Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 60

Onderwerp: Reisschema Sandy: 2008

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterpostma Bekijk Berichten
    ....en volgens mij reden we via Tampa via de 4 naar Orlando en zag ik toch echt een bordje met 90 miles afstand. Dus dat uurtje rijden wat eerder is gesuggereerd is wel heel positief.
    90 mijl is naar downtown Orlando. Naar de toeristenoorden (iets zuidelijker) zoals Kissimmee, Lake Buena Vista (WDW) of International Drive, en da's iets minder ver: 70-80 mijl.

    Gezien de snelheidslimieten op de snelwegen in de VS (55-70 mph) haal je ook dat inderdaad echt niet in een uurtje ... :x Wel in een ruim uurtje :grin:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Geen specifieke reden, we willen gewoon graag naar een kerk. Het is niet dat ik geen antwoord wil geven op deze vraag hoor, maar ik snap niet waarom het zo bijzonder is. Wij willen graag een Amerikaanse kerk bezoeken en deze kerk in tampa is bekend bij een vriend van ons ... c'est tout!

    Sandy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:51. Reden: full quote eruit

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Heb ook meerder malen een kerk bezocht dan wel een met een gospel koor, echt fantatisch om te zien, en ik ben niet een echte kerkganger maar als je zo'n dienst ziet is toch wel apart!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:51. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Ik heb nog een vraagje. We komen dus aan in Tampa en rijden vervolgens tegen de avond naar Kissimmee. Weet iemand een goede locatie (op deze route) waar we naar een supermarkt kunnen gaan. Ik weet nog tijdens onze trip naar Washington in 2004, toen we 's avonds in het drukke verkeer naar ons hotel reden, we dachten wel even ergens onderweg boodschappen te kunnen doen. Maar dat werkt toch net iets anders dan hier in Nederland, alles is daar op grote schaal. Als je de weg niet kent en het is druk, kom je niets tegen. In het motel hadden ze ook niets en we moesten natuurlijk wel wat water hebben voor de avond. Uiteindelijk is Stefan zelf op pad gegaan, met instructies van de hotelmanager. Maar hij was lang weg en uiteindelijk terecht gekomen in een giant supermarkt waar je alleen grootverpakkingen kon kopen .....

    Nu kunnen we zelf ook zoeken naar supermarkten, maar aangezien we laat aankomen. Het verkeer misschien druk is ... weet iemand een supermarkt die goed op de route ligt?

    -

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Het ligt er aan waar je verblijft, maar aan de US192 (zo'n beetje de eerste Kissimmee weg die je vanuit Tampa tegenkomt) liggen zowel east als west wat supermarkten (Publix) en Walmarts. East een Publix aan de linkerkant t.h.v. de 535 (2) , de Walmart iets verderop rechts en ook nog één iets de 535 op aan de linkerkant. West aan de linkerkant bij Formosa Gardens een Goodings, iets verderop aan de rechterkant een Publix (4) en rechts bij de kruising van de 27 nog één(5) . Iets de 27 North op vind je weer een Walmart. Verder vindt je hier en daar tussen de souveniershops nog wat kleinere supermarkten, o.a. van King
    Hier vindt je kaarten van deze US192 http://www.kissimmee-us192.com/map/ushwy192mapindex.htm

    Even bijgewerkt aan de hand van Michael's kaartje. Nummer één was ik even vergeten, die ligt een beetje uit het zicht, maar is er dus wel ;-)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 02-05-07 om 08:38. Reden: Michael's kaartje
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Het is even lastig om precies te zeggen waar je heen moet, want kissimmee is best groot. Maar langs de 192 zitten diverse supermarkten, waarvan de Publix toch wel de handigste is (vind ik). Als je vanaf de I4 de 192 opdraaid heb je in ieder geval twee goed bereikbare Publix'en aan de linkerkant, zie nummers 1 en 2 op het plaatje:

    Voor een groter plaatje klik je op de volgende link:
    http://www.mapquest.com/maps/map.adp...ocery%20Stores

    Kijk uit naar dit logo:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Publix is ook de meest overzichtelijk supermarkt, met heerlijke kant en klare fruitsalades, en de belegde stokbroden zijn zelfs nog beter dan die van Subway (vind ik).
    Ook hebben ze lekkere kaas en ham, voor als je zelf een broodje wil maken.
    Eric

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Hoi,

    Ik zie dat jullie in dezelfde periode Orlando aan doen als wij. Nou zijn (ondanks ons al redelijk gedtailleerd schema) nog ideeen aan het op doen voor wat we er kunnen bezichtigen en zag ik in jouw schema 'Biketoberfest' in Daytona staan. Zou je er iets meer over kunnen vertellen? Van wanneer tot wanneer is het en wat is er te doen?

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calenzia Bekijk Berichten
    ...en zag ik in jouw schema 'Biketoberfest' in Daytona staan. Zou je er iets meer over kunnen vertellen? Van wanneer tot wanneer is het en wat is er te doen?
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3138 voor meer info

    http://www.biketoberfest.org/ - De officiele site
    Laatst gewijzigd door Njit; 04-05-07 om 12:48.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20

    Standaard Re: Reisschema Sandy

    @calenzia;
    Hi,
    Ik weet er niet veel van, mijn man houdt nogal van autoracen en motors en hij wil er heel graag heen. Het weekend dat wij aankomen is net het laatse weekend van Biketoberfest, dus we moeten maar zien of we daar tijd voor hebben. Kan ook zijn dat mijn man alleen gaat. Volgens mij is het een heel groot festival/event, waar je allerlei soorten motors kunt bezichtigen. Volgens mij is er ook een hoop te doen op het circuit; shows, rallies, demonstraties ... Live muziek, eten en sowieso een hoop motorrijders die erheen trekken.

    -
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 22:52. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •