Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: Reisschema Sandy: 2008

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Biketoberfest is de miniatuur najaarsuitvoering van Bike Week dat in Maart plaatsvindt. Zo'n 100.000 bikers met bijbehorende vendors en builders. Je kunt je dus helemaal blind kopen aan t-shirts, petjes en andere paraphanelia en vergapen aan de meest bizarre bouwwerken op motorgebied.
    Ik heb op de reissite een serie foto's staan van 2005, en voor de sfeer kun je welk verslag dan ook van de "grote" Bike Week doornemen, of kijken op de door Njit genoemde website, of hier .
    Ik zou wel op de zaterdag gaan, want de laatste zondag is het meeste wel vertrokken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    op biketoberfest komen ook de mensen van orange county motors. Dat is een reallive show over de Tuttels, een vader met zijn zoons en enkele andere werknemers die motors bouwen. Echt grappig.
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    De OCC crew is al een paar jaar niet meer in Daytona gesignaleerd en het zou me verbazen als ze nu op de kleine Bike Week wel zouden verschijnen.
    Ze komen tegenwoordig alleen nog maar op verzoek ( http://www.orangecountychoppers.com/...s_default.html ) en waarschijnlijk tegen betaling.
    Ze zijn ook niet echt superpopulair meer onder de US bikers.

    De Discovery uitzendingen zijn al wat ouder. De laatste keer dat wij ze "live"in Daytona hebben gespot was Biketoberfest 2005. Er staat nog wel altijd een armetierig standje (dat steeds kleiner wordt zoals je in onze reisverslagen kunt lezen) met T-shirts en een paar fietsen, and that's it.
    Maar we gaan nu wel erg off topic, dus, Sandy, Biketoberfest is een aanrader, ook zonder OCC, met veel kijkpkezier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:58. Reden: samengevoegd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    In welke parken heb je het vuurwerk bij het Cinderella Castle? Is dat alleen in Magic Kingdom. We willen namelijk een Disney Breakfast op het park doen, zoals "Cinderella's Royal Table" of "Winnie the Pooh". Maar een hele dag op het park van ontbijt tot aan het vuurwerk (hoe laat is dat eigenlijk?), dat trekken de kinderen niet ....

    -
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:53. Reden: full quote eruit

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Alleen in MK is een kasteel, dus als je dat vuurwerk (Wishes) wilt zien, moet je echt daarheen.



    Andere vuurwerk-mogelijkheden: Phantasmic in MGM en IllumiNations in Epcot.



    Starttijd verschilt per seizoen, maar meestal zo rond 9 uur.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Oh wat laat 21.00 uur ... Zo'n hele dag is best intens voor onze kinderen. Dan slaan we het ontbijt maar over .. Ik vind het vuurwerk toch een 'must see' ... Overigens hoe hebben andere ouders dat gedaan .. hoeveel uur trek je gemiddeld uit voor Magic Kingdom als je kinderen hebt van 6 tot 9 jaar ...

    -

  7. Top | #27
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Toen mijn kinderen klein waren (5 en 9 jaar) zijn we naar Disney in Florida geweest. Elke ochtend waren we om 10:00 uur in het park en 's avonds gingen we na het vuurwerk pas naar huis. Eigenlijk wilden ze niet naar huis, maar het park ging dicht dus moesten we wel. De kinderen vielen dan in de auto meteen in slaap. 's Morgens vroeg weer op en gingen we weer naar het park! En dat 3 dagen lang...

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Onze zoon Steven is nu 7. Vorige jaren gingen wij steeds vroeg naar de parken (9.00-9.30u) en gingen dan na de parade (15.00u) richting uitgang. Totaal dus zo'n 6-7 uur per dag. Maar dat is dan wel inclusief lunch, waarbij we ruim de tijd namen.

    We hebben ook een keer vuurwerk gedaan, maar toen hebben we lekker uitgeslapen, zijn we toen gaan zwemmen en daarna gaan lunchen, en toen pas naar MGM gegaan. En 5 minuten voor aanvang van Fantasmic! vond meneer het tijd om te gaan slapen .... Mooi niet dus, we hebben hem er gewoon "doorheen gesleept" .... (slechte ouders zijn wij \\/ )

    Vorige jaren was het steeds met een buggy (vorig jaar een rolstoel ivm mijn gescheurde enkelbanden, maar Steven heeft er ook vaak ingezeten). Daar kon hij lekker is uitrusten. Dit jaar geen buggy meer, dus even zien hoe dat gaat. Zo'n Disney-kinderkar zie ik niet zo zitten. We'll see.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Je kunt ipv Character-ontbijt ook een Character-lunch doen in het Magic Kingdom. Je kunt dan 's morgens rustig aan doen en dan in de loop van de dag naar het park. Als je die lunch een beetje laat plant kun je dan blijven tot het vuurwerk.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Wat ik mensen met kinderen altijd aanraad, is om 's morgens op tijd naar het park te gaan, na de lunch naar je villa/hotel, even zwemmen en een tukje doen, en dan om een uur of zeven weer richting park.
    Zo mis je de drukste en heetste tijd van de dag en kun je profiteren van het feit dat vooral tijdens de avondparade de rijen een stuk korter zijn.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •