namenlijk.
    Ja, hoor, Sarasota is zeker leuk! Vooral het Ringling Brothers Museum en Estate, zeker de moeite van een bezoek waar. Hier kun je onze ervaringen daar vorig jaar lezen (op 10 november).

    @Sandy -- Wat ik je ook erg kan aanraden in de parken: huur een wandelwagen. Zelfs als de kinderen er niet de hele tijd inzitten, is het lekker voor ze om zo af en toe even te relaxen. Verder kun je er al je troep in kwijt. Wij missen ze, nu de kinderen echt te groot zijn om erin te zitten!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 23:01. Reden: samengevoegd

  6. Top | #36

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Hebben ze daar tweeling/drieling buggies dan? Voor een eenling krijg ik hier geheid problemen ... de drie jongsten zijn nagenoeg even groot/oud ....

    Wel een goede tip ... geeft mij ook wat ruimte voor onze tassen enzo ...

    Sandy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 23:00. Reden: full quote eruit

  7. Top | #37
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Voor de prijs / een vergelijking van aanbieder van Disney Tickets: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

    Tickets voor 1 en 2 dagen kosten zo'n $70 per dag en zijn erg duur in vergelijking met tickets voor meer dagen. Afhankelijk van het aantal dagen en de "opties" zijn meerdaagse tickets er al vanaf zo'n $20 per dag.

    "Tweeling"-wagentjes bij Diney kosten $18 per dag. Als je wat later op de dag komt heb je echter wel de kans dat ze zijn uitverkocht voor die dag.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #38

    Standaard

    We kunnen anders ook 2 wagentjes huren voor 1 kind ... Heb je daar overigens genoeg ruimte voor?
    Ik heb daar niet eerder bij stilgestaan omdat mijn drie jongsten (6 & 2x7) zijn. mijns inziens te oud voor een wagentje .. Maar ik begrijp dat het niet echt buggies zijn ...

    Ik zal eens kijken wat voordeliger is voor ons; tickets voor 1 dag of meerdaagse tickets.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Voor de prijs / een vergelijking van aanbieder van Disney Tickets: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112
    Dat heb je heel netjes gedaan .. daar zit behoorlijk wat werk achter volgens mij !!
    Het ziet er naar uit dat rechtstreeks bij Disney bestellen, voor ons het voordeligst is (2 dagen) ...
    Wat betreft Seaworld moeten we nog even kijken, want daar heb je van die kortingscodes van ..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:56.

  9. Top | #39
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandy Bekijk Berichten
    Het ziet er naar uit dat rechtstreeks bij Disney bestellen, voor ons het voordeligst is (2 dagen) ...
    Dan kun je het beste gewoon aan de kassa bij Disney je tickets halen. Als je er bent heb je misschien het idee om maar 1 dag te gaan en dan heb je nog je flexibilitet ...
    Lastige keuze wel ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #40

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Maar dat is wel een goede wat betreft flexibiliteit. Het nadeel van dagen plannen is dat je er zo vast aan zit. Vaak merk je terplekke, vooral met kinderen of iets te veel is of niet. Hoewel ik wel van plannen houdt ....

    Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat we verkeerde keuzes maken. Het enige waar we zeker naartoe willen is Magic Kingdom ... Aanvankelijk wilden we 2 parken doen (MK & MGM) en dit verdelen over 2 dagen en dan maar een dagdeel per dag. Maar ik vraag me af of we vanwege de tijdwinst, misschien niet 1 volle dag naar 1 park kunnen gaan. Ik neem aan dat MK genoeg te bieden heeft om een hele dag aan te spenderen.

    Hoe meer we lezen hier, destemeer we willen doen. Blijft een feit dat we keuzes moeten maken en zeker terug zullen moeten om de rest te zien.

    -



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •